Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

12 vuotias koirani, sebastian, kuoli torstai aamuna. Ajattelin että se poismeno ei ota niin hirveän koville koska sebu oli sairastellut jo yli vuoden päivät eivätkä lekurit osanneet lukuisista tutkimuksista huolimatta sanoa mikä oli vikana. Olin väärässä. Poismenosta on nyt reilu vuorokausi ja vieläkin on pala kurkussa ja tippa linssissä.
Seuraavaksi pitäisi töihin lähteä vaikka ei tänään varmaankaan töiden tekemisestä mitään tulekaan

Lepää rauhassa Sebastian

Jaksamista...:(

Nuo karvakorvat ovat kyllä niin rakkaita ja elämän suola. Tyhjä kolo jää aina elämään niiden mentyä pois. Mutta toisaalta voi ajatella sitä, miten paljon sai ja toivon mukaan myös antoi...

12 vuotias koirani, sebastian, kuoli torstai aamuna. Ajattelin että se poismeno ei ota niin hirveän koville koska sebu oli sairastellut jo yli vuoden päivät eivätkä lekurit osanneet lukuisista tutkimuksista huolimatta sanoa mikä oli vikana. Olin väärässä. Poismenosta on nyt reilu vuorokausi ja vieläkin on pala kurkussa ja tippa linssissä.
Seuraavaksi pitäisi töihin lähteä vaikka ei tänään varmaankaan töiden tekemisestä mitään tulekaan

Lepää rauhassa Sebastian

Osanottoni. Oma karvaturpa täytti 12 v reilu kuukausi sitten. Narttu. Kaksi kertaa leikattu nisäkasvain. Odotettu jo pari kolme vuotta sitä viimeistä aamua.

Nuorempi koira lähti 8 vuotta sitten vain 2 vuotiaana. Jätettiin kasvattajille lonkkakuvattavaks. Koira karkuun ja auton alle.

En tiedä kumpi on pahempi. Herätä joka aamu ja pelätä vai soitto että ei tule hauva takas enää...

Joskus kiroaa syvästi omaa eläinrakkauttaan että on pitäny koira edes ottaa, mutta kyllä kun miettii vähänkin taaksepäin niin on se vaan niin paljon antanut.

Vituttaa olla kipeä!!! Nyt jo 7 päivä menossa... Ei riittänyt kuume, kurkkukipu, yskä...piti tulla vielä silmä ja korvatulehduskin messiin :curs: Treenit kusee, dietti "kusee" ja mieli ei vois olla enempää maassa ku rahatilannekin on suoraan Ahtisaaren hanurista!!! Tai oikeestaan mä luulen et Ahtisaaren hanurissakin on enemmän rahaa ku mulla tällä hetkellä...

*tosi kivaa mennä tekee töitä kipeänä, kun muuten jää kadulle asumaan, kun ei varaa vuokraan...* Että elämä osaa hymyillä :D VITTU

Tsemppiä, kyllä se siitä. Tosin suosittelen totaalilepoa, nyt on tollasta hyvin sitkeetä flunssa ollu liikkeellä koko syksyn. Niinku varmaan oon sulle monta kertaa jo valittanu..

Se että 3 kk aikana tehty jo kolme murtoa tähän kerrostaloon missä asustelen. Aamulla matkalla kouluun huomasin kuinka jälleen oli ikkuna joka johtaa meidän kerrokseen niin totaalisesti paskana. Ja tietenkin ulkoovikin siinä samassa. Lisäksi naapuri tuli vielä kauppaamaan huumeita, kun menin meijän yhteiskeittiöön. Että sellaista kivaa naapurivaltiossa.
Eniten tässä vituttaa se että kun vuokra on niin törkeen kallis, ettei muutenkaan pahemmin meinaa rahat riittää tähän.Ja sitten saa kaupanpäällisiksi vielä sivusta seurata kaikkia helvetin epämääräsiä tyyppejä. Ihmettelen miten noilla luusereilla on edes varaa asua täällä. Vai onko sosiaalituet vaan niin mahtavat täällä.:curs:

lämpötermostaatti oikkuili jälleen vaihteeks
ja lämmöt oli mennyt pois, no flunssasahan sitä ollaan
badair.gif

vitujen vitu! 50 min päästä pitäs alkaa muuttamaan. Tavaraa o aivan stnasti ja pitäs kantaa kamat 3krs:een ilman hissiä! ...Tää ois hyvää palauttavaa reeniä...kiinnostasko? ...anyone? :D

Kuukaus sitten muutettii kaverin tyttöystävän apuna.. kerroksia 14 ja erittäin pieni hissi mihin ei mahtunut oikeastaan mitään.. :jahas:

Kaikkien vitutuksien huippu itelle. Eilen kolme tikattiin käsi ja treenit jatkuu 2007 vuoden puolella. 24. päivä tikit pois. :( Nyrkkiä ei voi kiinni puristaa, mutta aion silti keskittyä jalkatreeneihin nyt vielä. Se mikä ei tapa vahvistaa. :curs:

Vituttaa ihan simona. Eilen korvat vähän kipeenä flunssassa lentokoneeseen ja suomeen joulunviettoon, särki koko ajan aivan törkeästi, laskussa paheni paheni ja paheni, ja sitten loppui, nyt pystyy tekemään niin, jotta puhaltaa nenä kiinni ilmaa ulos, ja ilma tulee vasemmasta korvasta pihalle. eikä sillä kauheasti kuule mitään

Kaikkien vitutuksien huippu itelle. Eilen kolme tikattiin käsi ja treenit jatkuu 2007 vuoden puolella. 24. päivä tikit pois. :( Nyrkkiä ei voi kiinni puristaa, mutta aion silti keskittyä jalkatreeneihin nyt vielä. Se mikä ei tapa vahvistaa. :curs:

Ah, on siis muitakin ketkä ei pääse jolulomalla treenaamaan:) . Ite oon menossa huomenna leikkaukseen jossa olkapäätä operoidaan. Itseasiassa joululoman jälkeenkään ei saa tehä ku kuntoutusjumppaa. Joululoma on niinku niin siistiä treeniaikaa. No, pitää ajatella positiivisesti, käyn varmaan treenaamassa jalkoja 3x viikossa:hyper: :curs: . Toivottavasti edes kyykkyä voi tehä:(

Rupes vituttamaan erään toisessa kerrostalossa asuvan tuntemattoman asukkaan puolesta tänään :D Kävelin ilmoitustaulun ohi ja näin siellä lappukiiistelyn, jossa ilmoitustaululla syytetty peräsi syyttäjän henkillöllisyyttä ja pyysi tulemaan selvittämään asiaa henkilökohtaisesti eikä mustamaalaamalla ilmoitustaululla. Kerran itse saman kohteeksi joutuneena rupesi ihan tosissaan vituttamaan...

Mä en koskaan ole tajunnut ihmisiä, ketkä muuttavat kerrostaloon ja olettavat voivansa elää täydellisessä omassa rauhassaan ilman elämisen ääniä. Meidänkin rapussa koira vinkuu, mutta pidän sillon tulppia. En minä jaksa vanhukselle rueta rähjäämään, jonka koira tuo on. Aika pieniä juttuja kaiken kaikkiaan...

Viestiketjun aiheeseen sopivat Alangon Ismon sanoitukset:D

Mua itketti kun olin vauva
lapsena keljutti
sitten musta tuli nuori
ja alkoi vituttaa

Mua vituttaa niin ankarasti
vituttaa aamusta iltaan
vituttaa, on kaikki turhaa
vittu kun vituttaa

Tunge positiivinen ajattelu hanuriisi
kierrän kriisiryhmänne kaukaa
älä tyrkytä minulle terapiaa
kaada lisää paskaa mun niskaan
mua vituttaa niin ankarasti
vituttaa aamusta iltaan
vituttaa, on kaikki turhaa
vittu kun vituttaa

Se on niin kaunista katseltavaa
kun kunnolla vituttaa
ja kohtaa toisen samanmoisen
ja vittu kun vituttaa

Älä loihe mulle lausumaan
kauniita sanoja
älä saatana tule antamaan
mitään vitun tukea

Anna olla kun poikaa vituttaa
anna olla aamusta iltaan
vitutus on otettava kokonaan
silloin kun vituttaa...

Rupes vituttamaan erään toisessa kerrostalossa asuvan tuntemattoman asukkaan puolesta tänään :D Kävelin ilmoitustaulun ohi ja näin siellä lappukiiistelyn, jossa ilmoitustaululla syytetty peräsi syyttäjän henkillöllisyyttä ja pyysi tulemaan selvittämään asiaa henkilökohtaisesti eikä mustamaalaamalla ilmoitustaululla. Kerran itse saman kohteeksi joutuneena rupesi ihan tosissaan vituttamaan...

Mä en koskaan ole tajunnut ihmisiä, ketkä muuttavat kerrostaloon ja olettavat voivansa elää täydellisessä omassa rauhassaan ilman elämisen ääniä. Meidänkin rapussa koira vinkuu, mutta pidän sillon tulppia. En minä jaksa vanhukselle rueta rähjäämään, jonka koira tuo on. Aika pieniä juttuja kaiken kaikkiaan...
Sama täällä, ei voi ymmärtää noita lappukirjeenvaihtajia, etenkin kun ei vaivauduta laittamaan edes nimeä tai asunnon numeroa viestin alle, anonyymeinä valitetaan häiritsevästä asiasta.

Naapurisodista vielä: avoin kommunikaatio on yleensä reiluin vaihtoehto, mutta olen ollut myös tilanteissa joissa nimettömät laput olisi olleet huomattavasti järkevämpi ratkaisu. Asuin nuorempana kaupungin vuokrakämpässä, ja kuten arvata saattaa pultsarit ja muut sosiaalitapaukset meuhkasi päivät ja yöt. Tein sitten sen virheen että menin sanomaan asiasta omalla nimellä ja naamallani. Mitä tästä seurasi? Melu ei hävinnyt mihinkään, mutta sain pulsujen vihat, kyräilyt ja tappouhkaukset päälleni. Densojen lopullista kostoa odotellessani ymmärsin miksi jotkut ihmiset lähettelevät mieluummin nimettömiä nootteja naapureilleen. Kaikki ei vain osaa vastaanottaa aiheellistakaan kritiikkiä, vaan vika nähdään aina muissa ja homma vedetään överiksi.

Mutta asiaan. Tämänkertainen vitutusaihe liittyy sekin naapureihin. Naapurin äijä nimittäin vetää röökiä sisällä asunnossaan, ja hajut leijuu tietenkin meikäläisen puolelle. Olen huomauttanut asiasta (asialliseen sävyyn kirjoitetulla ja asuntoni numerolla varustetulla lapulla, koska tyyppi ei vastaa ovikellon rinkutuksiin vaikka hajusta päätellen on kotona). Huomautus auttoi vähäksi aikaa, mutta sitten löyhkä alkoi taas. Kävin taas ovella rinkuttamassa mutta ei avata. Pitänee soittaa isännöitsijälle ja kysyä mitä asialle on tehtävissä. En vaan tajua miksi pitää savustaa koko talo, kun voisi tupakoida omalla parvekkeellaan ketään häiritsemättä.

Kylki saatana revähti vikalla liikan tunnilla skolessa :curs: Saakutti sentään :( Vituttaa nyt kun ois joululomalla aikaa vääntää punttii, niin pitää vaan ottaa tsillisti :itku:

Mä oon kusessa. Mä en tuu pääsemään edes lyhyen matikan kirjotuksia läpi... Onks mitään paljon turhauttavampaa ku se, että tuijottaa tunnin laskun vastausta, joka on selkeesti selitetty, mutta ei silti ymmärrä!?

Back
Ylös Bottom