Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt vituttaa :(

muuttaminen on tyhmintä IKINÄ!!!!!!!!!
varsinkin muijan kanssa, mää pistän ne sit (just joo jaksaa nostaa kaulimen)
vittu jätin sinne ja sanoin en tee enää mitään, prkl. oven pistän paikalleen ja haen 2 lamppua mut en jumalauta muuta, tehköön itse sitten kun tarvii tehdä niin vaikeeks, ei sinne , tänne nyt ne, ei heitetä mitään pois, vittu tavaraa on 3 kerrostalollista ja ne pitäs tunkee johonkin kaksioon.

Yläkerran kantapääastuja, joka kävelee edes takaisin yötä päivää. Saisipa hän joululahjaksi tohvelit.. :rolleyes:

Viimeisestä kahdeksasta päivästä 5 kuumeessa.:curs:

Ja juuri viime viikolla uusin salikortinkin.

Koskaan ei ole ollut reikiä hampaissa, mutta nyt tuntuu vittumaista vihlontaa vasemmalla alhaalla ja alaleukaluussa... Huomenna hammaslääkäriin.

Selviäsikö tuo hammas/leuka lopulta infektiofokukseksi, joka kiusannut infektoimalla säännöllisesti syksyn...

Justiinsa.

Aamulla heräsin. Kaveri soitti ja tenttasi olenko varastanut hänen kameransa :eek: Myöhemmin pyyteli anteeksi.

Jatkuu. Sähköt oli kytketty pois, oli näet unohtunut maksaa laskut, vaikka rahaa olisi ollut juurikin. Nyt maksan 120 egeä ylimääräistä.

Sitten lähdin kaverille punkkaamaan kunnes laskut saatiin maksettua. Mutta kävikin niin että välissä veli soitti ja oli käsi katkennut. Käytiin morottamassa.

Salilla sattui selkään vitusti jo 200 kilon pukeiltaveto. Jätin vedot siihen.

Illalla dieetti petti ja join viiniä. Lähdettiin baariin. Kiva ilta, takasin porukalla. Matkalla näimme kaverimme auton tuhannen paskana tien varressa. Kaveri aivan solmussa hengitti vaikeasti tien vieressä. LYHTYPYLVÄS PUUSSA! Kädet on vieläkin kaverin veressä, ambulanssi hänet haki pois, en tiedä mikä kunto, vain lähisukulaiset päästetään katsomaan.

Vuosi sitten samoihin aikoihin toinen kaveri kuoli auto-onnettomuudessa. Nyt vaan juon viiniä ja odottelen kaverin luona miten käy.

Huippupäivä :thumbs:

Justiinsa.

Aamulla heräsin. Kaveri soitti ja tenttasi olenko varastanut hänen kameransa :eek: Myöhemmin pyyteli anteeksi.

Jatkuu. Sähköt oli kytketty pois, oli näet unohtunut maksaa laskut, vaikka rahaa olisi ollut juurikin. Nyt maksan 120 egeä ylimääräistä.

Sitten lähdin kaverille punkkaamaan kunnes laskut saatiin maksettua. Mutta kävikin niin että välissä veli soitti ja oli käsi katkennut. Käytiin morottamassa.

Illalla dieetti petti ja join viiniä. Lähdettiin baariin. Kiva ilta, takasin porukalla. Matkalla näimme kaverimme auton tuhannen paskana tien varressa. Kaveri aivan solmussa hengitti vaikeasti tien vieressä. LYHTYPYLVÄS PUUSSA! Kädet on vieläkin kaverin veressä, ambulanssi hänet haki pois, en tiedä mikä kunto, vain lähisukulaiset päästetään katsomaan.

Vuosi sitten samoihin aikoihin toinen kaveri kuoli auto-onnettomuudessa. Nyt vaan juon viiniä ja odottelen kaverin luona miten käy.

Elämä moukaroi

Justiinsa.

Huippupäiväsi saa hirveydessään jo lähes koomisia piirteitä, vaikka et varmaan pahemmin naureskele..

:piis: voimia kaverille

Nojoo, onhan toi aika naurettava päivä. Unohdin mainita että autokin hajosi tossa samana päivänä vielä :rock:

No, kaveri nyt hengityskoneessa ja pitävät nukutettuna, aivoissa jotain häikkää. Sähköt saatu sentään takaisin jo kämpille. Eiköhän se iloksi muutu.

Yläkerran kantapääastuja, joka kävelee edes takaisin yötä päivää. Saisipa hän joululahjaksi tohvelit.. :rolleyes:

Asutaankohan me samassa kämpässä?! Nyt on ollut onneksi vähän rauhallisempaa, mutta välillä pistää hermoon kun lasit helisee kaapissa tyypin kävelyn tahtiin. Pitäis käydä pudottamassa postiluukusta näin joulun kunniaksi tohvelit, menisköhän sillä perille...

Taas on Kiteellä teilattu pikkulapsi. Eihän tästä ole pitkä aika, kun joku äijä ampui katkaistulla haulikolla molemmat lapsensa myöskin Kiteellä. :(

Voi prkl näitä mahavaivoja! Lopetin kahvin juonnin alkaen tästä päivästä (siis eilen viimeksi olen juonut kahvia), ei auta ainakaan vielä, vaan maha velloo, paisuu ja ilmavaivoja piisaa, ei ole kiva olla. :( Toi häiritsee unensaantiakin iltaisin. On mulla ennenkin herkkä maha ollut, muttei ikinä mitään tällaista. Liekö sitten osittain ressinkin syytä, koska nyt on töissä vuoden kiireisin aika.

Pitäneekö lähteä laktoosi-intoleranssi ja keliakiatesteihin kohta, vai mitä tässä keksisi. Ei jaksaisi tämmöistä mahanmöyrintää kovin kauaa.

Niin eikä kitistä hampilekureista siellä! Kannattaa olla neuroottinen ja mennä mahd. pian tarkastukseen ja korjauttaa viat, kun ovat pieniä. Ite ootastin noin 2-3-v erään paikan ja hampaan kanssa. Tiesin ja tunsin, että ko paikasta oli reunasta lähtenyt siivu pois, ei ollut oikein hyväkuntoinen enää. Koska hammas ei haitannut mitenkään, en tehnyt asialle mitään, koska hampilekuri olisi maksanut niin pirusti. Noh, viime la siitä sitten lohkesi kunnon pala. Joudun ehkä pistämään noin 1500-1600€ implanttiin, koska koko hammas on ehkä paras kiskasta pois, ei siitä oikein vain paikkaamalla enää kalua saa. Nojaa, mistäpä sitä tietää, olisiko ko hammas kestänyt sen pitempään/paremmin, vaikka olisin esim. 2-v sitten jo mennyt siitä valittamaan hampilekurille. Ehkä olisi ollut sama edessä kumminkin. Tiivistetysti: mitä pitempään hampilekurin kanssa odottaa, sitä enemmän se a) maksaa ja b) sattuu.

Tässä taas lyhyen ajan sisään 4000km ajaneena vituttaa tuo liikenne. Varsinkin monen immeisen motarikäyttäytyminen vituttaa ISOLLA KÄDELLÄ.

Mikä ihme siinä on, että kun minä ajan 15km/h todellista ylinopeutta ja lähden ohittamaan edellä menevää autoa, tulee siihen perseeseen roikkumaan HYVIN USEIN joku joka sitten provoilee siellä takana. Limputtelee valoja ja peippailee pientareella. Hän vissiin kokee oikeudekseen ohittaa meidät molemmat 200km:n tuntivauhdilla, onhan se sentään ohituskaista... 4000km:n aikana tuo on laskujeni mukaan tapahtunut jo yli kymmenen kertaa ja nimenomaan moottoritiellä. Yleensä provoilija on keski-ikäinen mies ja kun tämä provoilija lopulta pääsee ohi, tilanne sisältää vihaisen mulkaisun kohdistuen minuun. Olenhan kuitenkin rikkonut hänen sääntöjä ajamalla vain 15km/h ylinopeutta ohituskaistalla hetken aikaa. Pahin aika tälle on aikaiset aamut, kun business miehet kiirehtivät asiakkaillensa. Kokemukset pääasiassa Tampere-Helsinki välistä.

Ja minä kun vain haluaisin ehjänä perille enkä haluaisi kuolla kenenkään vähä-älyisen apinan peräänajamana...

RRKallen postauksesta tulee väkisin mieleen, miksi kohtalo panttaa paskamaisia juttuja sillai, että ne voi kaataa yhtäikaa kaikki niskaan.

Vitutusta on turha toivoa tasapuolisesti ympäri vuotta, ei, vaan kaikki tulee kerralla ja asioilla on taipumus kasaantua.

Viimeiset 2 viikkoa:
- Sedällä todettiin haimasyöpä
- Kaveri kuoli alkoholimyrkytykseen
- piti mennä oikeuteen todistamaan pahoinpitelyä
- samalla viikolla oli oman oikeusjutun istunto
- opintotukilautakunta ilmoitti minun ansainneen liikaa joten opintorahaa peritään takaisin
- olin ostamassa pientä puutaloa, josta löytyikin sitten kosteusvaurio
- Työpaikalla alkoi yt-neuvottelut
- olkapää kipeä ja pakara venähti
- Vitun sää: märkä ja pimeä
- painoin Back-nappulaa kirjoitettuani tämän

Sillasta... varmaan loppuvuosi menee mukavasti.

EDIT: ainiin, viisaudenhammas kipuilee ja unettomuus vaivaa

Vituttaa olla kipeä!!! Nyt jo 7 päivä menossa... Ei riittänyt kuume, kurkkukipu, yskä...piti tulla vielä silmä ja korvatulehduskin messiin :curs: Treenit kusee, dietti "kusee" ja mieli ei vois olla enempää maassa ku rahatilannekin on suoraan Ahtisaaren hanurista!!! Tai oikeestaan mä luulen et Ahtisaaren hanurissakin on enemmän rahaa ku mulla tällä hetkellä...

*tosi kivaa mennä tekee töitä kipeänä, kun muuten jää kadulle asumaan, kun ei varaa vuokraan...* Että elämä osaa hymyillä :D VITTU

Vituttaa olla kipeä!!! Nyt jo 7 päivä menossa... Ei riittänyt kuume, kurkkukipu, yskä...piti tulla vielä silmä ja korvatulehduskin messiin :curs: Treenit kusee, dietti "kusee" ja mieli ei vois olla enempää maassa ku rahatilannekin on suoraan Ahtisaaren hanurista!!! Tai oikeestaan mä luulen et Ahtisaaren hanurissakin on enemmän rahaa ku mulla tällä hetkellä...

*tosi kivaa mennä tekee töitä kipeänä, kun muuten jää kadulle asumaan, kun ei varaa vuokraan...* Että elämä osaa hymyillä :D VITTU

Itse sairastelin tuossa juuri 8 päivää putkeen heti lukiojakson alkuun. Poissaolokiintiö pamahti kertaheitolla täyteen. Ostin myös salikortin juuri päivää ennen sairastumista, joten sekin on sapettanut siellä taustalla. Ja syötyäkin on tullut liian vähän.

Tänään oli onneksi ensimmäinen kuumeeton päivä, ja huomenna taas salille.

12 vuotias koirani, sebastian, kuoli torstai aamuna. Ajattelin että se poismeno ei ota niin hirveän koville koska sebu oli sairastellut jo yli vuoden päivät eivätkä lekurit osanneet lukuisista tutkimuksista huolimatta sanoa mikä oli vikana. Olin väärässä. Poismenosta on nyt reilu vuorokausi ja vieläkin on pala kurkussa ja tippa linssissä.
Seuraavaksi pitäisi töihin lähteä vaikka ei tänään varmaankaan töiden tekemisestä mitään tulekaan

Lepää rauhassa Sebastian

Tämä nyt on pikkuvitutusta verrattuna joihinkin täällä, mutta vituttaa kun pohkeet kipeänä 24/7 öisestä ravaamisesta kerrostaloalueella lehtiä jakamassa ja siihen päälle pitäisi käydä lenkillä pari-kolme-neljätoista kertaa päivässä jotta coopperi nousisi alle 30 päivässä ~500m'stä siihen intin vaatimaan 2200 minimiin.

Vituttaa olla kipeä. Viides vajaaksi jäänyt treeniviikko jo. Nyt kuukauden totaalitauko ja tulokset ovat taas paskaa ja koko kevät menee niitä nostellessa(Tälläkin hetkellä olen aika kauakana omasta parhaasta kunnosta).

Back
Ylös Bottom