Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Miten vitus on mahollista et hetkes voi kaikki mahtava sirpaleiks särkyä. Mul menee tasan 2 päivää maksimissaan hyvin sitte kaikki luisuu käsistä. Mä en muuta pyydä kun sais olla edes viikon huoletta ja onnellinen. Vittu kyl tää elämä osaa olla välil perseestä :curs:

Koulussa lusmuilu ja makeanhimo. Tänää tein sentää koulussa hyvin töitä ja söin kyl karssuu vähäsen. Huomenna ittee viel tiukemmin niskasta kiinni et hommat hoituu ja etten lapio suuhu paskaa :curs:

Vituttaa erään naishenkilön käytös, joka on välillä todella sekavaa. Vituttaa myös se, etten tiedä yhtään, mitä tämä kyseinen mimmi minusta ajattelee, koska en osaa lainkaan tulkita häntä.

Elossa ollaan, mutta tässä nyt monta vuotta vatsalihaksia reenattu ja nyt oon alkanu kattoon et on epäsymmetriset. Vasemmalla isompaa lihasta kuin oikeella.

Elossa ollaan, mutta tässä nyt monta vuotta vatsalihaksia reenattu ja nyt oon alkanu kattoon et on epäsymmetriset. Vasemmalla isompaa lihasta kuin oikeella.

Tuskin kellään on symmetriset vatsalihakset...

Ja olihan mulla pientä vitutustakin. Viisauden hammas leikattiin pois noin viisi päivää sitten ja haava on luultavasti tulehtunut sillä suussa maistuu sanoinkuvaamattoman pahalle (jopa pahemmalle mitä soijaproteiini maistuu ;) ). Noh onneksi on torstaina tikkien poisto jos vaikka saisi jotain tulehduslääkettä.

Tuskin kellään on symmetriset vatsalihakset...

No juu, en aivan sitä tarkoittanut. Ero on oikeen silmiinpistävä (ainakin mun silmiin) ja kyllähän se nyt hatuttaa ku hakee "täydellisiä" vatsalihaksia ja on hulluna reenannu ja sit on muotopuolet. Mut kuten sanoin, ei tässä nyt mitään kamalan suurta hätää oo.

Perkele kun joka lukkopainitreeneis hajoo joku paikka. On nyt kolmis treeneis putkeen menny jotain. Ekois tuli sormi silmään ja aukes huuli, toisis kramppas pohje ja kolmansis aukes eka huuli ja sit nenä.

Vitun Shedden!

Koulu, kiire, koulu, kiire, koulu, kiire, koulu, kiire, koulu, kiire, koulu, kiire....

Otaniemen Blue Fitness aka The Blue Oyster Bar.

Suihkuhuoneessa, naulakon päällä sijaitsevassa hyllyssä avonainen vaseliinipurkki.

<3
Vähän samanlainen tapaus oli joskus tuolla Turun Kupittaan salilla. Miesten pukkarissa valkovaseliinituubin paketti.

Kovan treenin päälle yllättävän hauska juttu.

Vähän samanlainen tapaus oli joskus tuolla Turun Kupittaan salilla. Miesten pukkarissa valkovaseliinituubin paketti.

Kovan treenin päälle yllättävän hauska juttu.

Niin oli, muutenkin aika levottomat treenit silloin. Ehkäpä joku vaan pelkäsi pudottavansa saippuan suihkussa ja päätti varautua pahimpaan.

Alaselästä on jokin paskana. Niska on paskana. Olkapää on paskana.

Kävin työhaastattelussa, joka meni varsin mukavasti. Jälkeenpäin ilmoitettiin etten ole kelvollinen duuniin koska vaadittavalla kandidaatilla pitäisi olla Windows Vistan sielunelämä hallussa. Muuten olisi ollut unelmajobi.

Tässä vedetään keskiviikkokännejä ja vituttaa.

Perkele kun joka lukkopainitreeneis hajoo joku paikka. On nyt kolmis treeneis putkeen menny jotain. Ekois tuli sormi silmään ja aukes huuli, toisis kramppas pohje ja kolmansis aukes eka huuli ja sit nenä.

Noi on nyt vielä pieniä taisteluhaavoja, jotka vaan kasvattaa luonnetta.
Koputa puuta, että ei oo pahempaa käynnyt..

Nimim. 2 olkapääleikkausta 6kk sisällä. Seuraavia lukkopainitreenejä odotellessa..

Back
Ylös Bottom