Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Aika uskomattomalta tuntuu että valtionvarainministeriä ei sen vertaa kiinnosta opiskelijoiden arki että viitsisi edes ottaa selvää paljonko opintotuet ovat.
Aika pällin kuvan kyllä antoi itsestään noilla vastauksilla. Olihan sillä muuten kyllä hyvä pointti siellä, opiskelijoiden ryhmä on niin valtaisa että pienetkin lisät tuntuvat valtion kukkarossa aika pahalta. Jos nyt vaikka annettaisiin 30 euroa lisää rahaa jokaiselle opiskelijalle niin tulisi (todella karkeasti arvioiden) semmoinen 10 000 000 euron menoerä. Joltain se olisi otettava pois. Lisää massia on hyvä pyytää, mutta harvemmin ne vaatijat esittävät ratkaisua siihen, että mistä nuo voitaisiin nyhtää.

Jaha. Tuolla logiikalla voitaisiin jäädyttää myös eläkkeet ja muut tuet sekä palkat samalle tasolle sillä perusteella että "olkaa onnellisia että saatte edes jotain, joissain paikoissa ei saa mitään ja ihmisiä kuolee nälkään". Ei nyt tässä(kin) threadissa ruveta vääntämään tuosta samasta aiheesta taas...

En puhunut jäädyttämisestä yhtään mitään. Mun mielestä markkinataloudessa ei tarvita tukia, ei myöskään opiskelijoille. Mielipiteeni on se, että opintotuet tulisi lakkauttaa kokonaan. Aivan turha menoerä valtiolle, ja loppuu siitäkin nariseminen. Samalla iskulla saataisiin turhat opiskelijat pois kouluista ja tekemään tuottavaa työtä, kun ei olisi enää varaa notkua vuosikausia ylkkärillä opiskelemassa jonninjoutavia höpöhöpötieteitä koskaan valmistumatta.

Suomen holhouspolitiikka se mua vasta VITUTTAAKIN! Mua eikös tän threadin tarkoitus ollutkin avautua vituttavista asioista.

En puhunut jäädyttämisestä yhtään mitään. Mun mielestä markkinataloudessa ei tarvita tukia, ei myöskään opiskelijoille. Mielipiteeni on se, että opintotuet tulisi lakkauttaa kokonaan. Aivan turha menoerä valtiolle, ja loppuu siitäkin nariseminen. Samalla iskulla saataisiin turhat opiskelijat pois kouluista ja tekemään tuottavaa työtä, kun ei olisi enää varaa notkua vuosikausia ylkkärillä opiskelemassa jonninjoutavia höpöhöpötieteitä koskaan valmistumatta.

Suomen holhouspolitiikka se mua vasta VITUTTAAKIN! Mua eikös tän threadin tarkoitus ollutkin avautua vituttavista asioista.

Mihis ne 50 % veroa pitäis sitten mennä jos ei opintotukeen?

Tervemenoa vaan esim. Rovaniemelle opiskelemaan ja töitä ettimään.

pelasin tietokonetta vastaan shakkia IMPOSSIBLE tasolla ja olin vitun hyvillä mestoilla matittaa mut kusin yhes siirron ja tasurin paskan lykkäs.

Sama fiilis oman lajin kanssa ku monella varmaan on punttauksen kanssa. Tuntuu että kehitys junnaa/menee taaksepäin ja vitutuskäyrä vaan nousee... Täytynee kattoa jos tän kauden jälkeen heittäis pyyhkeen kehään ja menis vaikka höntsäilemään jonnekkin, siellä on kuitenkin rento ja hauska meininki.

Aika pällin kuvan kyllä antoi itsestään noilla vastauksilla. Olihan sillä muuten kyllä hyvä pointti siellä, opiskelijoiden ryhmä on niin valtaisa että pienetkin lisät tuntuvat valtion kukkarossa aika pahalta. Jos nyt vaikka annettaisiin 30 euroa lisää rahaa jokaiselle opiskelijalle niin tulisi (todella karkeasti arvioiden) semmoinen 10 000 000 euron menoerä. Joltain se olisi otettava pois. Lisää massia on hyvä pyytää, mutta harvemmin ne vaatijat esittävät ratkaisua siihen, että mistä nuo voitaisiin nyhtää.

Jossain lehdessä oli nokkelasti sanottu. Voi yhdistää tähänkin asiaan.
"390 miljoonan verotulot on niin pieni summa että perintöveron voi huoletta poistaa. 80 miljoonan köyhyyspaketti on niin iso summa ettei sitä mitenkään voi kasvattaa."

Exä jonka kanssa meni poikki tammikuussa, ja jonka halusin takaisin, kertoi tänään menevänsä uuden miehen kanssa naimisiin ensi kesänä. VITTU VITTU VITTUJEN VITTU PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Harvoin pahemmin vituttaa, mutta nyt on pinna hiukan kireellä.
Voi kun mä saisin käsiini sen saatanan joka suunnitteli meikän käyttämän lämpökaapin käyttöliittymätsydeemin....
Mää niin mieluusti vetäisin sen jullin nilikoista puuhun roikkuhan ja nylykisin elävältä. Hitaasti.
:curs:

Ristiriitainen harjoittelu/lahjakkuus kombinaatio :( Tykkään ite tehä kaikkia räjähtävyyttä ja nopeutta vaativia lajeja, mutta olen luonnostaan hidas kuin saatana ..

Vaikka jossain lajeissa päässy suht koht ok tuloksiin, vituttaa se työmäärä, minkä niitten eteen tehny

Selkä on jotenkin jumissa. Yläperseestä lähtee joku lihas alaselkään päin ja se on ollut jo monta päivää jotenkin jumissa ja jännityksessä. Vittumaisen tuntuinen.

Elä tuu sotkimaan mun vitutusta ! :curs:

Tässä ei tänään kaivata naisia, sydämiä, eikä muuta positiivista roskaa. Mä olen pahalla päällä tänään, perkele !

Ps. :D

Ai. olisin tarjonnu sulle lesboseksiä. mut kerran naisia ei kaivattu niin peltikattoile itseksesi :D

Back
Ylös Bottom