Eli menee kategoriaan: "Kafo äifi! Mä kyyffään yhellä jalalla iman hamfaita"
:D niinpä...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli menee kategoriaan: "Kafo äifi! Mä kyyffään yhellä jalalla iman hamfaita"

Aika pällin kuvan kyllä antoi itsestään noilla vastauksilla. Olihan sillä muuten kyllä hyvä pointti siellä, opiskelijoiden ryhmä on niin valtaisa että pienetkin lisät tuntuvat valtion kukkarossa aika pahalta. Jos nyt vaikka annettaisiin 30 euroa lisää rahaa jokaiselle opiskelijalle niin tulisi (todella karkeasti arvioiden) semmoinen 10 000 000 euron menoerä. Joltain se olisi otettava pois. Lisää massia on hyvä pyytää, mutta harvemmin ne vaatijat esittävät ratkaisua siihen, että mistä nuo voitaisiin nyhtää.Aika uskomattomalta tuntuu että valtionvarainministeriä ei sen vertaa kiinnosta opiskelijoiden arki että viitsisi edes ottaa selvää paljonko opintotuet ovat.
Jaha. Tuolla logiikalla voitaisiin jäädyttää myös eläkkeet ja muut tuet sekä palkat samalle tasolle sillä perusteella että "olkaa onnellisia että saatte edes jotain, joissain paikoissa ei saa mitään ja ihmisiä kuolee nälkään". Ei nyt tässä(kin) threadissa ruveta vääntämään tuosta samasta aiheesta taas...
En puhunut jäädyttämisestä yhtään mitään. Mun mielestä markkinataloudessa ei tarvita tukia, ei myöskään opiskelijoille. Mielipiteeni on se, että opintotuet tulisi lakkauttaa kokonaan. Aivan turha menoerä valtiolle, ja loppuu siitäkin nariseminen. Samalla iskulla saataisiin turhat opiskelijat pois kouluista ja tekemään tuottavaa työtä, kun ei olisi enää varaa notkua vuosikausia ylkkärillä opiskelemassa jonninjoutavia höpöhöpötieteitä koskaan valmistumatta.
Suomen holhouspolitiikka se mua vasta VITUTTAAKIN! Mua eikös tän threadin tarkoitus ollutkin avautua vituttavista asioista.
En puhunut jäädyttämisestä yhtään mitään. Mun mielestä markkinataloudessa ei tarvita tukia, ei myöskään opiskelijoille. Mielipiteeni on se, että opintotuet tulisi lakkauttaa kokonaan. Aivan turha menoerä valtiolle, ja loppuu siitäkin nariseminen. Samalla iskulla saataisiin turhat opiskelijat pois kouluista ja tekemään tuottavaa työtä, kun ei olisi enää varaa notkua vuosikausia ylkkärillä opiskelemassa jonninjoutavia höpöhöpötieteitä koskaan valmistumatta.
Suomen holhouspolitiikka se mua vasta VITUTTAAKIN! Mua eikös tän threadin tarkoitus ollutkin avautua vituttavista asioista.
... höntsäilemään?
Aika pällin kuvan kyllä antoi itsestään noilla vastauksilla. Olihan sillä muuten kyllä hyvä pointti siellä, opiskelijoiden ryhmä on niin valtaisa että pienetkin lisät tuntuvat valtion kukkarossa aika pahalta. Jos nyt vaikka annettaisiin 30 euroa lisää rahaa jokaiselle opiskelijalle niin tulisi (todella karkeasti arvioiden) semmoinen 10 000 000 euron menoerä. Joltain se olisi otettava pois. Lisää massia on hyvä pyytää, mutta harvemmin ne vaatijat esittävät ratkaisua siihen, että mistä nuo voitaisiin nyhtää.
Oi sinä raasukka, peltikatto. Mä voin tulla jeesiin nylkemisessä ja autan tuhoamaan rikoksentekovälineet. :haart:
Elä tuu sotkimaan mun vitutusta ! :curs:
Tässä ei tänään kaivata naisia, sydämiä, eikä muuta positiivista roskaa. Mä olen pahalla päällä tänään, perkele !
Ps. :D