Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Reilu kuukausi sitten kirjoitin pakkikselle, ettei 1v5kk pojalla ole ollut kuin yksi pieni flunssa vaikka on päiväkodissa. Siitä asti on ollut sairaana yhtäjaksoisesti. Kurkunpäätulehdus, flunssa, korvatulehdus, kuume, kauhee räkätauti ja viimeisimpänä antibioottiallergia joka aihetti kokovartaloihottuman. Itse ollut sairaana pari viikkoa ja mammalla poskiontelotulehdus. Syö miestä.

Ai niin..olihan tuossa vielä 29-vuotiaan serkkupojan hautajaiset.

Meijän salilla käy sellainen n.40v mies, joka tekee aina samat liikkeet, samoilla painoilla. Penkki 60kg, jalan ojentaja pienimmillä painoilla (5kg) sellasta yläasentorytkytystä, prässi (en tiedä painoja, varmaankin samaa luokkaa kuin ojentajassa) ja sitten murahdellen venyttelemään, jonka jälkeen kierros alkaa uudestaan.
Ei tuossa tyylissä mitään, mutta kun se tekee niin päin vittua ne että meinaa paskaa tulla suusta ja pallin päästä kun katsoo sen tekniikkaa (eli hieman meinaa hihityttää).
Runkkupenkkiä (sanan varsinaisessa merkityksessä) tehdään tosiaankin aina sillä 60kg. Aina. Ja se miehekäs karjaisu on niin seksikäs, kun sarja on lopussa. UUHRRAAARRHHH...RAHHHHRH... :evil: :curs: :evil:
Miksi pitää karjua? Okei, ymmärrän sen että vähän voi tulla murahdusta sarjan päätyttyä/keskellä, mutta kun se on sellaista huutoa, jolla yritetään ilmeisesti ilmaista olevansa paikalla, niin se pistää vituttamaan.

Viime kerralla meinasin mennä kysymään sen penkkitekniikasta, että miksei se lisää koskaan painoja? Ja vähän neuvomaan että pitää sen perseen siinä penkissä kiinni. Mutta sitten kaveri kertoa että tämä kyseinen tyyppi on joku suomen yleisurheilijoiden johtaja, tai joku vastaava, niin en sitten viitsinytkään. Ties vaikka olisin loukannu sen tunteita ja se olis hommannu mulle porttikiellon salille :itku: Kai se tiesi mitä tekee :rolleyes:

Ihmiset ja varsinkin kaveri, jonka sanaan ei voi luottaa ollenkaan. Sovitaan, että nähdään salilla kello 15, niin ei joko ilmaannu tai tulee 30-60 minuuttia myöhässä. Jne.

Jahas, laitetaas pienenpieni tilitys.

Eilen piti olla ihan iisisti että tänään jaksaisi lähteä body & fitness messuille ja pakkislaisten kanssa Ricoon syömään. Sitten tulikin lipsahdettua viihteen puolelle ja 7 aikaan nukkumaan aamulla. 10 herätys ja ihan muualta kun omasta kodista. Eipä siinä mitään ihan kiva ilta oli.

Krapula iskee, ei jaksa lähteä edes punttimimmien takia kisoihin tai jatkoille, kun on niin saamaton olo että hyvä kun pystyy sanaa suustaan päästämään. Sitten soittaa maailman ihanin nainen (tm) keneen olen ihastunut ollut joskus ja joka on aikakin pitkälti täydellinen mielestäni. Ei olla oltu hetkeen jutuissa kun harvakseltaan, mutta nyt haluaisi seuraksi laivalle :wall: Töiden alkuun se muutama tunti, ei mahdollisuutta löytyä tuuraajaa :itku:

Siihen väliin vielä eräs "hieman" vitutusta aiheuttanut asia mistä en viitsi edes avautua tänne, ja helvetin tylsä työpäivä kapakan ovella. Nyt kotiin kattomaan kuvia Turun kisoista sen sijaan että olisin ollut paikanpäällä.

Ei oikeastaan edes vituta koska en jaksa tuollaisia asioita märehtiä kauhean kauaa, mutta kyllä sitä hieman itseään ruoskii ja maailmaa kiroaa mielessään tällä hetkellä.

Mutta Hulkki voitti, ja näin sentään paria tuttua tänään ketä en ole hetkeen nähnyt. Eiköhän se tästä :)

Kiitos ja näkemiin.

Loistavaa. Kuukauden sairastelun takia painoa on lähteny 2kg, vaikka olen syöny reilusti yli kulutuksen. Lihat lähtee ja läski jää. Well, that's life... :curs:

Irtos autosta pakoputki keskellä mäkelänkatua, jäi roikkumaan jostain ja jätin vielä johonki sakkopaikalle, aamulla sit sakot siinäki. Vittu mikä romu saatana. Siihenkään vasta ku taka jarrut vaihdettu, kuskinpuolen selkänoja paskana, puskureissa klommoja... no eipä tuo paska paljoo maksanukkaan. Ja missasin saatana big brotherin ton takia.

Ihan vitusti liikaa duunia. Melkein koko viime viikko ja viikonloppu duunissa, ja nyt pitäisi taas lähteä hommiin. Missäköhän välissä mä luen tentteihin ja ehin treenailemaan? Kaverit ja tutut jää näkemättä, kun "emmä pääse kun on duunia."

Lisäks vituttaa vielä enemmän, kun ei "sais" vituttaa, kun kerta on duunia eikä sais valittaa.

Ei oo edes syksy kunnolla alkanut, ja aikataulut kusee totaalisesti.

Joku saatanan sankari parkkeeras traktori-volvon sen verran lähelle mun autoa etten saanu kuskin puoleista etuovea auki, oli siinä 5cm väliä.

Jos luet tätä palstaa niin kiitoksia!!

Back
Ylös Bottom