Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Yritin tänään varata liput Nick Caven keikalle marraskuulle. Liput tulivat myyntiin kello 09:00. Lippupalvelun sivusto takkuili, kunnes kello 09:03 sivusto ilmoitti, ettei vapaita lippuja enää ole :(. Yhtä nopeasti ne tosin menivät myös jokunen vuosi takaperinkin, mutta silloin olin onnekkaiden joukossa.

Syksyn salikäynnit lähtivät kunnolla vauhtiin, ja intoa riitti pakollisten taukojen jälkeen pirusti. Lauantaina nousin sängystä ja kumarruin -> selässä vihlaisi jotakin. Nyt on sitten selkä jumissa, eikä salille menosta voi edes puhua. :curs:.

Mukavan lisänsä oloon tuo täysin vituiksi menneet pokerit, muutamassa viikossa on yhden kuukausipalkan verran hävinnyt rahaa pelitililtä. :itku:

Yritin tänään varata liput Nick Caven keikalle marraskuulle. Liput tulivat myyntiin kello 09:00. Lippupalvelun sivusto takkuili, kunnes kello 09:03 sivusto ilmoitti, ettei vapaita lippuja enää ole :(. Yhtä nopeasti ne tosin menivät myös jokunen vuosi takaperinkin, mutta silloin olin onnekkaiden joukossa.

Täytyy toivoa, että tulee taas useampi keikka. Viime kerralla (2004) piti ensin olla vain yksi keikka, mutta loppujen lopuksi niitä tuli kolme.

Kipeenä jälleen kerran.:curs: Rupesikin jollain lailla treenit taas kesän löysäilyn jälkeen kulkemaan, niin kurkku kipeenä ja joka paikkaan jomottaa.. Prkl.:wall:

Kylmää ja kuumaa vuorotellen penikoille, vaikkapa suihkussa. Se ainaki helpottaa hetkeks.

Joo, näitä täytyy.

Enemmänkin on aikoinaan aiheen tiimoilta kärsitty. Jaloissa on valuvika. Mutta silti ärsyttää kun juuri nyt alkoivat sitten oireilla. Matsi tulossa, perkele :curs: .

Väsyttää ja pitäs mennä töihin. Ja nälkä on. Pitäs käydä kaupassa. Täti on kylässä -> ryyppäjäiset :jahas: Ja tästä lähtien sitten koulua on enää 2 tuntia viikossa. JEEE VITTU! Ei mulla tule mistään tekemisistä mitään, jos pitää itsenäisesti vääntää.

Vitun selkä sano riks raks ja poks :curs: Viime viikol. Nyt on taas pakollista taukoa luvas :wall: Ja tuntuu et kaikki menee taas perseelleen!

Vituttaa tää lepäily (selkä ja olkaleikkaus) haluttaa niin perkeleesti salille, takas töihin, siihen normaaliin kiireiseen rytmiin, auton rattiin, haluan sen entisen selän, olkapäät, kädet, vatsan ym. ahistaa kattoo lässähtävää peilikuvaa. Nyt on ainakin kavereille ollu aikaa kun oon soitellu kaikille jatkuvaan :)
Vielä ainakin 2vk lepokidutusta ennenku pääsee takas työelämään ja salille hieman herättelee lihaksia.

Vituttaa kun iTunes 7 jälkeen ei ole iPod toiminut koneella. Eilen tuli säädettyä sen kanssa yli 2 tuntia yöllä. :D Ja jääräpäisyys ei vielä anna periksi riittävästi että asentaisin vanhemman toimivan version.

EDIT: Ja kävin nälkäisenä kaupassa joten mukaan tarttui kuningatarpiirakka. Josta söin suoraan puolet. Onneks on massakausi päällä ja pitkä yövuoro edessä joten se energia edes kuluu johonkin. :D

Vitun vittu, ottaa päähän. Vaatteet. XL liikkeissä suurin koko, näyttää mun päällä niinq ois imetty kaikki ylimääräinen ilma ihon ja vaatekerran välistä pois. Mistä vaatteet isolle miehelle? Muutenkin ottaa päähän, kun on tullu taas niin harvaan käytyä vaateostoksilla, et tuntuu että kaappi alkaa olla täynnä museo tavaraa... Auttais hieman, jos ottais itseään niskasta kiinni ja kiristelis kymmenisen senttiä pois vyötäröltä. Silti, jotku kaulus/bilepaidat ovat järjestään hartioista aivan sairaan tiukkoja, jos siinä sit innostuu humalapäissään vähän flexaileen, niin sehän on välittömästi rikki se paita.

Vitun vittu, ottaa päähän. Vaatteet. XL liikkeissä suurin koko, näyttää mun päällä niinq ois imetty kaikki ylimääräinen ilma ihon ja vaatekerran välistä pois. Mistä vaatteet isolle miehelle? Muutenkin ottaa päähän, kun on tullu taas niin harvaan käytyä vaateostoksilla, et tuntuu että kaappi alkaa olla täynnä museo tavaraa... Auttais hieman, jos ottais itseään niskasta kiinni ja kiristelis kymmenisen senttiä pois vyötäröltä. Silti, jotku kaulus/bilepaidat ovat järjestään hartioista aivan sairaan tiukkoja, jos siinä sit innostuu humalapäissään vähän flexaileen, niin sehän on välittömästi rikki se paita.
Tästä asiasta minunkin piti kirjoittaa, mutta teit sen jo puolestani. Löysin tänään vaatekaupasta tosi hienon pitkähihaisen paidan, mutta kun isoinkaan koko ei mahtunut päälle niin ostamatta jäi. Vituttaa tollaset metroseksuaali-koot.

latasin innoissani rsrbr3 modin noin 750mb, hitaasti valui, ja saatana paketista puuttuu yksi osa ja eihän se toimi, voi jeesus mä inhoan näitä. pitää mennä sorkkimaan ehjää pakettia itse ja puolitiehen jää. prkl

Tästä asiasta minunkin piti kirjoittaa, mutta teit sen jo puolestani. Löysin tänään vaatekaupasta tosi hienon pitkähihaisen paidan, mutta kun isoinkaan koko ei mahtunut päälle niin ostamatta jäi. Vituttaa tollaset metroseksuaali-koot.

Älä muuta sano..Hartioista kiristää mutta mahalta lepattaa + hihat aina liian lyhyitä.

Mutta asiaan. Vituttaa jo nyt kun en lähtenytkään hyviin "koulun avajais" pippaloihin vedoten koulutehtäviin :D
Vituttaa myös se että oikea olkapää vetee ihan viimesiään kun on vihlonut niin perkeleesti lähiaikoina. Siinäpä ne....

venyttelin kyllä ihan lämpimänä mutta nyt alaselkää juilii..! mä tiesin että kyllä mä sen selän vielä napautan kun aloin pienessä tilassa ja kovalla lattialla taiteilee!

Back
Ylös Bottom