Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tänään päivällä olin tekemässä mavea yksin salilla, ennätysraudat tangossa, latautunu sarjaan ihan täydet, kattonu peilistä itteäni sen näkösenä että kulli on poikki ja kaveri panee vaimoa jne. No, kyräilin siellä mavekulmauksessa, asettelin jalkaterät, vedin ilmaa, selkä suoraksi, ilmat alas tukemaan alaselkää, tangosta kiinni, perse alas, reisillä lähtee...

Samassa joku täräyttää salin kaiuttimista jonkun hevikirkumisbiisin, siis aivan täysillä. Ja yks kaiutin sattuu olemaan siinä mavepaikalla ihan korvan juuressa.

Pelästyin ihan perkeleesti, paineet lähti ulos hillittömällä karjahduksella, laskeuduin polviasentoon pitelemään pumppua. Musiikki hiljenee ja joku uus 18v sälli kurkkaa nurkan takaa :eek: -ilme naamalla. Varmaan ekaa kertaa salilla.

Sanoin vaan rennosti ja järkevästi että "eipäs tässä mitään, vähän paineet karkas".

Näen jo kun sälli kertoo "juu siellä salilla o sellanen hullu yksin hämärässä nurkassa naama norsunvitulla karjumassa"

Paska palkka. Paska työ. Paskat työajat. Paska työsopimus. Paska työnantaja. Paska työnjohtaja. Paskan makuinen kahvi työpaikalla. Juutalaiset ja kaksinaismoraali.

Hehe itsellekin kävi samantyyppisesti.

Vikan kyykkysarjan vikoissa toistoissa saatoin karjua jotain :nolo: niin joku pois lähdössä ollut tuli pukkarista kysymään että tarviinko varmistajaa vai voiko hän lähteä :hyper:

Hauskin/surullisin tapaus on sälli jonka treeniohjelma sisältää pelkkää penkkipunnerrusta. Muistan kerran kun tyyppi teki melko epämääräisen oloista maratonpyramidiharjoitusta ja nosti jossain vaiheessa jotain 25 toiston sarjaa 60kg tangossa, perse irti penkistä, antaen painon tippua "hallitussa" vapaassa pudotuksessa rinnan päälle ja pompata noin 15cm ilmaan jonka jälkeen alkoi uusi (vajaa) toisto - siis pudotus. Kaikki tämä aivan käsittämättömän kovalla temmolla.

Ei siinä mitään, on sitä kamalaa penkkitekniikkaa nähty ennenkin, mutta ei sellaista, jossa selkälihakset tekevät enemmän töitä kuin rintalihakset ja ojentajat yhteensä. En pystynyt kuin paikalleni jähmettyneenä tuijottamaan :eek: -ilme naamalla sällin hakatessa itseään tangolla rintaan, tai siltä se ainakin näytti. Kauempaakin pystyi näkemään miten tyypin rintakehä painui sisään ja koko kroppa nytkähteli luonnottomasti painon iskeytyessä alas kolmen toiston sekuntivauhdilla.

vittuu!!!!!!!!!!!!!!!!!! saatanan munaimijä amppari tuli pistää mua suoraa huulee ku olin ajamas pyöräl vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! se on ihan vitun kipee koko vitun ajan ja vittu turvonnu ku pesusieni toi mun huuli! vittu, mitä suosittelette hoito keinoks en voi syödä hyvin koska se satuu niin jumalattomasti treeniä en varmaa vähään aikaan tee... ANTAKAA NOPEESTI VINKKEJÄ!

Trans-Meri
"Ampiaisen pisto saattaa olla vaarallinen
Ampiaisen pistosta selviää yleensä kivulla ja säryllä. Pistoalueelle voi sivellä hydrokortisonivoidetta. Kyypakkauksen voi myös ottaa: sekin sisältää kortisonia. Antihistamiini lieventää oireita. Ampiaisen pisto saattaa olla vaarallinen herkille ja allergisille ihmisille, pienille lapsille, tai jos se osuu suoraan verisuoneen. Mikäli ampiainen pistää suun tai kaulan alueelle, jolloin turvotuksesta johtuva tukehtuminen on vaarana, tulisi hakeutua lääkäriin. Imeskele jääpaloja (jos niitä sattuu olemaan saatavilla) kunnes pääset hoitoon. Hakeudu lääkäriin myös, jos saat mitä tahansa muita oireita kuin normaalia turvotusta ja kipua pistoalueella ja sen läheisyydessä."

Edelleen ollaan kipeenä. Eilen illalla oli 39 astetta lämpöä, nyt tosin vain 37,5..
Oliskohan jo paranemaan päin?? Viime yönä hikoilin niin paljon, kun kuume laski, että jouduin vaihtamaan lakanat ja tyynyn klo. 2.00 yöllä. Tyynystäkin olis voinu puristaa vettä varmaan litran.. Joten hiukan tää vituttaa!:curs:

Veikkauksen sivutkin on ihan jumissa, kun yrittäis laittaa illan kiekkokierroksesta varmat rahat tulemaan..prkl.:wall:

vituttaa ihmiset jotka etuilevat koulussa ruokajonossa, ja meillä niitä on ihan vitusti liikaa:curs:
siis varmaan puolet koulun oppilaista:down:

Huomenna tärkeä asiakastapaaminen ja otsaan kasvamassa peukalonpään kokoinen finni. On komia on. Sykkii ja punottaa. Vakuuta tässä nyt sit ketään. Piru.

Huomenna tärkeä asiakastapaaminen ja otsaan kasvamassa peukalonpään kokoinen finni. On komia on. Sykkii ja punottaa. Vakuuta tässä nyt sit ketään. Piru.

Se on stressifinni! :D Sori, ei sais nauraa. Lohdutuksena se, että moisia tuppaa joskus tuleen itellekkin, varsinkin jos edessä on tärkeä tapaaminen, treffit tms. Älä ainakaa rassaile sitä... :D Tsemppiä.:thumbs:

:hyper:

Parkkeerasin oman hienon auton bensiksen pihalle. Yks idiootti ajoi oman romunsa siihen viereen ja avasi ovensa niin että kolahti mun autoon! Että mua ärsytti. Jälkeä ei jäänyt, mutta se ärsytti mua silti. Kukaan ei kolhi mun autoa!!!

Jos miehisyytesi kestää niin Sebamedin peittävää voidetta vain naamaan.

Käyttänyt koko tuotesarjaa nyt viikon ja ihan yliluonnolliset tulokset. :worship:

[J/L];1221962 sanoi:
Jos miehisyytesi kestää niin Sebamedin peittävää voidetta vain naamaan.

Käyttänyt koko tuotesarjaa nyt viikon ja ihan yliluonnolliset tulokset. :worship:

Ei, kyl tää peli on nyt hävitty. Täytyy ottaa huumorilla, on nimittäin sen verran rujon näkönen tää lärvi tällä hetkellä.

:lol2:

Back
Ylös Bottom