Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meidän salilla käy rimpuloita venäläisiä "treenaamassa" ilman paitaa. Se on jo noloa. Treeniin kuuluu kuntopyörän polkemista ja yks tai kaks sarjaa vähän mitä sattuu. Kaverit ei oo todellakaan mitään kehoja, mutta jokainen tyylillään.![]()
Käyttämälläni salilla yksi tyyppi treenaa hihattomassa paidassa. Lievän noloa.
Aika HC-habatreenit, jos pelkkään hauikseen käytetään aikaa ainakin kolme varttia! Kukin taaplaa tyylillään... :DÄlähän nyt, minä treenaan miltei aina hihattomassa. :evil: Jos joku huomauttaa siitä mulle, niin kohta treenaan alasti... :D
Niin, salikomediaan. Taannoin saavuin salille treenaamaan mitä lie lihasryhmiä, aloitin normaalisti lämppärit polkemalla pyörää, samalla katoin, että kappas, joku veivaa habaa ihan tuskassaan salin toisella puolella. Aikaa kului about 20 min. ja olin jo vääntämässä kovaa sarjaa, kun tämä tyyppi vääntää edelleen habaa, tosin eri kulmasta... Olin jo lopettamassa treeniäni, aikaa oli mennyt noin 45min., niin tää tyyppi veivaa edelleen hauista, tällä kertaa käsihantteleilla.Aika HC-habatreenit, jos pelkkään hauikseen käytetään aikaa ainakin kolme varttia! Kukin taaplaa tyylillään... :D
Listasta puuttuu fysiatri eli noiden tuki ja liikuntaelinten erikoislääkäri. Mulla oli samat arpajaiset kunnes kävin fysiatrilla. Ongelma ja oikea kuntoutus selvisi aika nopsasti ja nyt selkä on jo paljon parempi vaikkei kuulemma enää entiselleen tulekkaan...Alaselkä ollut kipeenä nyt seitsemän kuukautta. On käyty yleislääkärillä, ortopedillä, magneettikuvauksissa, koulutetulla kiropraktikolla ja fysioterapeutilla. Mistään ei ole ollut apua. Vituttaa niin saatanasti joka päivä...
just, mitähän väliä sillä on missä paidassa siellä treenaa?
hei aikajos tommonen kiinnostaa...
meitin salilla treenaa yks shortseissa, vähä noloa...
Vittu tätä yhteiskuntaa. Ei kannata tehdä koskaan töitä. Mitä ahkerampi olet, sitä enemmän sua rangaistaan ja potkitaan päähän. VITTU.
Kurssilla työnnetään kuulaa, ja olen täysin huono :D Vituttaa jotenki ku ei teku oo yhtään hallussa ni puolet pienemmät ja heikommat työntää melkein yhtä paljon :(

Tää ei varsinaisesti mitään komediaa ole, mutta...
Tänään salilla sarjojen välissä kattelin kun semmonen parikymppinen nuori mies teki maastavetoa. Tangossa rautaa semmoset maltilliset 90kg. Tosi kevyeltä näytti, ei siinä mitään. Mutta se tekniikka. Nostovaiheessa jalat oikenee, selkä pyöristyy ja romut nousee lattiasta.
Meinasin kysyä, että eikö sillä tuu selkä yhtään kipeeks sillä tekniikalla.
Jos se jatkaa samalla tekniikalla painoja lisäten, niin veikkaisin että jossain vaiheessa saattaa selkään tulla isompikin pipi.
Ettei vaan ollut forssan vesihelmes eilen tää kyseinen sälli?
just, mitähän väliä sillä on missä paidassa siellä treenaa?
hei aikajos tommonen kiinnostaa...
meitin salilla treenaa yks shortseissa, vähä noloa...

No entäpä kymmenisen vuotta sitten bongaamani vanhemman herrasmiehen treeniasu: suorat housut, kumisaappaat ja oikein old school -kuvioitu pitkähihainen kerrastopaita?
Jos joku pistää tuosta paremmaksi, niin![]()
Saa ainakin huomiota osakseen salilla ollessaan... Hoho, voin kuvitella tuohon asuun oikein kunnon HC-treenarin, joka treenaa vielä tuloksia saavuttaen ja teknisesti täysin oikein. :DHoho, voin kuvitella tuohon asuun oikein kunnon HC-treenarin, joka treenaa vielä tuloksia saavuttaen ja teknisesti täysin oikein. :D