jnjsdscsd
Banned
Nyt jo vituttaa, kun tietää, että pian joku laittaa ekan "Natsipoliisi murhasi viattomat koirat!1!1"- threadin.... (lue 30.8.2006 Ilta-Lehti)
Ei kai nyt sentään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt jo vituttaa, kun tietää, että pian joku laittaa ekan "Natsipoliisi murhasi viattomat koirat!1!1"- threadin.... (lue 30.8.2006 Ilta-Lehti)
Mua ei vituta toi mahdollinen thread, vaan toi poliisien käyttäytyminen tossa keississä. Jotain rajaa sentään.
"Kuulimme rajavartiostolta, että Venäjältä on tullut koiria. Eläimiä oli kolme yhdessä eikä niitä yleensä karkaa niin monta kerrallaan. Soitimme eläinlääkärille, joka päätti, että koirat on lopetettava, Kiteen poliisipäällikkö Heikki Kössi perustelee."
"- Jos on epäilystä, että koiralla voisi olla raivotauti, niin ei ole muuta mahdollisuutta kuin lopettaa se. Koirien käytös oli hieman outoa ja toinen oli aggressiivinen, hän jatkaa."
Niin mitä se poliisi tässä väärin teki?
Ootko hakenut sossulta toimeentulotukea?
Kannattaa nimittäin hakee (ellet et oo siis jo hakenut ja saanut kielteistä päätöstä), jos vaan ylpeys antaa periks...hehe.
Omistatko siis tuon kämpän? Jos omistat, niin sähän saat siitä vuokratuloja. Tottakai se vaikuttaa sun tukiin kun tulot lähtee.
tiedän kans kaverin. on kyllä aika täydellinen fysiikka. yhen sen kaverin kans juttelin ja sekin sano ettei kyseinen henkilö tosiaan oo treenannu ku 2 vuotta, ainakaan omin sanoin. omas kuitenkin jo hyvän lihaskunnon ennen salitreenien alottamista. voimakaskin on.

Mua rupes oikeesti nyt häiritteen, et jos se tekee oikeesti 40 käsipainoilla hauiksia, niin mitkähän mahtaa olla muut tulokset? Penkki, kyykky, mave? Tää kyllä kiinnostaa![]()
, muuten ei mikään ihme suoritus mutta kun hattelit painaa yhteensä yhtäpaljon kuin se jätkä niin olihan se vähän huvittavan näköistä, riskit käet . tai no eihän ne pyrkän 40kiloset oikeasti 40kiloa paina, hieman vajaa 40, mutta silti. ei se nyt niin 1-1,5kilon tarkkaa ole.joskus näin sen penaa tekevän tai siis lopettelevan. ei siinä ollu ku nippa nappa reilu 100kg.¨no kyllä se ihan oikeasti niillä teki![]()
Voinko mä muka olla opiskelija JA työtön... en kai, kyllä mä nyt tuon tutkinnon meinaan tuolta äkkiä vaan repäistä
Toimeentulotuki on eri asia kuin työttömyyskorvaus. Itselläkin jonkun lisätuen haku nimittäin edessä vaikka täyden opintotuen nostankin, ainakin siksi aikaa kun oharit tehneen duunipaikan tilalle löytyy jotain muuta. Kannattaa ainakin hakea, ei siinä mitään menetä vaikka ei mitään saisikaan, ja jos tulot on todella ihan minimissä on pienestäkin avustuksesta apua. Onnea matkaan!
Hui hemmetti, onneksi ei käynyt pahemmin. Siinä herra kynäniska oli oikeassa, että se liike on sen tehokkaampi, mitä alempaa sen tekee.