Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

P*rk*l*, kun ei o nettitunnuksia töissä mukana pankkiin, jotta pääsis tarkastaan, onko mulle maksettu muka viime kuun puolessa välissä kottitili. Itte en muistas, että oisin saanu sen rahan. En varmaan tee töitä tänää.

Törmäsin taas kaupungilla ex:ään, perhana, oli se hiton hyvännäköinen mimmi, harmi, etteivät muutkin, kuin ulkoiset osat olleet kunnossa. (vieläkään siis)

Nyt jo vituttaa, kun tietää, että pian joku laittaa ekan "Natsipoliisi murhasi viattomat koirat!1!1"- threadin.... (lue 30.8.2006 Ilta-Lehti)

Mua ei vituta toi mahdollinen thread, vaan toi poliisien käyttäytyminen tossa keississä. Jotain rajaa sentään.

Mua ei vituta toi mahdollinen thread, vaan toi poliisien käyttäytyminen tossa keississä. Jotain rajaa sentään.

"Kuulimme rajavartiostolta, että Venäjältä on tullut koiria. Eläimiä oli kolme yhdessä eikä niitä yleensä karkaa niin monta kerrallaan. Soitimme eläinlääkärille, joka päätti, että koirat on lopetettava, Kiteen poliisipäällikkö Heikki Kössi perustelee."

"- Jos on epäilystä, että koiralla voisi olla raivotauti, niin ei ole muuta mahdollisuutta kuin lopettaa se. Koirien käytös oli hieman outoa ja toinen oli aggressiivinen, hän jatkaa."

Niin mitä se poliisi tässä väärin teki?

"Kuulimme rajavartiostolta, että Venäjältä on tullut koiria. Eläimiä oli kolme yhdessä eikä niitä yleensä karkaa niin monta kerrallaan. Soitimme eläinlääkärille, joka päätti, että koirat on lopetettava, Kiteen poliisipäällikkö Heikki Kössi perustelee."

"- Jos on epäilystä, että koiralla voisi olla raivotauti, niin ei ole muuta mahdollisuutta kuin lopettaa se. Koirien käytös oli hieman outoa ja toinen oli aggressiivinen, hän jatkaa."

Niin mitä se poliisi tässä väärin teki?

Siis kyttähän on natsisika...

Ei mun mielestäni ainakaan mitään. Tietoihin ja olosuhteisiin nähden
poliisi toimi oikein, mikäli Heikki Kössi puhuu totta.

tänää hakemassa stä lisää lihaa selkää... vuorossa mave ja kolmas sarja menossa ku seläs paukahtaa. nyt saa jokaista liikkumista miettii et ei särkis enempää ja tuntuu vaa pahemmaks menevä :wall:... jooh eiku miettimää et miten mää sohlasin sen liikkeen

Ootko hakenut sossulta toimeentulotukea?
Kannattaa nimittäin hakee (ellet et oo siis jo hakenut ja saanut kielteistä päätöstä), jos vaan ylpeys antaa periks...hehe.

Voinko mä muka olla opiskelija JA työtön... en kai, kyllä mä nyt tuon tutkinnon meinaan tuolta äkkiä vaan repäistä

Omistatko siis tuon kämpän? Jos omistat, niin sähän saat siitä vuokratuloja. Tottakai se vaikuttaa sun tukiin kun tulot lähtee.

Juu, ei ne vuokrat mulle tule muuten kuin silloin kun itse maksan vuokraa ulkomailla, mitä en nyt tee. Mutta suutuin tuosta kelan tuesta niin perinpohjaisesti että sohin uudeksi jonkun sopparin ja ne rahat nyt sitten käännetään mulle tulemaan siihen asti kunnes vuokralainen lähtee, mutta se on sitten rahaa pois jostain muusta. Ei tämän näin kuuluisi mennä. Otin tuon kelan rahan suoranaisena henkilökohtaisena vittuiluna vaikkei pitäisi, tietyn kaavan mukaanhan ne siellä varmana räpeltää. Toivottavasti tästä rauhoittuu ennenkun menee sinne luukulle, vuokralainen kun lähtee pois viimeistään 1.12, ja 4.12 pitäisi sitten tulla tuki jonka pitäisi sitten toivottavasti olla korotettu täyteen arvoonsa kun silloinhan ei vuokratulojakaan enää ole. Toivottavasti ne kolmessa päivässä fiksaa tietonsa siellä ja lähettää uuden summan. Ei jaksaisi räyhätä niin äärettömän turhasta asiasta kuin raha. Mutta kylläpä vitutti, 105 euroa....
Mutta ei voi mitään. Lainaa vielä päälle, vaikka ei sitäkään pitänyt ottaa.

Perkele, eilisessä treenissä naksahti tuo vasen olkapää jotenki ikävästä, kun tein Vinopenkki KP:ta, nyt se on vähän arka, mutta kylläkai sillä treenaan pystyyn.

Miks sitä ihminen ei malta kuunnella omaa kroppaansa vaan väkisin vaan menee sinne salille vaikka kroppa sanoo ihan muuta? yllättäen ei treenit mennyt tänään kummosesti ku 15 tunnin yövuoron/20 tunnin valvomisen jälkeen nukkui 6 tuntia ja meni salille kolmen tunnin kuluttua heräämisestä yhden omenan ja prodedrinksun avulla. :jahas: Vaikka sitä tietääkin kuinka pitäisi syödä ja treenata niin eipä noista mitään hyötyä ole kun ei malta levätä riittävästi. Nooh, elämä on. :D

Vitun työt. Melkeen unelmaduuni, mutta silti vituttaa niin saatanasti. Mä en halua olla täällä.

Miksi pitää olla toista ihmistä niin ikävä, ettei pysty keskittymään mihinkään ku vaan siihen ikävään...ja miten sitä voi rakastaa toista niin paljon, että tulee itku jos joutuu olla työvuoron ajan erossa toisesta. Naiset on hikisiä.

tiedän kans kaverin. on kyllä aika täydellinen fysiikka. yhen sen kaverin kans juttelin ja sekin sano ettei kyseinen henkilö tosiaan oo treenannu ku 2 vuotta, ainakaan omin sanoin. omas kuitenkin jo hyvän lihaskunnon ennen salitreenien alottamista. voimakaskin on.

Mua rupes oikeesti nyt häiritteen, et jos se tekee oikeesti 40 käsipainoilla hauiksia, niin mitkähän mahtaa olla muut tulokset? Penkki, kyykky, mave? Tää kyllä kiinnostaa:hyper:

Mua rupes oikeesti nyt häiritteen, et jos se tekee oikeesti 40 käsipainoilla hauiksia, niin mitkähän mahtaa olla muut tulokset? Penkki, kyykky, mave? Tää kyllä kiinnostaa:hyper:

no kyllä se ihan oikeasti niillä teki :), muuten ei mikään ihme suoritus mutta kun hattelit painaa yhteensä yhtäpaljon kuin se jätkä niin olihan se vähän huvittavan näköistä, riskit käet . tai no eihän ne pyrkän 40kiloset oikeasti 40kiloa paina, hieman vajaa 40, mutta silti. ei se nyt niin 1-1,5kilon tarkkaa ole.joskus näin sen penaa tekevän tai siis lopettelevan. ei siinä ollu ku nippa nappa reilu 100kg.¨

Tänään oli taas mallisuorituksia kyykyssä. Pari nuorehkoa hemmoa, olemuksesta ja treenauksesta päätellen jääkiekko/salibändy päälaji, kyykkäili ~130kg painolla, useampia "toistoja". Toisin sanoen varmistusraudat oli rinnan korkeudella, alas mentiin sen verran, että polvi koukistui max 45 astetta. Joo, kyllä, 130kg kyykyssä. Sitten se huumori vasta alkoikin, kun tuon jälkeen alettiin mavettamaan 60-70-80kg, ykkösiä ja vetoremmit käytössä 70kg jälkeen.

"Hieman" epäsuhtaa painoissa..

no kyllä se ihan oikeasti niillä teki :)

Melko varmasti sama tyyppi joka käy myös raksilan uimahallin salilla, rasvat todella alhaalla ja muutenki näyttää kuin fysiikka olis luotu bodausta varten. Muutaman kerran olen nähnyt sen tekevän penkkiä muutaman isomman kaverin kans, persehän ei kyllä penkissä pysyny sitte millään.

Voinko mä muka olla opiskelija JA työtön... en kai, kyllä mä nyt tuon tutkinnon meinaan tuolta äkkiä vaan repäistä

Toimeentulotuki on eri asia kuin työttömyyskorvaus. Itselläkin jonkun lisätuen haku nimittäin edessä vaikka täyden opintotuen nostankin, ainakin siksi aikaa kun oharit tehneen duunipaikan tilalle löytyy jotain muuta. Kannattaa ainakin hakea, ei siinä mitään menetä vaikka ei mitään saisikaan, ja jos tulot on todella ihan minimissä on pienestäkin avustuksesta apua. Onnea matkaan!

Toimeentulotuki on eri asia kuin työttömyyskorvaus. Itselläkin jonkun lisätuen haku nimittäin edessä vaikka täyden opintotuen nostankin, ainakin siksi aikaa kun oharit tehneen duunipaikan tilalle löytyy jotain muuta. Kannattaa ainakin hakea, ei siinä mitään menetä vaikka ei mitään saisikaan, ja jos tulot on todella ihan minimissä on pienestäkin avustuksesta apua. Onnea matkaan!

Aijaha! Onneksi on pakkis! Ei oikein löydy itseltä tietoa noista tuista mutta ehkä opettelen nyt. Kiitokset sulle vinkistä, en tiedä miten helpolla tuota tukea irtoaisi mutta kokeillaan, niin saisi hommat takaisin raiteilleen, kunnes sitten vuokralainen poistuu kuvioista ja pääsen asumaan johonkin järkevään paikkaan ja muutenkin olisi elämässä jotain järkeä. Tuosta 105 eurosta menee 80 euroa bussilippuun joten jäljelle jäisi vain 25 euroa syödä ja ostaa kirjat. Heh. (En saa mitään opiskelijakorttia tai -alennuksia kuulemma, sillä olen postgraduate. Outo syy.)
Enkä todella halua niitä vuokrarahoja, joten jos kelalla on ylipäätänsä kyky nähdä missä kohtaa 105 euroa ei ehkä riitä niin kohta sen sitten näkee :P

Vielä ehti editoida. Kerroin äidille mahti-ideasta. Äidin mukaan kelassa kysyttäisi vanhempien tuloja ja sen jälkeen räjähdettäisiin nauruun. En mä mitään tukia tai avustuksia saa. Annetaan olla tämä idea vaan, ei musta ole kikkailemaan kun ei se raha ole niin tärkeä kunhan nyt jostain saa safkaa ja kirjat. Tästä kun piti tulla helpoin vuosi mitä olen ikinä nähnyt..

Hui hemmetti, onneksi ei käynyt pahemmin. Siinä herra kynäniska oli oikeassa, että se liike on sen tehokkaampi, mitä alempaa sen tekee.

Eikä ole. Flyessit on ehkä yksi raiskatuimpia liikkeitä mitä on, suurin osa tekee ko liikkeen päin persettä. Juuri toi käsitys että rinta venyy sitä enemmän mitä alempana kämmen käy on väärä, koska rinta venyy sitä enemmän mitä alempana kyynerpää käy. Flyessi, ja esim ristikkäistalja, kuuluu tehdä kunnolla koukistetuilla käsillä, suunnilleen siis penkkausotteen levyinen käsin asento flyessien alaosassa. Myös pec decistä saa paremman venytyksen jos sen tekee kyynerpäät osoittaen taakse, eikä alas niinkuin useimmat tekee.

Sitä voi ihan kokeilla käytännössä, laita kädet niinkuin tekisit penkkiä/vinopeaa ja olisit juuri nostamassa tankoa rinnalta). Nyt oikaise kädet (kämmenet laskevat siis alemmaksi, reilusta rinnan tason alle, venyykö rintalihas nyt enemmän?

Back
Ylös Bottom