Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No voi helvetti ,voiko tuo olla totta.:D Vähän sama kun ois tekemässä puolikyykkyä ja joku huomaa et ei vissiin kaveri pääse pohjaan ,niin hyppää selän päälle auttaanTein vipunostoa maaten ja viereisessä penkissä oli jokin kynäniska. Se katseli mun treenia ja alkoi selittämään, että käsien/painojen pitää osua lattiaan asti. Sanoin, ettei mun rinta veny tarpeeksi, joten tämä on juuri sopiva venytys.
Tein juuri viimeistä sarjaa, kun se idiootti tuli mun pään taakse ja odotti, että painot on ala-asennossa ja sitten se painoi omilla käsillä mun käsivarsia alas niin, että painot melkein osuivat lattiaan!!! Tuntui, että rintalihakset repeää ja tiputin painot pois, nousin ylös, katsoin kynistä murhaavasti ja se sanoi.
-En mä tienny, ettei sun kädet veny alas asti. Mulla ainakin venyy. Ei se tehoa muuten... mun opettaja on neuvonut niin.
:Dtiedän kans kaverin. on kyllä aika täydellinen fysiikka. yhen sen kaverin kans juttelin ja sekin sano ettei kyseinen henkilö tosiaan oo treenannu ku 2 vuotta, ainakaan omin sanoin. omas kuitenkin jo hyvän lihaskunnon ennen salitreenien alottamista. voimakaskin on.tuli tuosta pyrkän tumma hipiäisestä mieleen että kovassa kunnossa se on kun kuitenkin tekee monet liikkeet aika erikoisella tyylillä ja sanoi punteilla reenanneensa ´1,5vuotta(tuon sanoi joskus vuodenvaihteen tienoilla muistaakseni). aika huima kehitys, tai no mistä minä tiiän millanen se sitä ennen on jo ollut. hyvän näköistä oli kun sellanen n80kg(veikkaus) lihaskimppu teki haukkareita 40kilon kässäreillä
. näytti että lähtee lentoon koko jätkä :D
helkkarin hyvän mallinen jätkä se on. tooodella hyvä fysiikka.
tänään kun tulin salilta tunnelin läpi, joku homo rupes vittuilemaan, tarjos tupakkia jne.
mua rupes vituttamaan kun en hakannut siitä paskoja pihalle..
varo vaan 8b:n mulkku, jos suutun kunnolla susta ei jää mitään jäljelle.:kippis1:
saat polttaa seuraavan tupakkis sairaalassa![]()
![]()
homo.
:lol2:Alkaa tentti yrityksen taloudesta ihan juuri ja ankarasta opiskelusta ja valmistautumisesta huolimatta olo on nyt sellainen, että päin persettä taitaa tuo tentti tulla menemään.
tänään kun tulin salilta tunnelin läpi, joku homo rupes vittuilemaan, tarjos tupakkia jne.
varo vaan 8b:n mulkku, jos suutun kunnolla susta ei jää mitään jäljelle.:kippis1:
![]()
homo.
) katseita suorituksensa jäljiltä.tänään kun tulin salilta tunnelin läpi, joku homo rupes vittuilemaan, tarjos tupakkia jne.
![]()
homo.