Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eka koulupäivä takana. Jotenkin jäi sellainen olo, että siitä kauheasta infomäärästä ei jäänyt edes puolia mun päähän. :wall: Ehkäpä kaikki tasaantuu ekan viikon jälkeen. :rolleyes:

Tein vipunostoa maaten ja viereisessä penkissä oli jokin kynäniska. Se katseli mun treenia ja alkoi selittämään, että käsien/painojen pitää osua lattiaan asti. Sanoin, ettei mun rinta veny tarpeeksi, joten tämä on juuri sopiva venytys.
Tein juuri viimeistä sarjaa, kun se idiootti tuli mun pään taakse ja odotti, että painot on ala-asennossa ja sitten se painoi omilla käsillä mun käsivarsia alas niin, että painot melkein osuivat lattiaan!!! Tuntui, että rintalihakset repeää ja tiputin painot pois, nousin ylös, katsoin kynistä murhaavasti ja se sanoi.
-En mä tienny, ettei sun kädet veny alas asti. Mulla ainakin venyy. Ei se tehoa muuten... mun opettaja on neuvonut niin.
No voi helvetti ,voiko tuo olla totta.:D Vähän sama kun ois tekemässä puolikyykkyä ja joku huomaa et ei vissiin kaveri pääse pohjaan ,niin hyppää selän päälle auttaan:eek: :D

Vitunmoinen työputki ja auto huollossa....tarkoittaa sitä, että pääsee nauttimaan alkavista syyssateista työmatkapyöräilyn merkeissä.....

tuli tuosta pyrkän tumma hipiäisestä mieleen että kovassa kunnossa se on kun kuitenkin tekee monet liikkeet aika erikoisella tyylillä ja sanoi punteilla reenanneensa ´1,5vuotta(tuon sanoi joskus vuodenvaihteen tienoilla muistaakseni). aika huima kehitys, tai no mistä minä tiiän millanen se sitä ennen on jo ollut :). hyvän näköistä oli kun sellanen n80kg(veikkaus) lihaskimppu teki haukkareita 40kilon kässäreillä :). näytti että lähtee lentoon koko jätkä :D

helkkarin hyvän mallinen jätkä se on. tooodella hyvä fysiikka.
tiedän kans kaverin. on kyllä aika täydellinen fysiikka. yhen sen kaverin kans juttelin ja sekin sano ettei kyseinen henkilö tosiaan oo treenannu ku 2 vuotta, ainakaan omin sanoin. omas kuitenkin jo hyvän lihaskunnon ennen salitreenien alottamista. voimakaskin on.

Kai sä Carcass ilmoitit salin pokelle joka potki perseen kautta salisäännöt kyseiselle kaverille? Uskomatonta. Lähtikö tyyppi siitä pois vai menitkö itse?

tänään kun tulin salilta tunnelin läpi, joku homo rupes vittuilemaan, tarjos tupakkia jne.
mua rupes vituttamaan kun en hakannut siitä paskoja pihalle..
varo vaan 8b:n mulkku, jos suutun kunnolla susta ei jää mitään jäljelle.:kippis1:
saat polttaa seuraavan tupakkis sairaalassa:) :)
homo.

:offtopic: :lol2:

Alkaa tentti yrityksen taloudesta ihan juuri ja ankarasta opiskelusta ja valmistautumisesta huolimatta olo on nyt sellainen, että päin persettä taitaa tuo tentti tulla menemään.

Ja nyt alkaa 3-4 viikon sisukset kääntävä jännitys tuloksia odotellessa. Aivan hilkulle tulee menemään :wall:

Tiesitkös että uusintatenttiä ei ole vaan normaalin yliopiston puolella harrastetaan monivalintaa joka on aivan helvetillisen vaikea :evil:

tänään kun tulin salilta tunnelin läpi, joku homo rupes vittuilemaan, tarjos tupakkia jne.
varo vaan 8b:n mulkku, jos suutun kunnolla susta ei jää mitään jäljelle.:kippis1:
homo.

Taitaa olla voimat noussu pojalla kupoliin.

eilen revähti selkä kun tein ojentajia köydellä taljassa. toivottavasti tuo ei haittaa muita treenejä kun selkäjumppaa.

Eilen poistettiin kaksi viisaudenhammasta. Tänään ja huomenna pitäis muuttaa eli kantaa kaikkea raskasta ja muutenkin touhuta niin mahottomasti, mutta kun ei nappais kun on niin töhö olo. Suu ei aukea kunnolla ja verimoskan nieleminen ällöttää. :urjo: :curs:
Itse poisto-operatsiooni oli kyllä tosi helppo, onneksi. V***ttaa jo ajatellakin jos ois pitäny leikata-->ohjeissa käsketään välttää fyysistä rasitusta muutama päivä leikkauksen jälkeen, olispahan menny hankalaksi.

Se lähti ihan itse pois ja en kyllä nähnyt kyseistä tyyppiä enään sillä salilla. Mutta se tais olla vähän vajaa muutenkin se jätkä. Ei se juurikaan tehnyt muuta, kuin käveli ympäri salia juomapullo kourassa, pyyhe olalla ja kritisoi muiden liikkeitä. Milloin tanko oli väärin, painoja liian paljon/vähän, liike täysin väärä tms... Se meni myös varmistamaan muiden liikkeitä vaikkei kukaan ollut sitä pyytänyt. Myös penkkipunnerruskoneessa se tuli joillekin varmistamaan?

viduddaa tämä nuha! Jo puolitoista viikkoa kärsä vuotanut ja loppua ei näy.
Salille ei tarvi miettiä menevänsä vielä pariin päivään ja viikonloppu meneekin
sitten miehen työreissussa avecina, mikä sinällänsä on ihan jees. Mutta salille pitäis jo päästä!:itku:

Itsekin todistin vihdoin kunnon runkkupenkin. Salikomediaa? Kyllä, sillä tässä ei ollut kyse suinkaan mistään kaaresta selässä, ja tekijän vaatetus antoi mahdollisuuden tarkastella tekniikkaa :D

Eli n. neljissäkymmenissä oleva ihan isohko mies meni tekemmään penkkiä. Vaatetuksena löysä college-paita ja todella kireät koko jalat peittävät pyöräilyhousut/tms. Jalat olivat siis todella kapeat, jonka pystyi hyvin arvioimaan housujen takia. Yläkroppa luonnollisesti massiivinen.

Siispä. Kädet kiinni tankoon, ja ennen ponnistusta lantio todella ylös, ballerinamaisesti varpaat lattiaa vain hipaisten. Ihan hyvät sarjapainot (~120 kg), mutta tekniikka oli kyllä todella villiä katsottavaa. Suorituksen jälkeen minun oli lopetettava tarkkailuni, sillä kyseinen herra tutkaili koko salin ympäri etsien ihailevia (:rolleyes: ) katseita suorituksensa jäljiltä.

Mutta komedia sikseen, käänteinen u-muotoko oikea tie massiivisiin lihoihin ja suuriin sarjapainoihin penkissä?

homo.

:david:

Ihan turha ottaa aggreja tommosesta...
ei kai sulla sentään roid rage ala olla? :lol2:

:)

Voi vittu sentään noita tulorajoja. Syksyksi olisi tiedossa koulun ohelle mukavasti duunia mutta eipä paljoa kannata tehdä kun lähtee tuet. :curs:

Flunssa, just olin päivän pois töistä kuumeen takia ja nyt vuotaa räkä nenästä ja tuntuu, että kuume nousee. Vittu. Töissä vielä perkeleen kiire eikä niitä kiireitä pääse saikulle karkuun kun ne odottaa entistä kiireisimpinä saikun jälkeen. Perse.

Back
Ylös Bottom