V*tun helteet voisi jo loppua. Voi s**tana edes syödä ilman, että hiki tulee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
V*tun helteet voisi jo loppua. Voi s**tana edes syödä ilman, että hiki tulee.
Hiki pukkaa paksuun poikaan :D
Dieettaa sinäkin maratoonariksi, niin minä tein, ei tuu enää yhtään hiki....

Näin koko yön painajaisia katsottuani ennen nukkumaanmenoa kansamme iljettävimmän olion haastattelun:
http://video.google.com/videoplay?docid=-683387781273290656&q=jammu
:wall:
Avo lähti tunti sitten työmatkalle ulkomaille. Tulee huomenna illalla takas, jos kaikki menee hyvin. Vituttaa, kun se lähtee aina just sillon, kun mä en tahtois olla yksin.:jahas: Mut eihän se itse lähtöpäiviä voi päättää.. Onneksi tämä on tän vuoden viimeinen reissu. Tai ainakin niin oli pomo luvannut..![]()
eikö tuollainen PÄIVÄN ero tee ihan hyvää suhteelle?
ps. TEKEE..
Hmm, joskus 2 viikon duunikeikalta piti ilmotella ex:älle kotosalle että "sori, menee vielä ainakin viikko lisää" eli paljon pahempikin tilanne vois olla ;)Tekee, mutta ei just nyt. :jahas: Ja kun ei ole edes täysin varmaa, että pääsevätkö huomenna vielä pois. Pitänee vaan yrittää nauttia yksinolosta..
Toukokuussa kun aloitin ns. kesätyöt, luvattiin VARMASTI syksylle/talvelle ainakin tuntitöitä. Joo. Muutaman viikon olen välillä kysellyt, koko ajan jotain epäselvää, ja tänään sitten sanotaankin ettei välttämättä olekaan heti mitään vaan voi tulla jopa 3 kk tauko. Mä nimen omaan sanoin jo alkukesästä, että haluan tietää hyvissä ajoin niin voin sitten sen mukaan suunnitella (lue: hakea valmiiksi jotain muuta duunia/opintotukea/JOTAIN), mutta ei. Ja vituttaa vielä että taas uskoin, kun ovat tehneet saman mulle jo aikaisemminkin (toissa vuonna).

Jalat aivan saatanan kipeet maanantain jalkatreenistä :D