Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

V*tun helteet voisi jo loppua. Voi s**tana edes syödä ilman, että hiki tulee.

Hiki pukkaa paksuun poikaan :D
Dieettaa sinäkin maratoonariksi, niin minä tein, ei tuu enää yhtään hiki....

Ai minäkin? :D . Herra painaa vain sen 100 kiloa, niinkuin meikäkin. Oon niin s**tana paksu, että hyvä, jotta mahdun ovista :eek:
Vai ei tule hiki, katotaan tänään, kun mennään jumppaa, eilen ainakin näytti vähän siltä, kuin olisit suihkussa käynyt sarjojen välissä ;)

Avo lähti tunti sitten työmatkalle ulkomaille. Tulee huomenna illalla takas, jos kaikki menee hyvin. Vituttaa, kun se lähtee aina just sillon, kun mä en tahtois olla yksin.:jahas: Mut eihän se itse lähtöpäiviä voi päättää.. Onneksi tämä on tän vuoden viimeinen reissu. Tai ainakin niin oli pomo luvannut.. :rolleyes:

Avo lähti tunti sitten työmatkalle ulkomaille. Tulee huomenna illalla takas, jos kaikki menee hyvin. Vituttaa, kun se lähtee aina just sillon, kun mä en tahtois olla yksin.:jahas: Mut eihän se itse lähtöpäiviä voi päättää.. Onneksi tämä on tän vuoden viimeinen reissu. Tai ainakin niin oli pomo luvannut.. :rolleyes:

eikö tuollainen PÄIVÄN ero tee ihan hyvää suhteelle?

ps. TEKEE..

Tekee, mutta ei just nyt. :jahas:
Muumi-muki auttaa:
muumi-muki_rakkaus_p.jpg

Tekee, mutta ei just nyt. :jahas: Ja kun ei ole edes täysin varmaa, että pääsevätkö huomenna vielä pois. Pitänee vaan yrittää nauttia yksinolosta..
Hmm, joskus 2 viikon duunikeikalta piti ilmotella ex:älle kotosalle että "sori, menee vielä ainakin viikko lisää" eli paljon pahempikin tilanne vois olla ;)

Päivän vitutus: työpaikan ilmastointi ollu rikki kohta viikon, toimistossa ~27-28 astetta lämmintä ja muutenkin huono ilmanlaatu, tää koodailu hikituvassa rupeis jo pikkuhiljaa riittämään, kohta palaa käämi :evil:

Toukokuussa kun aloitin ns. kesätyöt, luvattiin VARMASTI syksylle/talvelle ainakin tuntitöitä. Joo. Muutaman viikon olen välillä kysellyt, koko ajan jotain epäselvää, ja tänään sitten sanotaankin ettei välttämättä olekaan heti mitään vaan voi tulla jopa 3 kk tauko. Mä nimen omaan sanoin jo alkukesästä, että haluan tietää hyvissä ajoin niin voin sitten sen mukaan suunnitella (lue: hakea valmiiksi jotain muuta duunia/opintotukea/JOTAIN), mutta ei. Ja vituttaa vielä että taas uskoin, kun ovat tehneet saman mulle jo aikaisemminkin (toissa vuonna).

Ei vittu että ei jaksa tällästä. Tuntuu että lähipiirissä niin monella käy helvetin hyvä tuuri aina kaikessa ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista, ite junnaan kohta kuudetta vuotta yliopistolla, lomaa ollut viimeksi vuonna 2004. Velkaa on kyllä senkin edestä ja lisää näköjään otettava, kun ei töitä sitten olekaan. Kannatti tämäkin kaunis kesä tälle firmalle uhrata :thumbs: .

Hyi saatana. Kattoin n. parikyt sekkaa ekasta jammu videosta, ja nyt vituttaa niin ettei veri kierrä. Miten tollanen kusipää voi edes olettaa että se joskus vielä voi viettää normaalia elämää? Etenkin kun tolle vittupäälle normaali näyttää tarkottavan lasten raiskaamista ja tappamista. Kehtas vielä narista siihen tyyliin että vankilan johdossa ollaan tuhmia kun mua ei päästetä lomalle...Jumalauta, ei toi ole ihminen!

Toukokuussa kun aloitin ns. kesätyöt, luvattiin VARMASTI syksylle/talvelle ainakin tuntitöitä. Joo. Muutaman viikon olen välillä kysellyt, koko ajan jotain epäselvää, ja tänään sitten sanotaankin ettei välttämättä olekaan heti mitään vaan voi tulla jopa 3 kk tauko. Mä nimen omaan sanoin jo alkukesästä, että haluan tietää hyvissä ajoin niin voin sitten sen mukaan suunnitella (lue: hakea valmiiksi jotain muuta duunia/opintotukea/JOTAIN), mutta ei. Ja vituttaa vielä että taas uskoin, kun ovat tehneet saman mulle jo aikaisemminkin (toissa vuonna).

Tiedän tunteen ja otan osaa! Mulle tehtiin samalla tavalla ja meinasin kyllä räjähtää.

ps. kiitos lohdutuksista ja muumi-mukista. :)

Kaksi päivää ehti kulua siitä, että sain auton apukuskin puoleisen sivulasin nostinmekanismin vaihdatetuksi (hajosi itsestään), ennen kuin kuskin puoleinen teki täsmälleen saman tempun. Saatanan saatanan saatana. Ja korjaaminen on IHANAN HALPAA$$$!!!!1111£££

Taidan siirtyä polkupyöräilemään työmatkat kesät talvet. Rahaa säästyis ja lisäbonuksena saisi rautaisen kunnon ja hullun maineen.

Jäi sitten reenit tekemättä tältä päivältä ja tod. näk. koko loppuviikolta. Prkleen kesäflunssa. Mä oon niin huono sairastamaan!!!:curs: :curs: :curs: :curs:

Vituttaa hieman kun nilkka meni fudismatsissa. Ei pystynyt kyykkäämään, mutta prässillä tuon korvasin. Suurin vitutuksen aiheeni on kuitenkin luokkatoverini, jonka pitää joka vitun välissä mainostaa olevansa puoliksi venäläinen ja puoliksi suomalainen. En ole rasisti, mutta rajansa kaikella egoilulla.

Back
Ylös Bottom