Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voi perkeleen Venäjä. Kaipa tämänaamuinenkin haju on sieltä peräisin. Eipä ole yön raolla olleista ikkunoista ole aiemmin näin paljon tätä hajua sisälle vuotanut. Eihän täällä voi olla. Olen kyllä kyrsiintynyt jos tätä savua ei saa tuuletettua jotenkin ulos piakkoin, vielä haisee ulkona... jos vaatteisiin ja tekstiileihin tarttuu tämä kauan täällä ollut savu en ole iloinen. Voikohan näitä savuja myös syyttää näihin lähiaikojen pahoinvointiin. Ei tästä tule nyt mitään. Miten savut saadaan helvettiin jos ulkonakin on savua.

Meilläkin muut perheenjäsenet valittivat aamulla, että eivät saaneet nukutuksi kun savua oli puskenut ikkunoista sisään yöllä...

Meilläkin muut perheenjäsenet valittivat aamulla, että eivät saaneet nukutuksi kun savua oli puskenut ikkunoista sisään yöllä...

:( Joo, tämä alkaisi jo riittää... Ottaisivat nyt vaikka Suomelta apua sammutuspuuhiin, muuten tämä ei lopu ennen lumen tuloa.

Mikäköhän vituttais? No, koulun alku tietenki +flunssa +en oo päässy salille pariin viikkoon:curs:

Flunssa vituttaa :(

Kuula ollut nyt viikon kipeänä.

tänään salilla joku ukko vaihtoi treenin jälkeen housut siinä salin puolella.:rock: kesti mullakin puoli vuotta ennen kuin sain tietää että sielä on pukuhuone..:david:

Laitetaan tännekkin :curs:

"Olemme saaneet valituksia koskien moottoripyörien pysäköintiä.
Kiinteistön asukkaat ovat häiriintyneet pyörien liikkeelle lähtö- ja paluumetelistä. Monet ovat olleet lisäksi huolissaan pyörien säilymisestä ehjänä lapsien leikkiessä piha-alueilla. Kysymyksiä on herännyt myös paloturvallisuudesta, varsinkin viimekesäisen ***** 2:n huoneistopalon jälkeen.

Näistä syistä johtuen olemme päättäneet kieltää moottoripyörien säilyttämisen nykyisessä sijainnissaan.

Kehotamme teitä ottamaan yhteyttä kiinteistöhuoltoonne parkkipaikan varaamiseksi pysäköintialueelta.

Pahoittelemme muutoksen mahdollisesti aiheuttamaa mielipahaa ja vaivaa."

a) Äänet. Huvittavaa sinänsä että olen joka helkkarin kerta työntänyt pärrän alas parkkipaikalle ennen käynnistämistä. Samoin sammuttanut koneen vauhdissa ennen sisäpihalle tuloa. Hiljanen tuo on muutenkin..

b) Lapset. Siis mitä v... ? Onko se mun ongelma jos äitit ja isukit ei osaa huolehtia irma-jormistaan niin etteivät leikkiessään riko parkissa olevia moottoripyöriä? Tilaa on. Ymmärtäsin jos mulla ois spora parkissa hiekkalaatikossa. Viekää lapset hoitoon jos ette osaa hoitaa niitä!

c) Paloturvallisuus. HÄH? Syttyykö hepo itsestään tuleen yöllä parkissa ollessaan? Ei helvetti, vaarallinen vekootin. Toisekseen miten mun moottoripyörän parkkeeraus liittyy siihen että joku spurgu kännissä polttanut saunansa. 3. KERROKSESSA! Aika sama asia.

Ei tässä muuten mutta sisäpihalla se sais olla katoksen alla, piilossa ohikulkijoilta ja LUKITTUNA kettingillä tarkoituksen mukaiseen tolppaan. Se ei ole siinä kenenkään tiellä. :wall:

Hhuh, nyt on tullut täyteen 2 päivää ilman ruokaa. Alussa mokoma tuntui pahalta mutta nyt tuo poltteeseen on tottunut. Edes vesi ei tunnu pysyvän sisällä... Apteekki on 10 min pyöräilyn päässä mutta en ole uskaltanut vielä jättää vessaa niin pitkäksi aikaa, mutta kohta mä menen! Saavat palvella nopeasti. Ainoa vaan että olo on sen verran heikko ettei tiedä jaksaako sinne just nyt polkea.
On iskenyt joku harvinaisen ärhäkkä vatsatauti, mitään ei kyllä pysy sisällä. Outoa että ylä- ja alavatsa ovat tulessa ja jotenkin kouristelevat. Kauankohan tällainen voi kestää. En voisi ottaa toista päivää saikkua...
Jos edes tietäisi mitä kannattaisi yrittää syödä, ei hajuakaan. Ainakin appelsiinimehu sai aikaan mielettömiä poltteita ennenkun tuli ulos, joten ei sitä.
Ei, muutin mieleni, jospa soittaisin jollekin että tuo apteekista jotain. En mä jaksa sinne polkea. Surkeata. Kehtaako edes äitiä pyytää mennä apteekkiin hakemaan jotain tällaista.
Kai tämä helpotti, nyt voin mennä täyttämään ristikoita. Täytän yhden sanan ja siirryn seuraavaan, ei nyt nappaa mikään.

Hhuh, nyt on tullut täyteen 2 päivää ilman ruokaa. Alussa mokoma tuntui pahalta mutta nyt tuo poltteeseen on tottunut. Edes vesi ei tunnu pysyvän sisällä... Apteekki on 10 min pyöräilyn päässä mutta en ole uskaltanut vielä jättää vessaa niin pitkäksi aikaa, mutta kohta mä menen! Saavat palvella nopeasti. Ainoa vaan että olo on sen verran heikko ettei tiedä jaksaako sinne just nyt polkea.
On iskenyt joku harvinaisen ärhäkkä vatsatauti, mitään ei kyllä pysy sisällä. Outoa että ylä- ja alavatsa ovat tulessa ja jotenkin kouristelevat. Kauankohan tällainen voi kestää. En voisi ottaa toista päivää saikkua...
Jos edes tietäisi mitä kannattaisi yrittää syödä, ei hajuakaan. Ainakin appelsiinimehu sai aikaan mielettömiä poltteita ennenkun tuli ulos, joten ei sitä.
Ei, muutin mieleni, jospa soittaisin jollekin että tuo apteekista jotain. En mä jaksa sinne polkea. Surkeata. Kehtaako edes äitiä pyytää mennä apteekkiin hakemaan jotain tällaista.
Kai tämä helpotti, nyt voin mennä täyttämään ristikoita. Täytän yhden sanan ja siirryn seuraavaan, ei nyt nappaa mikään.
Mulla keväällä talttui ärhäkkä viikon vatsatauti hiilitableteilla. Imodiumit ja apteekin ravintoliuokset auttoivat vaan hetkellisesti. Voi toki tietty olla, että aikakin teki tehtävänsä, mutta noita kannattaa kokeilla, jos sattuu kotoa löytymään.

Mulla keväällä talttui ärhäkkä viikon vatsatauti hiilitableteilla. Imodiumit ja apteekin ravintoliuokset auttoivat vaan hetkellisesti. Voi toki tietty olla, että aikakin teki tehtävänsä, mutta noita kannattaa kokeilla, jos sattuu kotoa löytymään.

Kiitos vinkistä! Just selailin yliopiston apteekki-sivuista neuvoja, voisin hakea apteekista hiilitabletteja noiden muiden sijaan. Ärsyttävintä olisi vääntyä apteekkiin ja saada sieltä jotain mikä ei toimi.
Kai se on itse vaan mentävä äiti ei vastaa puhelimeen.

"Olemme saaneet valituksia koskien moottoripyörien pysäköintiä.
Kiinteistön asukkaat ovat häiriintyneet pyörien liikkeelle lähtö- ja paluumetelistä. Monet ovat olleet lisäksi huolissaan pyörien säilymisestä ehjänä lapsien leikkiessä piha-alueilla. Kysymyksiä on herännyt myös paloturvallisuudesta, varsinkin viimekesäisen ***** 2:n huoneistopalon jälkeen.

Näistä syistä johtuen olemme päättäneet kieltää moottoripyörien säilyttämisen nykyisessä sijainnissaan.

Kehotamme teitä ottamaan yhteyttä kiinteistöhuoltoonne parkkipaikan varaamiseksi pysäköintialueelta.

Pahoittelemme muutoksen mahdollisesti aiheuttamaa mielipahaa ja vaivaa."

a) Äänet. Huvittavaa sinänsä että olen joka helkkarin kerta työntänyt pärrän alas parkkipaikalle ennen käynnistämistä. Samoin sammuttanut koneen vauhdissa ennen sisäpihalle tuloa. Hiljanen tuo on muutenkin..

b) Lapset. Siis mitä v... ? Onko se mun ongelma jos äitit ja isukit ei osaa huolehtia irma-jormistaan niin etteivät leikkiessään riko parkissa olevia moottoripyöriä? Tilaa on. Ymmärtäsin jos mulla ois spora parkissa hiekkalaatikossa. Viekää lapset hoitoon jos ette osaa hoitaa niitä!

c) Paloturvallisuus. HÄH? Syttyykö hepo itsestään tuleen yöllä parkissa ollessaan? Ei helvetti, vaarallinen vekootin. Toisekseen miten mun moottoripyörän parkkeeraus liittyy siihen että joku spurgu kännissä polttanut saunansa. 3. KERROKSESSA! Aika sama asia.

Ei tässä muuten mutta sisäpihalla se sais olla katoksen alla, piilossa ohikulkijoilta ja LUKITTUNA kettingillä tarkoituksen mukaiseen tolppaan. Se ei ole siinä kenenkään tiellä. :wall:

vittu mitä idiootteja:curs:

Mua alko just vituttamaan sun puolesta. :(

Mitäs sitä ite keksis. No vaikka se että ollu täysin voimaton olo viimesen viikon. Väsyttää, jos nukun niin väsyttää vielä enemmän. Salilla heiluminenkin on sellasta vaivalloista. Ylikunto ei varmana ole joten oiskohan sitten alikunto.. :jahas:

Saatanan vittu. Maanantaina piti olla takaisin intissä, sunnuntaina muistin että mulla on käräjät maanantaina, no lomathan olisi pitänyt anoa jo kaksi viikkoa etu käteen. Sain sitten kuitenkin luvan käydä käräjillä ja tulla tiistai aamuna takaisin. No perkele, ajoin ensin 100km mikkeliin käräjille missä kerrottiin että käräjät onkin seuraavana päivänä. No sieltä sitten vittuuntuneen lähdin ajelemaan himaan ja tajusin koti ovella että en muistanut pyytää mitään todistusta että olen edes käynyt koko paikassa. Eli sehän tarkoittaa sitä että intissä odottaa taas esitutkinta. Niin ja kaiken lisäksi sain parkkisakot kun kävin kahvilla kotimatkalla, en muistanut vitutus päissäni että siinä oli parkkimittari saatana. Vittu mä vihaan tätä saatanan siviili elämää perkele. En tule enää vittu yksille ainoille saatanan lomille kun tää on tällästä paskaa.

Back
Ylös Bottom