Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mun oikee jalka vittuilee mulle. Pistää astuttaessa mutta tiedän ettei ole mitään. Joku luu taas hypänny voltin ja vihlaisee vihaisesti aina.

Älä nyt. Lähetään dokaamaan? :kippis1:

Kiitos kutsusta, mutta ei lähdetä. Menen kotiin itkemään ja vaikeroimaan ja himoitsemaan kaljaa ja ruokaa ja ...

Miten niin dieetin eka viikko ankea? Jos tää tämmösenä jatkuu, niin saa olla kans viimeinen dieetti...:jahas:

jahas, annettiin sitten xxx€ palkankorotus. Menee hetki ja pomo tulee toimistolle ja ilmoittaa, että koska korotus on niin suuri niin se tehdään asteittain. Nyt nousee vähän ja ens kuussa taas hiukan. Koko korotus näkyy joskus jos silloinkaan.

No onhan se ny tyhjää parempi, mutta kun jo ehdin iloita. Perkele.

Jos jotain hyvää hakee niin ne maksaa takautuvasti kesäkuusta :rock:. Kaippa tääkin menee vielä vituiks.

jahas, annettiin sitten xxx€ palkankorotus. Menee hetki ja pomo tulee toimistolle ja ilmoittaa, että koska korotus on niin suuri niin se tehdään asteittain. Nyt nousee vähän ja ens kuussa taas hiukan. Koko korotus näkyy joskus jos silloinkaan.

No onhan se ny tyhjää parempi, mutta kun jo ehdin iloita. Perkele.

Jos jotain hyvää hakee niin ne maksaa takautuvasti kesäkuusta :rock:. Kaippa tääkin menee vielä vituiks.

Luulisi että pomosi oli jo tarpeeksi harkinnut palkankorotuksen määrää ennen kuin kertoi siitä työntekijälle. Tuo korotuksen porrastaminenhan tarkottaa käytännössä sen epäämistä joiltakin osin :down:.

Ja sitten itse ketjuun vain se, että puoli tuntia olisi kulutettava tyhjässä toimistossa aikaa ennen viikon lomalle lähtöä. :rolleyes:

Luulisi että pomosi oli jo tarpeeksi harkinnut palkankorotuksen määrää ennen kuin kertoi siitä työntekijälle. Tuo korotuksen porrastaminenhan tarkottaa käytännössä sen epäämistä joiltakin osin :down:.

Ja sitten itse ketjuun vain se, että puoli tuntia olisi kulutettava tyhjässä toimistossa aikaa ennen viikon lomalle lähtöä. :rolleyes:

Nää on näitä valtion hommia. Ei mee niinko elokuvissa. Eli kyllä se sieltä on tulossa, mutta vaan pikku hiljaa. Kyseessä on palkkauudistus ei varsinainen palkankorotus.

Uus kämppis :wall:

No, johan ehdin tässä ilman sellaista jo asustella hyvän tovin. Tuntuis olevan vielä varsin röyhkeä juniori!

Täytyy keskustella talon tavoista. :evil:

Flunssa ja pää jumissa... Siinäpä se. Miten ihminen voi saada flunssan keskellä kuumaa kesää :wall: (tai no, taidan tietää montakin konstia)
Nyt vuorotellen c-vitamiinia, teetä ja buranaa naamariin, kai se tästä pois lähtee...

edit: tällä hetkellä vituttaa toi auringonpaistekin, satas ees vettä niin vois olla hyvällä syyllä kotona peiton alla

Kyseessä on palkkauudistus ei varsinainen palkankorotus.
UPJ? Kyllähän tuon nyt tiesi, että ne korotukset tulee erissä jos tulee ollenkaan. Meillä kaikkien suoritus- ja vaatimustasot valittiin niin, että kaikki tippuvat takuupalkalle, eli mitään korotuksia on turha hakea. Valtio kun ei ole varannut mitään resursseja tuon n. 7% keskimääräisen palkankorotuksen maksamiseen ja muilta rahoittajilta vuosia sitten tulleissa päätöksissä ei tietenkään ole mitään UPJ korotuksia. :wall:

Taas yksi yksinäinen viikonloppu...:itku:
Sama. Kaukosuhteiden varjopuolia. Vielä kun kesällä menee työvuorotkin paskamaisesti ristiin. Lisäksi flunssa ei sitten tykännyt treeneistä ja nyt ollaan sitten viikonloppu aloillaan, joten jumppaamaankaan ei pääse. No onneksi uutta kitaraa voi sentään soitella murheeseensa.

UPJ? Kyllähän tuon nyt tiesi, että ne korotukset tulee erissä jos tulee ollenkaan.

Just se. Meikäläisellä nousi jopa takuupalkka :thumbs:. Mutta sovitusta korotuksesta näkyy vajaa kolmasosa siitä mistä esimiehen kanssa lyötiin kättä päälle, että pienoinen pettymys. Mä oon vasta keväällä taloon tullut, joten koko homma oli ihan uutta mulle. Toisaalta onpa tuo uutta muillekkin, kuten mun esimiehelle..

Lokakuulle tais mennä ekat uudet palkat joten silloin sen viimeistään näkee mitä tulee. Jatketaan vaikka privassa. Ei näitä jaksa näin julkisesti puida.

Viimeksi muokattu:
Mikä siinä on että ihmiset kuvittelee että käyn salilla jotenkin poikaystäväni ansiosta???? Kommentit tyyliin "jaa oot ruvennu käymään salilla kun mieheski käy" tai "miehes on näköjään opettanut sut bodaamaan" tms. ottaa NIIN SAATANASTI päähän!!! :curs:

Onko niin vaikea uskoa että ihanteet oli samat ennen kun löysin ihanaisen samanhenkisen miehen, tai että kävin tosissani salilla jo sitä ennen? Eikö naiset osaa käydä salilla omatoimisesti?

Toinen versio: "Helppohan sun on hankkia parempi kroppa kun sulla on toi mies joka tietää". :eek: Ahdistuksissani yritän selittää että se on minä joka meillä lukee pakonomaisesti pakkista ja kerää nippelitietoa.

Eräänä päivänä vielä alan täysillä huutamaan moisista kommenteista!! :curs: :itku: :wall:

Mä tatuoin otsaani tiedotuksen siitä että lihaksen himo on mussa ollut syntymästä asti ja vuoden vanha seurustelusuhde sunnuntaibodarin kanssa ei oo sitä aiheuttanut.

Huh, johan helpotti.

Tajusin, että lähes koko saliharrastusaikani on ollut pelkkää turhaa paskaa ja on sitä yhä. Tämä ei todellakaan taida olla minun juttuni(eikä mikään muukaan urheiluun liittyvä). Positiivista on, että jaksan silti raahautua (joskus) salille, vaikka nämä ajatukset ovatkin aina läsnä...mutta sehän johtaakin siihen, että usein koko homma menee päin persettä.

Lisäksi vihaan asuinpaikkaani/tätä paskaa tuppukylää, jossa melkein kaikki ihmiset ovat helvetin uteliaita, juoppoja tai muuten vain paskoja jne. Onneksi ne ovat lähes aina erakoituneina sisällä kuten minäkin, eli olen tullut ihan samanlaiseksi..hienoa. Onneksi en täällä enää kovin montaa vuotta vietä.

Tämä avautuminenhan melkein auttaa.

urheilukenttä ei ole mikään rasittavien pikkupentujen leikkikenttä. kiva reenata iltaisin, kun pitävät järkyttävää meteliä ja tulevat aukomaan päätään. etenkin nämä somalit pitää ihan järkyttävää älämölöä.

Back
Ylös Bottom