Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jätkä ei tajua päästää irti. Alusta asti olis ollu parempi vaan pysyä kavereina, mutta kun seksiin asti päästiin niin yllätyksenä tulikin ihan hyviä kokemuksia. Mies on silti aika järkyn näköinen, melkein sanoisin ruma, mut koiraahan ei ole karvoihin katsominen. Alussa juttu luisti mut sit taidettiin jo kaikki puheenaiheet olla käyty läpi. Äijä haluais vielä vissiin viimeiset seksit, mut ei oikein tee mieli mennä sänkyyn kun en enää tunne mitään vetoa. En vaan taida osata tarpeeksi jyrkästi ilmaista tahtoani, ja mies ei jätä rauhaan. Rasittaa.

Wippe ja Naene. Arvatkaa kuka eilen meinas juosta polkupyörän alle :nolo: . Hehhee.

Hih, sellasta sattuu näköjään siellä sun täällä ;) Uusi päivä tänään, saa nähdä mitä taapertajia tänään on liikenteessä, vai olisiko eilistä parempi päivä :D

edit: aiheeseen liittyen vituttaa vieläkin eilisiltainen kauppareissu, kun jätin avaimet sisään ja jouduin kutsumaan huoltomiehen... 25 euroa, kiitos!! Jep, miksi sitä ikkunaa ei voinu tän kerran jättää auki (suljin juuri lähtiessä) niin ois voinu kiivetä sisään tikkaita käyttäen...:wall:

Valmennettavani vanhemmat ovat heittämässä hänet ulos, sälli käy kesälukiota ja syksyllä alkaa kolmas vuosi. Kursseja jäljellä 15 ja keskiarvo 7.x

Ei siitä kuulemma tuu mitään ja nyt jätkä saa lähteä kävelemään ja etsiä itselleen töitä ja jättää koulut. En kyllä pysty millään muotoa käsittämään!
ja hänen isänsä on itse vielä korkeakoulutettu henkilö :jahas:

Pitäisikö tässä nyt soittaa niille että järki päähän vai kuuluuko asia mulle? Mä olen tota kaveria paitti lajissaan ohjannu niin muutenkin ollu tukena viimeiset 5 vuotta.
No ainakin käskin katsoa välittömästi halvimpia mahdollisia asuntoja, työpaikkaa ja keskustelemaan iltalukioon siirtymisestä.

Vittu kun voi vituttaa tämä, kaikkein typerintä nyt on jäädä ilman mitään toisen asteen tutkintoa kun se on jo ihan loppusuoralla. Ja kaverillakin tietty ajatukset ihan sekaisin kun vituttaa niin että silmät sumenee :curs:

Valmennettavani vanhemmat ovat heittämässä hänet ulos, sälli käy kesälukiota ja syksyllä alkaa kolmas vuosi. Kursseja jäljellä 15 ja keskiarvo 7.x

Ei siitä kuulemma tuu mitään ja nyt jätkä saa lähteä kävelemään ja etsiä itselleen töitä ja jättää koulut. En kyllä pysty millään muotoa käsittämään!
ja hänen isänsä on itse vielä korkeakoulutettu henkilö :jahas:

Pitäisikö tässä nyt soittaa niille että järki päähän vai kuuluuko asia mulle? Mä olen tota kaveria paitti lajissaan ohjannu niin muutenkin ollu tukena viimeiset 5 vuotta.
No ainakin käskin katsoa välittömästi halvimpia mahdollisia asuntoja, työpaikkaa ja keskustelemaan iltalukioon siirtymisestä.

Vittu kun voi vituttaa tämä, kaikkein typerintä nyt on jäädä ilman mitään toisen asteen tutkintoa kun se on jo ihan loppusuoralla. Ja kaverillakin tietty ajatukset ihan sekaisin kun vituttaa niin että silmät sumenee :curs:

Mun mielestä voisit ihan hyvin soittaa. Ite oon soittanut kerran vähän vastaavanlaisesta tapauksesta valmennettavan vanhemmille, tosin tilanne ei ollu ihan noin vakava. Nää on vaikeita asioita: Eihän se toisaalta valmentajalle kuulu, mutta..

Kuitenkin tärkein mitä voit tehdä ja oot jo nähtävästi tehnykin: Olla sen sällin tukena, sanoo sen vanhemmat sulle/sille mitä tahansa.

Jotain näppylöitä on ilmaantunut rintaan. Onkohan otsaankin? Onkohan stressiä? Oliskohan pitänyt nukkuakkin viime yönä? Pari kaveria saapui pikavisiitille ja oli liian kivaa ja meni puol neljään. Aamulla puhelin soi jo seitsemän jälkeen. Tärkeitä puheluita. :eek:

Ranne kaksinkertaisen paksuinen,samoin polvi. Joku vitun ötökkä syö mua öisin. Eikä oo ennen tullut mitän reaktiota puremista. VITTU ja kun kutitus ei viel riitä niin esim toi ranne sattuu ja vitusti.

Vitun rillit, mä otan ne aina pois kotona ja sitten mä en koskaan löydä niitä. Vartin jo etsinyt kaikki paikat läpi, eikä mistään löydy. Pitäis varmaan laittaa jollain narulla kaulaan kiinni.

Joku perkeleen kukkahattupuupää oli vienyt kaikki CD:t TTY:n alasalilta. :curs: Varmaan ajatellut mielessään, että "nyt loppuu saatanamusiikin soitto kun nämä tästä heitän roskikseen ja laitan novan soimaan".:david: :wall:
Voi perkeleen perkele!:curs: Se on ruvettava taas kantamaan treeni CD:tä mukana kassissa.
Joten jos sinä ihana varkauksiin tykästynyt kanssaihminen satut tätä lukemaan, niin tahtoisin mun CD:t takaisin.

Joku perkeleen kukkahattupuupää oli vienyt kaikki CD:t TTY:n alasalilta. :curs: Varmaan ajatellut mielessään, että "nyt loppuu saatanamusiikin soitto kun nämä tästä heitän roskikseen ja laitan novan soimaan".:david: :wall:
Voi perkeleen perkele!:curs: Se on ruvettava taas kantamaan treeni CD:tä mukana kassissa.
Joten jos sinä ihana varkauksiin tykästynyt kanssaihminen satut tätä lukemaan, niin tahtoisin mun CD:t takaisin.

No voi saatana, en edes huomannut kun sattui mukaan ämpärisoitin tänään. Jossain vaiheessa olin kuulevinani jotain humppaa taustalta mutten vaivautunut nappia pois ottamaan.

Niitä oli aika kokoelma, olisi syytä löytyä jostain. Kysäsen vahtimestarilta jos se jaksaisi selvittää asiaa.

Jep eli kaikki muut paitsi kolme hajalla olevaa CD:tä lattialla olivat kadonneet. Eivät nuo paljoa maksa, mutta aina jonninmoinen vaiva noita poltella. No tästä lähtien jumppamusiikki kulkee sitten treenikassissa.

Kysäisepä siltä iäkkäämmän näköiseltä silmälasipäiseltä ruodolta. Se käy itsekin 4x viikossa treenaamassa ja laittaa usein sen hevin aivan saatanan kovalle :eek: Se varmaan mielellään selvittäisi asian.
Ai tämä sähkötalon kopissa majaileva vanhempi herrasmies, jonka tunnistaa vähintää hajusta...:D Meinaatko, että olisi keikannut omaan kokoelmiinsa nuo platat.

Back
Ylös Bottom