Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eipä kaupassa ollu enää yhtäkään rahkapurkkia :itku: Bisleyn perkele varmana käyny viemässä ne kun aiemmin siellä vielä niitä oli ihan täys hyllyllinen eikä varmaan muuten noin äkkiä tyhjene hyllyt... :D enkä tajunnu ostaa väsyneenä salin jälkeen ku oli niin paljo muuta kannettavaa :curs:

Joku perkeleen kukkahattupuupää oli vienyt kaikki CD:t TTY:n alasalilta.
Eiköhän siellä ole vain siivoja käynyt ja katsonut, että siinä on romua levällään lattialla - roskiin vaan. ;) Osaakos se soitin lukea muistikortteja? Katselin sitä joskus ja olin näkevinäni, että sen pitäisi ymmärtää niitäkin.

Edit: Eikä sitten herjata sitä vanhempaa herrasmiestä, joka lienee itse asiassa siirtynyt jo eläkkeelle. Sain siltä avaimet sähkötalon pukuhuoneen kaappiin yllättävän nopeasti.

Jep, sama kaveri. Omaa muuten aika erikoisen tyylin hinkkailla haukkareita tangolla :)
Mukava heppu kuitenkin, ja reenaa kovaa.
Jep, ikäisekseen kohtuu kovassa kunnossa.
Eiköhän siellä ole vain siivoja käynyt ja katsonut, että siinä on romua levällään lattialla - roskiin vaan. ;) Osaakos se soitin lukea muistikortteja? Katselin sitä joskus ja olin näkevinäni, että sen pitäisi ymmärtää niitäkin.
No kun ainoastaan ne CD:t oli viety, ei siis lattialla olevia tyhjiä koteloita ja rikkinäisiä levyjä, eikä siinä ylhäällä olevia tyhjiä koteloita. Kyllä tämä on ollut joku täsmävarkaus...
MP3 toisto siinä ilmeisesti on, mutta muistikorteista en kyllä osaa sanoa. Oisko se muka niin kehittynyt härpäke? Epäilen hieman.

Vittu että vituttaa nuo perrrkeleen suoramainontapuhelinurpot!!:curs: Kun yrittää kohteliaasti sanoa ettei kiinnosta niin jankataan vastaan että "tämä olisi nyt niin edullinen.."

Pienestä sitä on päivä pilalla meikäläisellä. Äsken olin vielä ihan hyvällä päällä mut nyt:wall:

Hehe. Hyvä vaan, että joku kävi nyysimässä sen CD-kasan. Alkokin pikkuhiljaa kyrsiä ne samat levyt. Nyt vaan uuttaa kokoelmaa keräämään.

Minä se en kuitenkaan ollu :)

Vittu että vituttaa nuo perrrkeleen suoramainontapuhelinurpot!!:curs: Kun yrittää kohteliaasti sanoa ettei kiinnosta niin jankataan vastaan että "tämä olisi nyt niin edullinen.."

Pienestä sitä on päivä pilalla meikäläisellä. Äsken olin vielä ihan hyvällä päällä mut nyt:wall:

Jääkö joku oikeesti kuuntelemaan sitä soopaa? Nehän puhuu vaikka koko päivän jossei niitä keskeytä. Mulle jos soittaa joku tommonen myyjä "Oisko hetki aikaa, mulla ois pari hyvää tarjousta". Ni sanon vaa "ei kiitos nyt on vähä kiire" ja lyön luurin korvaan..

Hehe. Hyvä vaan, että joku kävi nyysimässä sen CD-kasan. Alkokin pikkuhiljaa kyrsiä ne samat levyt. Nyt vaan uuttaa kokoelmaa keräämään.
Jos niin paljon kyrsii niin mikset polta itse sinne kasaa levyjä. Menee kuitennin hetki kun alat miettimään kappaleita vaikka kuudelle 80 minuutin treeni platalle.:jahas:
Ne oli hartaudella ja rakkaudella koostettuja optimaalisia treenimusiikkikokoelmia, perkele.

Nehän puhuu vaikka koko päivän jossei niitä keskeytä.
Ei pidä paikkaansa, testasin tänään sanomatta sanaakaan koko puhelun aikana. Nainen jaksoi tarjota alushousuja pelkästään postikuluilla vain neljän minuutin ajan: "Laitetaanko alushousut tulemaan? Haloo. Onko siellä ketään?"

Jos niin paljon kyrsii niin mikset polta itse sinne kasaa levyjä. Menee kuitennin hetki kun alat miettimään vaikka kappaleita vaikka kuudelle 80 minuutin treeni platalle.:jahas:

Polttaisinkin, jos en tietäisi, että suurinta osaa porukasta ei kiinnostais kuunnella niitä :).

Polttakaa välillä kokonaisia levyjä niin pääsette helpommalla. Muutenkin parempi valkata kuunneltavat CDt kun niissä on selkeet merkinnät.

Eipä siinä mitään. Arvokasta työtä te teette. Voishan sitä itsekin muutaman "poppis"-levyn sinne roudata :D

Polttakaa välillä kokonaisia levyjä niin pääsette helpommalla. Muutenkin parempi valkata kuunneltavat CDt kun niissä on selkeet merkinnät.
Kokonaiset levyt on salikäytössä hieman tylsiä ja kuluvat vielä noita kokoelmia nopeammin.
Eipä siinä mitään. Arvokasta työtä te teette. Voishan sitä itsekin muutaman "poppis"-levyn sinne roudata :D
No niin, unohda siis pyyntöni täysin. Nämä TikTak yms. levyt lähtee kyllä nopeasti vaihtoon, vaikka pahoja katseita saisinkin.:D Onneksi Rappiä ja jotain teknonytkettä ei vielä ole kertaakaan joutunut koneesta kaivamaan.

Kokonaiset levyt on salikäytössä hieman tylsiä ja kuluvat vielä noita kokoelmia nopeammin.

Tuo on kyllä totta. Ja onhan noissa kokonaisissa levyissä sekin, että levyn pitää olla erittäin hyvä, että sen viitsii kuunnellla kokonaan. Ehkä noi kokoelmat toimii paremmin, kun kuulijakunta on laajempi.

No niin, unohda siis pyyntöni täysin. Nämä TikTak yms. levyt lähtee kyllä nopeasti vaihtoon, vaikka pahoja katseita saisinkin.:D

Itse asiassa en unohda. Tosin voit olla huoletta, koska mun asteikossa "poppis" ei ole vielä lähimaillakaan tik takkia ;)

EDIT: Jotta pysyttäis jokseenkin asiassa, niin vituttaa kun on iho täynnä paarman puremia. Tekis mieli raapia niin perkeleesti...

Itse asiassa en unohda. Tosin voit olla huoletta, koska mun asteikossa "poppis" ei ole vielä lähimaillakaan tik takkia ;)
No hyvä, sillä tuo TikTakkin on alasalilla koettu. Kun sitten samointein "heilutaan"-biisi ei oikein iskenyt ja marssin levyä vaihtamaan, niin jokos sieltä ´tullaan juosten vihaisena huutamaan, että "et todellakaan kyllä vaihda sitä musiikkia. Tarviiko se aina olla sellasta äijäheviä ja saatanamusiikkia? Miksei tämä kelpaa?" Hetken siinä seisoin hieman hölmistyneenä ja sanoin hiljaa, että "oot sä tosissas?" Ilmeisesti oli, mutta musiikki silti vaihtui, vaikka se pientä hampaiden kiristelyä tuntui kyseiselle herralle aiheuttavan.

Näin tänään Hervannassa jotain CD-levyjä maassa lojumassa. Tai ainakin yksi siinä oli. En ehtinyt tutkia tarkemmin, mutta tuli Sepsis heti mieleeni :haart: . Katon huomenna uudestaan!

Vituttaa samat asiat kuin ennenkin. En nuku öisin riittämiin ja kroppa kerää nestettä ihan sairaasti. Kirjastovelkojakin pitäis maksella.

Näin tänään Hervannassa jotain CD-levyjä maassa lojumassa. Tai ainakin yksi siinä oli. En ehtinyt tutkia tarkemmin, mutta tuli Sepsis heti mieleeni :haart: . Katon huomenna uudestaan!
Kyyläilin itsekin tänään samalla kun otin sormenjälkiä. Siinä maassa lojuu muutama 10-v vanha cd, joissa on niin paljon reikiä/naarmuja/ultratiivistynyttä mankkua etteivät varmasti soi. Voi kun olisi ollut helmeä saada itse teosta joku kantamassa niitä pois...Itsekin roudannut sinne yhden jos toisenkin levyn. Eipä tuo menetyksenä paljoa harmita, mutta syö kyllä paljon tehoa treenata radio novan kello 15 uutisten tahdissa kuin jos siellä taustalla hakkaisi se tuttu jytä.

hupaisa mave!!

Todistinpa kerran isohkon miehen kieltämättä varsin omalaatuista mave-treeniä:)
Kaverilla oli tangossa varmasti reilu 200kg ja painot hän sai irtoamaan vain noin 2cm lattiasta...
No pettymys näytti olevan kova ja äänekkään kiroamisen jälkeen seurauksena oli, että hän lisäsi molempiin päihin 20kg:n levyt ja yritti uutta nostoa??
Hauskinta oli että ukko ähisi ja puhisi tangossa punaisena todella pitkään ja kuten arvata saattaa ei painot liikkuneet mihinkään:lol2:

ehkä vois suositella saman määrän vähentämistä jos painot ei nouse:)

Kaverilla oli tangossa varmasti reilu 200kg ja painot hän sai irtoamaan vain noin 2cm lattiasta...
No pettymys näytti olevan kova ja äänekkään kiroamisen jälkeen seurauksena oli, että hän lisäsi molempiin päihin 20kg:n levyt ja yritti uutta nostoa??
Hauskinta oli että ukko ähisi ja puhisi tangossa punaisena todella pitkään ja kuten arvata saattaa ei painot liikkuneet mihinkään:lol2:

Tai ehkä sillä riittää ykköseen 2cm nosto & yritti uutta maksimia lisättyään 40kg :rolleyes:

Toi on kyllä hiton tyhmän näköstä, kun väkisin yritetään vääntää suurilla romuilla. Tuskin kukaan kattoo kieroon vaikka sitä painoa olis 140kg vitosen sarjassa, ennemminkin jos sitä painoa on liikaa.

Mä näin kerran samanlaista penkkitreeniä. Äijä latoo vaan entistä enemmän rautaa tankoon. Tekniikka huononee joka nostolla eli kokoajan tulee enemmän ja enemmän pomppua ja perse nousee joka sarjassa ylemmäs. Mutta loppuhuipennuksena äijä teki penkkiä tukiraudoissa niin että nosteli sitä tankoa sen pari senttiä niitä tukirautoja vasten liu'uttain. Rautoja oli kuitenkin jo lähempänä 200 joten en uskaltanut mennä kommmentoimaan tekniikkaa :D

Back
Ylös Bottom