Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Matti-elokuva olikin pitkä. Väsyneenä pesin hampaitani ja löin pääni peilin alapuolella olevaan hyllyn. Lujaa. Meinas lähteä taju. Olen lisäksi syönyt jotain sopimatonta.

Käynyt samalla tavalla. Huuli auki ja seuraavana päivänä treffeille:D

Mutta tässä nyt vituttaa se että iPod nano sanoi sopimuksensa irti. Laitteeseen ei saa biisejä ei sitten kirveelläkään :curs:

Mua vituttaa suomalaiset leffat. Markus Selin yms. keijot itkee, kun heidän leffoja waretetaan. Onko oikeesti mikään ihme, kun tehdään todellakin PASKOJA leffoja. Paha Maa-elokuvaa kehuttiin parhaaksi kotimaiseksi moneen vuoteen. Ite en tuossa leffassa näe yhtään mitään. Ehkä se elokuvan paras anti oli Pääkkösen vuorosanoissa, jotka kieltämättä välillä meni yli. Liian syvällistä tekstiä näin nuorelle? Matti elokuvassa Jasper oli kyllä meikattu Nykäsen näköseksi, mutta suurimassa osassa kohtauksia vaikutti ihan itseltään. Jasper on Jasper, aina samat ilmeet, huuto kuulostaa kaikissa elokuvissa samalta, ei Jasper osaa muita kun oman henk. kohtaisen roolinsa. Tuntematon Sotilas on varmaan paras kotimainen, eikä -55 jälkeen oo tehty montaakaan hyvää leffaa tässä maassa. Tai en ainakaan oo nähnyt niitä. Tyttö Sinä Olet Tähti on ihan kohtalaisen hyvä, se ei noudattanu tyypillistä suomalaisen elokuvan kaavaa. Speden elokuvat on ihan hyviä & Speden tuotanto muutenkin. Tosin ne on melko vanhoja, kritisoinki uusia elokuvia. (Matti, Paha Maa, Vares, Levottomat, Kuutamolla, Keisarikunta, Nousukausi, Helmiä & Sikoja, Hymypoika... jne En itse sais aikaseks parempia elokuvia, varsinkaan niillä budjeteilla, mutta imo vois olla tekemättä tai ei ainakaan odottais, ettei niitä vareteta. Btw, uusin kummelikin on melko huono. Hyviä näyttelijöitä edelleen ne kaks tuttua naamaa, mutta Jackpotista puuttu vaan se kummeli-meininki. Oon onnellinen, että rankasti varetin laittomasti sen. Kuten ite Selinkin sanoi:budjetti lasketaan leffateattereiden tulojen mukaan. Kiitos&Anteeksi. :itku:

Pikkuarskalle voimia, ei oo varmasti helppoa.

On ihmisiä, jotka ajattelevat niin, että minulla on nyt paska olo ja minulla on myös oikeus näyttää se. Se olisi mukamas teeskentelyä jos ei käyttädy samalla tavalla kuin miltä tuntuu. Itse olen myös sitä mieltä, että miksi se kaikki paska on pakko tunkea pihalle. Ei pieni positiivisuus ketään tietääkseni ole tappanut.

On kahta sorttia ihmisiä. On niitä, jotka imevät ympärillään olevilta energiaa ja niitä, jotka sitä jakavat muillekin menettämättä sitä kuitenkaan itseltään. Nämä ensiksi mainitut ovat juuri noita "mua vituttaa ja väsyttää tänään, joten puhun mitä sylki suuhun tuo ja tiuskin jos tiuskituttaa"... "Olen vain oma itseni, ja jos se ei jotain miellytä, niin en sitä ihmistä tarvitsekaan..."?! Kohtuu karua.

Meillä on töissä kirjoittamaton sääntö, että kukaan ei tuo sinne mukanaan siviilielämän murheita tai mökötyksiä eikä varsinkaan pura niitä muihin. Sitä varten on vapaa-aika ja harrastukset.

Niin, että ottaa päähän välillä ihminen, joka ei osaa iloita tai nauttia juuri koskaan pienistä tai isoistakaan asioista. Ja stressaa itsensä vielä ennenaikaisesti hautaan ja imee mehut muistakin.

Käynyt samalla tavalla. Huuli auki ja seuraavana päivänä treffeille:D

Mutta tässä nyt vituttaa se että iPod nano sanoi sopimuksensa irti. Laitteeseen ei saa biisejä ei sitten kirveelläkään :curs:

Kannattaa muuten koittaa sen kirveen sijaan vaikka USB-kaapelia, voi olla paremmin yhteensopivat liitännät.

EDIT: pistetääs vielä aiheeseenkin liittyvää, alkaa jo pikkuhiljaa nämä yötyöt riittämään tälle kesälle, onneks pääsin opiskelemaan niin ei tarvii enää koko syksyä valvoo töissä, ei nyt niin ankarasti vituta mutta työmiestä syö.

On kahta sorttia ihmisiä. On niitä, jotka imevät ympärillään olevilta energiaa ja niitä, jotka sitä jakavat muillekin menettämättä sitä kuitenkaan itseltään.

Tää on niin totta, mun luokalla on koulussa sellanen tyttö, joka aika varmasti erittää stressihormonia ihon läpi koko ympäristöön. Ei tää kyllä ole ihan sama kuin imisi kaiken energian ympäriltään, mutta kuitenkin, jotenkin alkaa vaan aina masentaa ja pulssi kiihtyy tän henkilön lähellä.
Tää tyttö kertoo koko ajan omista huolistaan ja murheistaan ja stressaa kerrostalon verran kaikesta. Vois ajatella muitakin, ennen kuin tulee puhumaan nopeaan tahtiin niistä systeemeistään.
Pyrin välttämään tällaisia ihmisiä niin paljon kuin mahdollista.

Hauska juttu.
Heräsin siihen kun katti oksensi olohuoneenkautta säästellen vielä eteisestä makuuhuoneeseen suurimman osan. Naurautti ihan vitusti. :curs:

On kahta sorttia ihmisiä. On niitä, jotka imevät ympärillään olevilta energiaa ja niitä, jotka sitä jakavat muillekin menettämättä sitä kuitenkaan itseltään. Nämä ensiksi mainitut ovat juuri noita "mua vituttaa ja väsyttää tänään, joten puhun mitä sylki suuhun tuo ja tiuskin jos tiuskituttaa"... "Olen vain oma itseni, ja jos se ei jotain miellytä, niin en sitä ihmistä tarvitsekaan..."?! Kohtuu karua.

Jep,

Ei mökötys lopu mököttämällä. Lisäyksenä parisuhteissa voi olla ihmisiä, jotka haluavat toisen varmasti huomaavan sen, että on ärsyyntynyt jostain asiasta. Se liittyy keppiä/porkkanaa tyyppiseen ajatteluun. Parasta olla välittämättä sellaisista asioista. Pahinta mitä voi tehdä on hyssytellä asiaa hirveästi, koska sehän vain tarkottaisi, että homma toimii ja sillä saa sitä kaivattua huomiota.

Olkapää vittuilee... vanha dippivamma äityny oikein kunnolla. Pidin puolitoista viikkoa taukoa salilta, viime viikolla kävin fiiliksen vuoksi hinkkaamassa hauista, takareisiä ja pohkeita parina päivänä ja eikö tuo paska ottanut itteesä jullesta, vaikka en isoilla painoilla tehnyt. Nyt viikko vielä töitä, joku 60h duunia tällä viikolla ja sitten ensi viikolla pariksi viikoksi reissuun. Lepoa sekä päälle että kropalle. Jos ei helpota kolmeen viikoon niin varmaan pakko painua lääkärille :( Täytyy toivoa että helpottaa.

Piittaamattomat ihmiset vituttaa... Kevyen liikenteen väylällä ALAmäessä, jossa nopeus on pyörällä lähellä 40 km/h kolme mammaa oli päättäny jäädä parkkiin (tai ainakin liikkuivat erittäin hitaasti) kolmen lastenvaunun kanssa, jotka kaikki oli tietty RINNAKKAIN... Tohon vielä yhdistät muutaman taaperon pyörimään jalkoihin niin tie on tukittu muilta kulkijoilta :curs:

En vaan tajua, tossa nyt riskeerataan vielä niiden lastenkin turvallisuus, kun ihan oikeesti on vilkasliikenteinen pitkä ja osittain jyrkähkö mäki, jossa liikkuu paljon pyöräilijöitä ja jalankulkijoita ylös ja alas. Missä on järki? :wall:

edit: takaisin tullessa mäkeä polkiessa ylöspäin taas kummastutti jalankulkija, joka käveli kiltisti tien reunassa, mutta kun näki mut niin hyppäsi keskelle tietä... Siinä sitten pohtimaan että mistähän suunnasta ohi mennään kun ei tiedä mihin se seuraavaksi pomppii....

Wippe, mä tiiän niiii-in hyvin ton. Eilen kuuden kilometrin matkalla kolme tilannetta, joissa joukko henkilöitä vei koko kevyen liikenteen väylän. Yksi koetti seivästää mut sateenvarjolla, toinen koetti ajaa ilman käsiä pyörällä ja seilas sinne tänne ja oli hiukan arpomista, että mistä lähtee ohittamaan. Ja jos sanoo: "anteeksi mää meen tästä", ne suuttuu. Jos soittaa kelloa, ne säpsähtelee, hyppii vielä varmemmin eteen ja suuttuu. Jos vain pujottelee ohi niin siitäkin tulee huutoa. Tajuttoman raivostuttavaa.

Sitten kun itse kulkee jalan niin pyöräilijät ärsyttää ;). Oikeastaan tämä olisi niitä pieniä mutta niin ärsyttäviä asioita mutta tulkoon nyt tänne, kun otit asian puheeksi.

Pikkuarska... surullista:(

Piittaamattomat ihmiset vituttaa... Kevyen liikenteen väylällä ALAmäessä, jossa nopeus on pyörällä lähellä 40 km/h kolme mammaa oli päättäny jäädä parkkiin (tai ainakin liikkuivat erittäin hitaasti) kolmen lastenvaunun kanssa, jotka kaikki oli tietty RINNAKKAIN... Tohon vielä yhdistät muutaman taaperon pyörimään jalkoihin niin tie on tukittu muilta kulkijoilta :curs:
..

No älä, harvinaisen vittumaista. Mun pyörän kello ei ole mitenkään kauhean kovaääninen, pyörä ostettu armon vuonna 1989 ja kello liian ruosteessa päästääkseen yhtään ääntä. Jos eivät muuten huomaa nämä idiootit jotka blokeeraavat koko väylän, pitää käyttää omaa ääntä. "Pois tieltä älykääpiöt". Eilen kun käveli viisi idioottia vierekkäin tiellä en päässyt ohi, eivät huomanneet, päätin vaan ajaa vierestä mistä katsoin että ehkä mahdun. Mahduin! Jihaa! Mutta se kenen vierestä suhahdin ohi rupesi kiljumaan. Mitäs oli tiellä, mokoma kusinaama.
Joskus ne hermot vaan menee kun ei joillakin tule mieleenkään että joku ehkä haluaa mennä siitä samalta tienpätkältä kuin HÄN the tärkeä kuolematon jalankulkija.
No ei tuo minua vituta niin, itsehän saavat kiljua aina kun joku menee ohi. Piittaamattomista ihmisistä eniten tällä hetkellä vituttaa ne jotka käyttävät julkista liikennettä ruuhka-aikaan ja parkkaavat perseensä sille käytävänpuoleiselle istuimelle, ettei vaan kukaan muu pääsisi istumaan samalle penkkiriville! Hui hai, keitä nämä über-tärkeät ihmiset ovat että itse saa istua mutta kukaan muu ei.
Tänään ei ihme kyllä häiritse tollaset asiat. Yleensä ottaen kiroan mielessäni koko matkan että kuka tuo luulee olevansa, ja keksin sille kaikkia haukkumisnimiä ulkonäön perusteella samalla kun mulkoilen vähän väliä. Kun on kerran nostanut itsensä bussikuningas/-tar jalustalle niin saa luvan sietää mulkoilua.
Mutta tänään vain yksi hlö valtasi tuollalailla paikan eikä sekään häirinnyt, tänään oli normaalia korkeampi toleranssi näköjään. Bussissa oli mies jolla oli sylissä pienenpieni koiranpentu, se piristi päivää.

Mikä vittu siinä on että se ainut lisäpainovyö pitää aina pistää vituralleen?

Miksi vitussa et saatanan hevosukko voi vaihtaa niittä vaaatteitasi, samat vaatteet olleet salilla jo vuonna 2000 perkeleen vittu. Voin muistaa sen hajun jo niiltä vuosilta. Ukko haisee kuin eltaantunut sillijuusto spermapäällysteisellä camembertilla kuorrutettuna. Petoselta terkkuja jos huomaat.

Jos eivät muuten huomaa nämä idiootit jotka blokeeraavat koko väylän, pitää käyttää omaa ääntä. "Pois tieltä älykääpiöt". Eilen kun käveli viisi idioottia vierekkäin tiellä en päässyt ohi, eivät huomanneet, päätin vaan ajaa vierestä mistä katsoin että ehkä mahdun. Mahduin! Jihaa! Mutta se kenen vierestä suhahdin ohi rupesi kiljumaan.
Tiedän täysin tunteen. Näytä nyrkkiä tai keskisormea ja huuda takaisin. Lapsellista käytöstä, mutta kokemuksesta voin kertoa, että se on ah niin helpottavaa...

Tiedän täysin tunteen. Näytä nyrkkiä tai keskisormea ja huuda takaisin. Lapsellista käytöstä, mutta kokemuksesta voin kertoa, että se on ah niin helpottavaa...

Kiitos vinkistä, voisin koittaa, jos se saisi vitutuksen hälvenemään nopeammin se takaisin kuittailu :D

Wippe ja Naene. Arvatkaa kuka eilen meinas juosta polkupyörän alle :nolo: . Hehhee.

Sormia pistelee. Ovat taas niin turvoksissa, perkeleeeees. En tajua. Pitäis mennä nukkumaan varmaan takas.

Wippe ja Naene. Arvatkaa kuka eilen meinas juosta polkupyörän alle :nolo: . Hehhee. .

Hehe, ei se mitään, tollasta sattuu.
Ja mielettömän usein ihmiset katsovat taakseen tuleeko sieltä kukaan, varsinkin jos niitä on vaan joku 3. Jos on 5, niistä tulee selkeästi kuolemattomia tien omistajia :P
Mä sain kaulaani haavan kun suljin pyöräilykypärän klipsin niin että siinä oli ihoa välissä. En mä ajatellut että tollasesta mitään tulee mutta piti etsiä poolopaitaa päälle loppuviikoksi. Ei voi esittää ettei itse olisi muka tohelo. :lol2:

Back
Ylös Bottom