Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ajatteleppa että tangossa on 180kg rautaa,nosto on epätasainen tanko menee vinoon.Toiselta puolelta tipahtaa vauhdilla eka 20kg limppu,se puoli nousee ylös kuin raketti ja toinen lähtee alas.
Mitä sä luulet että olkapäät ja rintalihakset tykkää tämmöisestä heiluriliikkeestä?

eipä ole sattunut 9 vuoden treenin aikana ja olen kyykännyt joka vitun viikko paitsi tietenkin lepo viikkoina:rolleyes: ,kovin sarja 165x7,ilman lukkoja.
en ole kuullut/nähnyt että kenellekään olisi kuvailemaasi tapahtunut,
treenaan painonostosalilla jossa Pirkkiön Benjamin on ottanu kyykyssä aikanaan 250x7,ilman lukkoja...

maksiminostoihin toki lukot tai alle vitosen sarjoihin,mutta pitemmissä sarjoissa en näe niillä mitään arvoa.

Öö... olen aina mieltänyt takakyykyn kyykyksi joka menisi kisoissa läpi, ja syväkyykkyn samaksi liikkeeksi, mutta huijaavat bodymiehet käyttää sanaa "syvä" siinä kyykyn edessä koska se tehdään alemmas kuin puolimatkaan. :D

syväkyykky = ass to the grass

kovin sarja 165x7,ilman lukkoja.

Pitkä sarja. :D Ja tuskin mistään löytyykään 3 kilon tankoa johon 2,5 kilon lukot saisi päihin. :rolleyes:

maksiminostoihin toki lukot tai alle vitosen sarjoihin,mutta pitemmissä sarjoissa en näe niillä mitään arvoa.

Työsarjoihin lyön aina lukot, koska kyllä ne painot siellä vähän aina elää ja saa sitten sarjan jälkeen painella paikoilleen. Lämmittelysarjoihin ei lukkoja viitsi laitella.

Pitkä sarja. :D Ja tuskin mistään löytyykään 3 kilon tankoa johon 2,5 kilon lukot saisi päihin. :rolleyes: .

mitä vittua?

165 KILOA 7 TOISTOA!!!

mulle 7 toiston sarja on pitkä ja lyhyitä on alle 4 toiston sarjat.

Dippi: jos niitä ei tarvi eikä niistä haittaa ole niin...???

Mikset sieki laittais penisläväriä vaikket sitä tarvi,mutta eihän siitä haittaakaan ole...voitsit laittaa...

jos tehtäis silleen että postataan vain järkeviä viestejä,jooko?

Näkyy taas menevän jeesusteluksi tämä ketju.

Vittu kun vituttaa, mulla on tässä kolmas yövuoro alkamassa, ja teen töitä ihmisen kanssa joka on ihan vitun käsi. Ei siinä muuten, ihan vitun sama mulle miten tää emäntä hommiaan hoitaa, mut sitten tulee pätemään mulle. Voi vittu, akalla on pelkästään paperitöitä ja jokunen tippa, ei pitäis olla ylivoimaista. Jos potilas soittaa kelloa niin siihen ei voi vastata vaikka ei olis mitään muuta tekemistä... Sitten tulee mussuttamaan et auta näissä paperihommissa, eikä kuitenkaan neuvo kunnolla. Voi saatanan lehmä, minä tapan!:curs: Ennen näitä yhteisiä yövuoroja pidin kyseisesta henkilöstä työtoverina. Mut ei saatana, sillä ei ole kyllä mitään otetta koko hommaan. Ämmä ei tyyliin oo nähnu edes kuin alle puolet potilaista koko vuoron aikana, ja kuitenkin on vastaava hoitaja. Ihanaa arkea hoitoalalta... Muutenkin kun pinna on kireällä jo pelkästään valvomisesta niin sitten vielä lykätään tollainen hysteerinen mamma yökkökaveriks... AAAAARRRGGHHH!

mitä vittua?

165 KILOA 7 TOISTOA!!!
Tuo tuo kirjoitetaan 7x165 (ei 165x7), jos nyt ihan tarkkoja ollaan, ja miksei oltaisi... :D Tiesin toki mitä tarkoitit.
Dippi: jos niitä ei tarvi eikä niistä haittaa ole niin...???

Mikset sieki laittais penisläväriä vaikket sitä tarvi,mutta eihän siitä haittaakaan ole...voitsit laittaa...
No tuo lukkohomma on vähän sama kuin varmistusrautojenkin käyttö. Lisää turvallisuutta ja varmuutta hommaan pienellä vaivalla.

hoitoalalla myös vituttaa vanhemman sukupolven hoitajat (ei sais yleistäää...) jotka tekevät hommat "niiku aina ennenkin", missään uusissa tavoissa ja välineissä ei kuulemma ole järjen häivääkään.monesti myös vanhemmat hoitajat ei käytä ees hanskoja ku vessattavat jotain!
mitään nostovöitä ei voi käyttää ja sit kahvitauolla valittavat selkäänsä.huoh.

Voi vittu kun osaa vituttaa joltain eläimeltä haisevat ihmiset salilla. Enkä nyt tarkoita normaalia hien ja paskan hajua vaan sitä löyhkää, joka tulee treenipaidasta jota pestään kerran vuodessa. Osa porukasta varmaan luulee, että hajua ei tule kunhan tuulettaa paitaa treenin jälkeen ja nakkaa sen pesukoneeseen kerran vuodessa :curs:

Silloin tällöin tulee kiinnitettyä huomiota porukan treenivaatteisiin ja jollain tosiaan on se sama paita päällä päivästä toiseen. Hyi saatana sitä löyhkää :urjo:

Harvoin vituttaa, mutta nyt se kynnys ylittyi.

PERSEHELVETTI minä vihaan minun kaljapyörän takavannetta, se kusinen paska repii takakumin auki venttiilin vierestä vähän turhan usein. No ei siinä mitään, mutta kauheessa paineessa polin keskustaa kohti toiveena päästä kuulemaan Olavi Uusivirtaa. Just olin vaihtanu uuden takakumeksen 10min aikaisemmin ja eiköhän se ************ repiä reipas 2km matkan jälkeen. Kaupunkiin matkaa 6km ja Olavi oli jo alottelemassa, joten sama oli talutella fillari kotiin ja pakko oli muutama katkeruuden suolainen kyynelkin vieräyttää.

Ja ps. ei helpota. ärh

No säästyipä sentään rahat *positiivinen ajattelu kunniaan*

:kippis1:

VOI VITUN PERKELE VITTU.

Just tänään kun oli hyvä päibä ajattelin, että lähen lenkille. Ja tietenkin olen hikinen lenkin jälkeen. Niin ajattelen että menen saunavuorollani tloyhtiön saunaan. Nyt saatana kävin siellä ja joku vitun kullimato on siellä vittu MUN VUOROLLANI!!!!!!! PERkele. Eikä mitään reaktioo vaikka yritin avata ovea ihan rauhanomaisesti. En siis hakannut enkä huutanut. Sanoin vaan oven läpi ihan rauhallisesti, että taitaa teidän vuoro olla loppu.

Olkoot sitten saatana. Meen vittu suihkuun. Ja ens launtaina meen vittu runkkaan ja paskoon lauteille niiden vuorolla. Vittu!

Kantapäät taas paskana, pitänee leikata ties monennenko kerran, eli sinne menee plasmatelkkuun budjetoidut massit. Noo, ei ois ollutkaan parempaa tekemistä kuin maata taas sängys kuukaus :< fakk

Back
Ylös Bottom