Vituttaa niin ankarasti ihmiset, jotka nauravat lihaville ihmisille. Esim tänää olin rannalla, kun veljeni tuli sinne(aika lihava), niin johan alkoi jostain porukasta kuulua tirskuntaa ja osoittelua veljeeni päin. No minä sitten kävelin niin vittumainen ilme kasvoillani porukan tykö, tungin naamani helvetin lähelle jonkun jätkän naamaa ja sanoin hiljaa niin karulla äänellä kuin pystyin: jos et pidä turpaasi kiinni, niin voit olla varma että saat kaivella jalkojasi perseestäsi ulos! :evil:
Ei kerpele kun se kaveri meni punaiseksi, no minä sitten kylmän viileästi kävelin veljeni luo.:D
Joo tiedän, että oli minultakin vähän lapsellista käytöstä, mutta kun on saanut kuunnella noita tirskuntoja jo ihan tarpeeksi. Vähemmästäkin menee hermot! VITTU!!!:wall:
Ei kerpele kun se kaveri meni punaiseksi, no minä sitten kylmän viileästi kävelin veljeni luo.:D
Joo tiedän, että oli minultakin vähän lapsellista käytöstä, mutta kun on saanut kuunnella noita tirskuntoja jo ihan tarpeeksi. Vähemmästäkin menee hermot! VITTU!!!:wall: