Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

suortti sanoi:
Muistakaa, että jos treenaatte pienillä painoilla vaikka loukkaantumisen tai jonkun muun takia, sitä ei tarvii selitellä kovaan ääneen ihan kaikille. Joskus oon nähny sen näkösiä tyyppejä ettei niitten tarvis selitellä mitään, silti täytyy kovaan ääneen alkaa avautumaan jollekkin: "Täytyy tehä vähän pienemmillä painoilla, kun on olkapää vähän vihotellut. Normaalisti oon tehny paljon isommilla." :jahas: .

Miksei? Pitää harjoitella vanhuutta varten, että voi 100-vuotiaana soittaa jollekin lapsenlapsenlapsen puolisolle ja kälistä kaikki vaivansa. :lol2:

kipeenä ollaan täälläkin jo kolmatta päivää. Vittumaista kun suihkussa sais juosta hikoilemisen takia jatkuvasti ja nenä vuotaa kokoajan. Salilta ja aamulenkeiltä ollu jo parin päivän tauko :(

Olen varmaan ensimmäinen pakkislainen jota tämä vituttaa... ;)

Ostin rypsäriä, jotta saa buustattua kaloreita. Noh, äiti ja sen miesystävä kyselee, että mihinkä sinä tuota oikeen tarvitset? Vastasin että syömiseen (eli juomiseen), ja nämä sanoo että ei sitä kannata juoda, "jotakin järkeä pitäisi jo käyttää tuossa"...
Ja sitten äitin miesystävä jupisi (luuli että en kuule) "en kehannu sanoa..." Haistakoon ite.

Saatana ensin hirveä valitus äitiltä että eikö voi syödä tavan ruokaa (vaaleaa leipää?...), nihkeästi ostaa minulle tonnikalla tai rahkaa, sitten kun ostan omilla rahoilla ravinteita niin siitäkin valittaa. Pitäisi varmaan ruveta joksikin homoseksuaali-anorektikko valokuvamalliksi, tosin eipä taida tällä ulkonäöllä olla siihen asiaa..:rolleyes:

Ps. Tuo viimeinen kohta ei vituta tippaakaan.

zztop sanoi:
Mikä nuissa platinumin housuissa on vikana? vitun hyvät jumppapöksyt ja näkyy helvetin monella olevan...
No ei noi Platinumin housut niin junttia yksistään ole, mutta imo niiden sijaan voi ostaa ihan perus college housut. Pääsee halvemmalla ja kestää varmasti ihan yhtä hyvin.

suortti sanoi:
No ei noi Platinumin housut niin junttia yksistään ole, mutta imo niiden sijaan voi ostaa ihan perus college housut. Pääsee halvemmalla ja kestää varmasti ihan yhtä hyvin.

Ittellä Adidaksen mustat college housut, parempaa ei ole :)

bustedi sanoi:
samaa mieltä!

esim kyykätessä kaikista eniten myötätuntoa herättää juuri ne, joiden ego vain ei kestä tehdä sellaisilla painoilla, että toistot ovat puhtaita. toki kyykkyäkin voi tehdä muutenkin kun ass to grass, mutta aika perus näky on 15 v jamppa salilla, joka kyykkää n 100kg niskassa n 10 cm kyykkyjä.

Toisaalta mä olen tullut siihen tulokseen, ettei ne yksinkertaisesti tajua levittää jalkojaan, ja siten liikkuvuus ei riitä.

Esim. kyykky ja penkki on siitä kivoja liikkeitä, että kukaan ei kerro oikeita suoritustekniikoita ellei niitä itse kysy. Mä itse kuvittelin aikanani paralleliin kyykkäämisen olevan liikkuvuudesta kiinni. Sitten joskus vain tajusin levittää jalkoja ja jotain ihmeellistä tapahtui. Viisi vuotta olikin ihmetelty. Sama juttu penkissä lapojen kanssa.

suortti sanoi:

vaikka en persevä jätkä olekkaan,niin miksi mulla adidakset kyykyssä tuntuu paljastavan persereikäni?:eek:

plattarithan tai yleensäkin saman mallin housut on just silleen leikattu/ommeltu että niillä on hyvä kyykkiä syvään..

ja tavalliset gollege housut ne vasta rumat on!! niillä ei kehtaa edes salille mennä.
perseessäki sellaset pussit...

College housuja parempia treeni housuja ei ole olemassakaan, itse tunnen ne paremmin nimellä lenkkihousut. Eilen lisäsin vaatevarastoon saman "lenkki"-sarjan paitoja, ei ole kallista (7,50€/kpl ja housut samaa luokkaa). Kyllähän noiden ulkonäöstä saa kuulla palautetta, mutta mukavuus on niin ylivertainen, ettei muunlaisia tule käytettyä.

zztop sanoi:
ja tavalliset gollege housut ne vasta rumat on!! niillä ei kehtaa edes salille mennä.
perseessäki sellaset pussit...

Toivottavasti tää loppu oli vaan provoilua. En tiedä missä salilla käyt, mutta ei collage housujen pitäisi ketään häiritä. Ne on käytännölliset ja asialliset salille mentäessä. Eri asia sitten, jos sun mielestä salilla pitää näyttää erityisen hyvältä.

zwyld sanoi:
Toivottavasti tää loppu oli vaan provoilua. En tiedä missä salilla käyt, mutta ei collage housujen pitäisi ketään häiritä. Ne on käytännölliset ja asialliset salille mentäessä. Eri asia sitten, jos sun mielestä salilla pitää näyttää erityisen hyvältä.
Salilla treenataan eikä esitellä persettä
nm. collegehousut salilla

kirriainen sanoi:
Ostin tänään uudet reenihousut ja kun tossa silmät ristissä leikkasin sitä pesuohjelappua perssaumasta pois, nii hajotin sitten samalla sen helveten sauman. Perkeleen perkele, mikä tunari :curs:

Juu ja oli pakko saaha se lappu pois, housut on valkoset ja se näky läpi niistä.
Ei auta kun alkaa paikkaamaan uusia housuja :wall:
Ääähhähhää, sama paska, eri päivä!
Ostin pari uutta Koko-kahvimukia ja hajotin toisen niistä pinpan päreiks,
ennenko se ehti edes astiakaappiin. Voi vitun vittu, tunari mikä tunari.

Mut päivä on muuten ollu niin mukava, että en ees viitti pahemmin harmistua.
Periaateavautuminen vaan.

Budohousut päällä salille, on ilmavat eikä kiristä mistään. Eikä valkosissa housuissa näy mankkukaa.

Bonuksena, ne voi pestä 95 asteessa ettei tuu paha olo ittelle ja muille...

ärsyttää kun koitat jonkun suosittelemaa tapaa tehä palkkari ''paljon helpompi laittaa vaa kokikseen jos sitä sulta sattuu löytymään puolisen pulloa'' :curs:

laittaa sheikkeriin cociksen ja perään jauhot ja korkki kiinni ja alan hölskyttää...

*PUFF* ne jauhot leviää ympäri keittiötä ja joka paikka on valkosen jauhon peitossa... siis joka ikinen sopukka siitä keittiöstä ja sitten saa siivota sen keittiön :curs:

ja kun viimein yrität sen palkkarin vetää nii siel on sellasii pottuvarpaan kokosii klimppejä maustamatonta proteiinii jotka maistuu paskalle :( siinä meni 1dl maltoo ja 1dl heraa hukkaan :david:

oma vikahan se oli mut prkl!!!!!! sitä proteiini jauhooki on jälellä jotai 100-200g

hölkkääjä sanoi:
Kaikissa shakereissa tietääkseni tulee sisällä sellainen läpyskä, jossa ainakin englanniksi ja saksaksi kerrotaan, että jos aikoo laittaa hiilihapotettuja juomia shakeriin, niin niistä tulisi ensin sekoittaa hiilihapot pois. Muuten siellä shakerissa syntyy painetta ja käy noin. Tuollainen jauho muuten kuohauttaa limsan vielä varmaan aika hyvin.

TÖÖT kaikille juopille ja pölvästeille! Tämän vitun kypsän elämän on teille tarjonnut CNN, MTV3, TV5 ja Sky Cannel. Otan osaa ja toivon että pälliinne täst'edeskin vaikuttaa joka kaiken vitun suuntainen ja kapinen media. Viilatkaa vittu kynsiänne, vaihtakaa vaippanne, ostakaa partavetenne, nussikaa sulttaanilla, vetäkää kätöseen Suosikin mukaan ja jos ei onnistu niin kysykää vihjeitä siltä vitun tohtorilta joka siellä viisastelee. Juu, elkääkä unotako sitä Anttilan vitun kirpunrunkkaamaa vuodesohvaa joka on aina 99,95€ tarjouksessa - OSTAKAA SE HETI!

Ja marssikaa HETI toistan HETI johonkin saatanan korttialennusmyyntiin ja hommatkaa kaikki helvetin kortit millä ihminen voi vaan jotain saada. Tehkää se, tehkää se ja olet sitten VITUN hieno standardi jumalauta verta pakkiin SUOMALAINEN!

VITUN APINAT!!! Niin ja saatananmoinen yllätys teille kaikille. Ennustaja vitun eukkonen tarjoaa "vuosi-saatanan-yllätyksen" : Ruotsi rulettaa lätkässä siihen asti kunnes kapinen SF on taas Ruotsin alamaisena ....

HUOH ... :eek:

Vitun hienoa.

Jätin lompakon auton katolle hervannassa täydessä epähuomiossa vartiksi ja joku runkkari käänsi sen heti.

teoria 2 ( epätodennäköisempi) asiasta että lähdimme ajamaan lompakko katolla hervannasta ja se putos tielle. vituttaa ihan yhtä paljon molemmat vaihotehdot. Kortit uusiksi, en edes muista mitä kaikkea sieltä oli, salikortit ainakin ja nettitunnarit pankkiin muttei salasanoja ( tietenkään ), korvaamattomia kuvia pojasta yms yms.

Päivä jatkui niin että mun kuski peruutti nesteen pihassa mersun kylkeen.

:curs:

Back
Ylös Bottom