Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Aiheutin luultavasti itse tänään. Se ei kyllä ainakaan omasta mielestä ollut hauskaa. Väänsin vatsalihaksia semmosessa roomalaisessa penkissä sit yhtäkkiä hirvee pieru. (oikeen niinku PRÖÖT!) Sit heti havahduin ja vilkuilin vaan ympärilleni ja katsoin huomasiko ketään.. Ilmeisesti ei kun yksikään ei repeillyt :hyper:

Ei nyt ehkä niin vituta, vaan enemmän kauhistuttaa ja ihmetyttää, mutta kun menin duuniin, niin lokki hyökkäsi agressiivisesti kimppuun. Siis ikinään en oo kohdannu niin vihasta lokkia. Tais olla pesä aikas lähellä... Sitten hetken päästä kun oli juoksenu ja katsoin taakse päin ni se perkele seurasi ja oli 30cm päässä ja rääkyi ihan täysii. Huh kun oikeesti olin ihan paniikissa vaikka se oli mua varmaan 90kg kevyempi.

Huh hei... Ihme otuksia.

Elokuun alkuun tarjolla ollut hyvä duuni kaatuikin kun joku vanha työntekijä (joskus pois potkittu) sai homman ennen mua. Ketuttaa hiukan kun olisi ollut hyvä palkka ja tosi lähelläkin vielä. Firman sisälläkin (olen ollut ennen hommissa) luulivat että saan sen homman, mutta viime hetkellä ilmaantui tommonen jolla oli enemmän kokemusta noista hommista... :(

Noh, olisi ollut tosi kiireinen duuni kuitenkin joten täytyy kattoa jos näistä muista tarttuisi sitten hommia.

kiekko sanoi:
Aiheutin luultavasti itse tänään. Se ei kyllä ainakaan omasta mielestä ollut hauskaa. Väänsin vatsalihaksia semmosessa roomalaisessa penkissä sit yhtäkkiä hirvee pieru. (oikeen niinku PRÖÖT!) Sit heti havahduin ja vilkuilin vaan ympärilleni ja katsoin huomasiko ketään.. Ilmeisesti ei kun yksikään ei repeillyt :hyper:

On muuten paha laite tuossa mielessä... .. :D

Ei varsinaisesta salikomediaa, mutta koominen tilanne kieltämättä. Joku iso ulkomaalainen kaveri tekee _epäkkäitä_ reidenkoukistus-laitteessa
ebnnnbenn.jpg.xs.jpg
eli niska tuonne missä nilkan takaosa on ja siitä nostetaan epäkkäillä kai. Painoa miehellä oli pakassa about 100kg (ei saa enempää). Hauskinta tossa varmaan oli se, että kaveri joutui pyytämään mua siihen lisäpainoksi istumaan, koska laite ei pysynyt maassa. :rolleyes:

Nyt mä muistan miks mä oon joskus toitottanu naisten logiikasta. Ihan uskomatonta säätöä. Vittu jos mun RMJ-reissu kusee jonkun akan parempi omatunto-projektin takia niin voi herranperkele.

Vituttaa aivan sairaasti se että huomasin just tänään että oon ollu samassa ponnistusvoimassa viimeset 3vuotta :( Pääsen rautaan roikkumaan mutten pysty donkata ... Olen 180cm, vituttaa aivan sairaasti kun tulee tehtyä vielä aivan vitusti duunia ton homman eteen

Pystypunnerrusta kun tuli väännettyä niin kaks korstoa (nuorempi ja vanhempi) päättivät alkaa painia keskellä salin lattiaa. Oli lähellä etten revenny kesken sarjan ku kaks kohtuu isoa äijää vääntää maassa naamat punasena, ja kurmuuttaa toisiaan. Painimisen jälkeen haettiin nyrkkeilyhanskat ja taas salin keskelle ottamaan matsia. Nyt touhu oli jo aika hurjan näköstä kun poukkoiltiin ympäri salia niin että kyykkytangot vaan kolisi. Pian siirryttiinkin ulos parkkipaikalle jossa vanhempi jeppe otti paidan pois ja jatkettiin nyrkkeilyä. Oli huvittavan näköstö kun kaks isoa miestä nyrkkeilee keskellä tyhjää isoa parkkipaikkaa ja papparainen ja pari pikku kakaraa kattelee ihmeissään sivusta :D

Vituttaa olla vieläkin hereillä ja se, että on nukahtamisvaikeuksia. Kesällä on tuskaista nukkua kun on koko ajan sellainen nihkeä olo kun on liian kuuma, ja jos ikkunan avaa täysin auki, lentävät hyttyset sisään.
Ärsyttää katsella ikkunasta aamuauringon nousua, kun tietää,että ois pitäny nukkua jo pari tuntia.

GoMan sanoi:
Vituttaa olla vieläkin hereillä ja se, että on nukahtamisvaikeuksia. Kesällä on tuskaista nukkua kun on koko ajan sellainen nihkeä olo kun on liian kuuma, ja jos ikkunan avaa täysin auki, lentävät hyttyset sisään.
Ärsyttää katsella ikkunasta aamuauringon nousua, kun tietää,että ois pitäny nukkua jo pari tuntia.
Tuuletin auttaa, kun se puhaltaa tuosta sängyn vierestä. Viilentää sen verran, että saa nukuttua. Lisäksi kunnon pimennysverhot ovat aika must.

Väääääsyyytttäääää...

Vissiin neljättä viikkoa huidellaan viiden tunnin yöunilla, viikonloppuisin ehkä vähän enemmillä. Ei naurata muuten yhtään täällä toimiston kuumuudessa (joo, on tosi hyvä toi pöytätuuletin kun nokka vuotaa ja niska jäykistyy). Vitun kuumuus/siitepöly/valo :curs: .

edit. Ja saatanan bussi jätti tulematta, eli myöhästyin junasta, eli olin töissä myöhemmin kuin piti, eli joudun olemaan täällä iltapäivällä pidempään. Vittu.

GoMan sanoi:

Tuuletinta peliin vaan. Itse hikoilen myös koko ajan himassa ja tosi nihkeä olo, mutta tuulettimen kanssa elämä voittaa. Pistän tuulettimen puhaltamaan makuuhuoneeseen pari tuntia ennen nukkumaanmenoa ja annan sen puhaltaa koko yön. Ikkuna mulla myös auki, ainakaan vielä ei ole mitään pörriäisiä tullut sisään(nyt varmasti sekin tapahtuu) .

Ja sitten aiheeseen, ketuttaa aivan mielettömästi toi HKL:n metro kikkailu. Näinä hellepäivinä noi metrot on tolla ihmismäärällä aivan tajuttoman kuumia. Jo aamusta metro on aivan täynnä ihmisiä :curs: . Ei puutu kuin kiuas.

ObelixXx sanoi:
Pystypunnerrusta kun tuli väännettyä niin kaks korstoa (nuorempi ja vanhempi) päättivät alkaa painia keskellä salin lattiaa. Oli lähellä etten revenny kesken sarjan ku kaks kohtuu isoa äijää vääntää maassa naamat punasena, ja kurmuuttaa toisiaan. Painimisen jälkeen haettiin nyrkkeilyhanskat ja taas salin keskelle ottamaan matsia. Nyt touhu oli jo aika hurjan näköstä kun poukkoiltiin ympäri salia niin että kyykkytangot vaan kolisi. Pian siirryttiinkin ulos parkkipaikalle jossa vanhempi jeppe otti paidan pois ja jatkettiin nyrkkeilyä. Oli huvittavan näköstö kun kaks isoa miestä nyrkkeilee keskellä tyhjää isoa parkkipaikkaa ja papparainen ja pari pikku kakaraa kattelee ihmeissään sivusta :D

Oot ollu jossain piilokamerassa :D

Mulla on pimennysverhot ja tuuletin, mutten tunne saavani niistä kovinkaan apua
tähän ongelmaan. Toi huoneen tuulettaminen on hyvä juttu ennen nukkumaanmenoa, pitäs alkaa tekemään niin kun eilenkin piti tuulettaa ennenkun sain 4.30 maissa unta.

Mutta sit tänä aamuna löyty lisää avauduttavaa tähän ketjuun. Nukuin ihan hyvin ja sikeästi kun sain vihdoin eilen unen päästä kiinni 4.30 maissa, mutta tänä aamuna naapuri alkoi ajamaan nurmikkoa 8.30 maissa, joka johti heräämiseen. 4h unta takana ja tänään pitäs vielä puntille vääntäytyä :(

Voi jumankauta noita saatanan lehtipuhaltimia. On se niin äärettömän mukavaa herätä aamu seitsemän tienoilla helvatan moiseen mekkalaan huonosti nukutun yön jälkeen. Seuraavan kerran kun se äijä erehtyy tulemaan minun ikkunan alleni huudattamaan sitä puhallinta, niin minä heitän sitä äijää paistinpannulla päähän, perkele!

Pistää kyllä vituttamaan kun sain eilen myytyä pitkään kauppaamani auton pois, niin sitten se olikin jo illalla sylkäissyt uuden omistajan käsissä syyläristä vedet pihalle! Prkl. :curs: En tiedä onko termo juminut vai mikä mutta omassa käytössä ne vedet on kyllä sisällä pysyny!

sitten meni vielä yö valvoessa kun on nämä kelit kuin sademetsästä. Tiedän ei pitäisi valittaa, mutta olo ei nyt ole ihan virkeimmillään ja pitäisi vielä 3,5h duunia vääntää.

Vituttaa niin ankarasti, ku kolme LUVATTUA kesätyöpaikkaa omalta alalta on kussut. VITTU. Nyt tekemään jotain paska duunia alemmankorkeakoulu tutkinnon suorittaneena ja kohta maisterina!!! VITTU!

Mua taas vituttaa lähestulkoon kaksi tutkintoa suorittaneena työnnellä hiirtä pitkin pöytää, päivästä toiseen. Onko tää nyt se mun loppuelämä.

Vaihdetaan Sammy hommia millon vaan, mikäli "paskahomma" alkaa nakertaa.

Perhonen sentään. Töistä kotiin ja ihmettelen moposta kuuluvaa suhinaa.. Takarenkaassa kivi pystyssä, tyhjenemässä hyvää vauhtia.. Sen sijaan, että menisin salille, halusinkin ehdottomasti alkaa etsimään tähän aikaan päivästä palvelevaa renkaanvaihtoa.. vittu

edit: saati että pistämään kohtuullisen nipun rahaa renkaanvaihtoon ja uuteen kumiin.. olihan vanhalla ajettu ainakin 5tkm. vittu

Jotkut vaan osaa yhdistää aerobisen treenin punttistreeniin...

Back
Ylös Bottom