Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

tompsa sanoi:Nyt vituttaa ankarasti, joku vitun pörriäine on purru jalasta ja jalka on ihan vitun turvoksissa.
TÄH? oikeesti? taitaa meikänki provinssi jäädä väliin sitte :curs:GoA sanoi:Korni peruutti provinssikeikan. Se olis ollutkin vaan ainoo jonka oikeesti ois halunnut nähdä.
eja sanoi:TÄH? oikeesti? taitaa meikänki provinssi jäädä väliin sitte :curs:
Ex-Tavis sanoi:EDIT: Mitäköhän tämäkin avautuminen täällä auttaa?...:jahas:
Heh..Oli hyvä joskus kun oltiin kaverin kanssa jossain lisäravinnekaupassa ja siellä oli sitten oikein esittelijä kalliilta merkiltä. Jokasesta jauhosta se sano että "tää kyllä potkii, oon koittanut, TOIMII :thumbs: " jne oikein kunnon mainosmiehen palo puhetta tuote toisensa jälkeen. Siinä vaiheessa kaverini ja minä ajattelimme että "ei toi voi tosissaa mainostaa tollee, että on käyttäny ja muka toimiikin viel. Sehän oli ku mäkihyppääjä, mutta pidempi ja vielä laihempi".Leelucky sanoi:teksti
Leelucky sanoi:ei varsinaisesti salilla tapahtunutta, mutta huvitti hieman kun olin tänään tutustumassa uuteen työkohteeseen ja mua opastamassa ollut työkaveri kertoi treenanneensa viimeiset kymmenen vuotta todella kovaa ja säännöllisesti. Salitreenauksessa mahtavin juttu oli kuulemma se ettei siinä tule hiki, toisin kuin stepperillä,kävelymatolla ja sauvakävellessä. Sarjassamme kovia karjuja Elixialta :D
jaa kahavit tuli pöyällezztop sanoi:
nenästä..Bodaaja sanoi:En tajunnu yhtää mitää...
Avernian sanoi:No saat nettisympatiaa. Kyllähän sekin jotain on. Koit kestää.
Kyllä mä luulen että se on jokaiselle "isommalle jätkälle" aivan sama millä painoilla se toinen siinä reenaa, kunhan vetää oikealla tekniikalla.pullasorsa sanoi:Huhu, ei ollut kukaan laittanut meikän kohellusta, tein jonku isomman jätkän vieressä ojentajaa tai jotaki whateva ranskispatonkeja kokonaisella 20kg päin persettä. Huh oli niin hienon näköstä että olis voinut vaikka bodivideon tehä. Nooh, pitää ettii jostaki 5kg tanko ja alkaa repimään pakkotoistoja sillä. huhuhu ja eiku kuurille seuraavaksi. hheh
Edit: niin siis sori huano kirjoitusasu, tuli vaan niin voimantunto nuista sarjoista, eli ekaa kertaa ranskalaisia vai mitä lie testailin, muttei oikeen lähtenyt tyylipuhtaasti.