Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kyllä sen ymmärsi kun vähän yritti. :D Ei pitäisi kuittailla mutta kyllä sitä kirjoitustaitoa kannattaa edes vähän opetella siellä koulussa. :)

En olisi koskaan uskonut että tulen tänne avautumaan tästä aiheesta, mutta tähän pisteeseen on tultu.:jahas:

Vituttaa ja ankarasti henkilökohtainen tilanne. Näyttää siltä kuin koko elämä valuu sormien ohitse(no joo, dramaattisuus on nyt "vähän" pinnassa) kun elättelen toivoa saavuttamattomaan. Tiedostan tilanteen itsekin ja yritän selittää tilanteen itselle mutta järki ei ota asioita vastaan. Missä se normaali järkevyyteni (hah, tässä kohdassa kaikki mut nähneet nauravat epäuskoisesti) on? Miksi en voi vain hyväksyä tosioita???Miksi kaikki muistuttaa ja mielessäni olevinaan kertoo sen puolesta että toivoa vielä on???...

Nyt vitutusta korostaa vielä toissapäivänä heti treenien jälkeen pukanneet flunssan oireet. Salilla sentään voisi päästä tyhjentämään pään mutta perhanan perhana, EI VÄKISIN:wall:.

EDIT: Mitäköhän tämäkin avautuminen täällä auttaa?...:jahas:

Nyt vituttaa ankarasti, joku vitun pörriäine on purru jalasta ja jalka on ihan vitun turvoksissa. Äsken kävin lääkärissä ja ne otti verikokeet. Puol ysin aikaa takas sairaalaan tsekkaamaa tulokset. Paskimmassa tapauksessa täytyy jäädä sinne ja antibiootti kuurin saan ainakin...

Voi vitun vittu!

tompsa sanoi:
Nyt vituttaa ankarasti, joku vitun pörriäine on purru jalasta ja jalka on ihan vitun turvoksissa.

Ajai, ei kivaa :( . Vittumaista jopa. Mulla on käynyt samantyyppinen juttu (itse asiassa parikin kertaa, tiiä mikä ötökkämagneetti mussakin on). Kyllä se kuitenkin äkkiä antibiootilla tokeni. Epäilevätkö borrelioosia? Multa ne ei edes ottanut silloin verikokeita, eikä toi borrelioosi edes verikokeissa heti välttämäti näy. Toisella kertaa sain vaan piikkiä! (Se oli viime viikolla...)

Ja oma vitutus ei muuksi muutu. Kestoahistusvitutusväsymysturvotus ja nää kaikki perinteiset. Hip hei.

ei varsinaisesti salilla tapahtunutta, mutta huvitti hieman kun olin tänään tutustumassa uuteen työkohteeseen ja mua opastamassa ollut työkaveri kertoi treenanneensa viimeiset kymmenen vuotta todella kovaa ja säännöllisesti. Salitreenauksessa mahtavin juttu oli kuulemma se ettei siinä tule hiki, toisin kuin stepperillä,kävelymatolla ja sauvakävellessä. Sarjassamme kovia karjuja Elixialta :D

Ex-Tavis sanoi:
EDIT: Mitäköhän tämäkin avautuminen täällä auttaa?...:jahas:

No saat nettisympatiaa. Kyllähän sekin jotain on. Koit kestää.
Mulla on esim. rahatilanne ihan kuralla, eikä lauantaisin kello kahdeksalta ole tullut siihen kovista toiveista huolimatta yhtään parannusta. :(

Leelucky sanoi:
Heh..Oli hyvä joskus kun oltiin kaverin kanssa jossain lisäravinnekaupassa ja siellä oli sitten oikein esittelijä kalliilta merkiltä. Jokasesta jauhosta se sano että "tää kyllä potkii, oon koittanut, TOIMII :thumbs: " jne oikein kunnon mainosmiehen palo puhetta tuote toisensa jälkeen. Siinä vaiheessa kaverini ja minä ajattelimme että "ei toi voi tosissaa mainostaa tollee, että on käyttäny ja muka toimiikin viel. Sehän oli ku mäkihyppääjä, mutta pidempi ja vielä laihempi".

Meni kyllä lopussa pelastamaan tuotteen toteamalla, että en mä nyt kuitenkaa niin salilla ole käynyt.

En tiiä, mikä mun elämässä mättää, mutta kaikki ei ole okei. Onhan toi salilla käynti ihan mageeta, mutta jotain silti puuttuu ja se vituttaa, ja varsinkin kun elämän iloa ei ole tällä hetkellä paskaakaan, samaa saatanan sontaa vaan. Ehkä outoa mun ikäseltä, mutta totta:(

Aika ei riitä mihinkään ja nilkka nyrjähti pari päivää sitten, mukava töissä vetää menemään, pitänyt liikkua autolla kun ei tykkää pyöräilystä tuo kinttu, jäi jalkatreenit väliin jne.

Autoon pitäisi uusi viskokytkin hommata, toisen etuvalon liitin on 2 kertaa tilattu väärä liikkeestä, huomenna taas töihin.

Leelucky sanoi:
ei varsinaisesti salilla tapahtunutta, mutta huvitti hieman kun olin tänään tutustumassa uuteen työkohteeseen ja mua opastamassa ollut työkaveri kertoi treenanneensa viimeiset kymmenen vuotta todella kovaa ja säännöllisesti. Salitreenauksessa mahtavin juttu oli kuulemma se ettei siinä tule hiki, toisin kuin stepperillä,kävelymatolla ja sauvakävellessä. Sarjassamme kovia karjuja Elixialta :D

Woe vittu että mie repesin:lol2:

se on varmaan näitä jotka on treenannu 10 vuotta eikä päällepäin erota kuin platinumin tms. (arvaa mitä harrastan vaatteet) vaatteet.

joo,asiaan (kerron nyt toisten asioita,mutta ei kerrota muille.):

meillä salilla on prässi ja hack ihan vierekkäin,väliä noin 1.5- 2 metriä tapista tappiin.

hackissa oli joku bodari tehny sarjaa 150 kilolla,kaverini (äänekäs juippi luonnostaan) oli alkanut valmistautumaan prässisessiioon kaverinsa kans ja nostanut 50 kilosen kiekon siihen hackin puoleiseen tappiiin ja tokaissut toiselle puolelle kiertäessään,että viienkympin villitys alkaa nyt!
oli tää bodari räjähtänyt siinä hackissa kesken sarjansa,saatana,kyykkyyn ja hirnunu polla punasena,tyypit oli katsonu,että vittu nauraako se?!?!
Ja sehän nauro!
auttovat tietenkin sen ylös masiinan kera ja pelkäsivät että alkaa lappilainen veri kiehumaan ja se lyö kaksvitosella kiekkolla,mutta oli sanonut että:parempi olla kuuntelematta Matti Näsän näkösiä jätkiä!

Avernian sanoi:
No saat nettisympatiaa. Kyllähän sekin jotain on. Koit kestää.

Thanks mate. Pittee vuan koittoo kestää..

Onneks tänään menen vaikka väkisin sentään salille.

pullasorsa sanoi:
Huhu, ei ollut kukaan laittanut meikän kohellusta, tein jonku isomman jätkän vieressä ojentajaa tai jotaki whateva ranskispatonkeja kokonaisella 20kg päin persettä. Huh oli niin hienon näköstä että olis voinut vaikka bodivideon tehä. Nooh, pitää ettii jostaki 5kg tanko ja alkaa repimään pakkotoistoja sillä. huhuhu ja eiku kuurille seuraavaksi. hheh

Edit: niin siis sori huano kirjoitusasu, tuli vaan niin voimantunto nuista sarjoista, eli ekaa kertaa ranskalaisia vai mitä lie testailin, muttei oikeen lähtenyt tyylipuhtaasti.
Kyllä mä luulen että se on jokaiselle "isommalle jätkälle" aivan sama millä painoilla se toinen siinä reenaa, kunhan vetää oikealla tekniikalla.

Harvat läpät täälläkään liittyy liian pieniin painoihin.

Toi on just se miks monelle alottelijalle on iso kynnys mennä salille kun ajatellaan että omat painot on niin pienet että kaikki nauraa. Mua ei kyl ikuna naurata jos nään alottelijan kyykkäämässä. Ihan sama vaikka olis pelkkä tanko.

Perkele!!!

Huomasin tuossa alkuviikosta "mukavan" pussin tuossa keittiön seinässä...
Eilen sitten kävi joku häiskä vähän mittailemassa niin eihän se sanonut muuta kun että "jos mä tuon pussin halkasen niin sieltä tulee vettä lattialle" elikä siinä tuli kesäks tekemistä kun puretaan seinät ja vessa menee uusiks... :wall:
Ite ei joudu maksaan kun pinnat, taloyhtiö tekee vesieristeisiin asti mutta kun ei siellä pääse suihkuun ja vessaan... Joutuu käymään vessassa alakerrassa (asun ylimmässä) ja minä kuka käyn öisin pari kertaa kuselle niin varmaan mahtavaa juosta rappusia alas keskellä yötä :hyper:

:wall: :wall: :wall:

Back
Ylös Bottom