Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Omskakas sanoi:
Voi herranjumala! Siis ruma, tyhmä ja iäkkäämpi mies ei tiennyt paikkaansa tässä maailmassa, vaan uskalsi oikein PU-HU-TEL-LA teitä viehättäviä nuoria naisia! :eek:

Voisit adora, vähän edes peitellä tuota halveksuntaasi ihmisiä kohtaan, joita parempana itsesi näät. :jahas:

Kyseessä ei todellakaan ole halveksunta vaan hassu salilla tapahtunut juttu. Ja mites mun kaveri voi olla viehättävä nuori nainen jos hänellä kerta on samanlainen iso maha kuin ko. henkilöllä???!!! En ymmärrä. :rolleyes:

Ps. Kaverini kanssa jaksamme edelleen nauraa tapahtuneelle - mutta emme halveksuen. Relaa vähän :D

Edit: Ja pointti oli myös siinä että kun KERRANKIN sain houkuteltua kaverini salille kanssani niin tapahtuu jotain tollasta. :)

adora sanoi:
Ja mites mun kaveri voi olla viehättävä nuori nainen jos hänellä kerta on samanlainen iso maha kuin ko. henkilöllä???!!! En ymmärrä. :rolleyes:

Jos et todellakaan ymmärtänyt mitä se mies sillä tarkoitti, niin ei paranisi alkaa muita arvostelemaan.

Ja jos vielä jäi epäselväksi, niin juttuni pointit vielä kerran:

1. Saan viimeinkin huokuteltua kaverini salille.

2. Salin omalaatuisin mies lähestyy kaveriani.

3. Ko. mies sanoo kaverilleni avausrepliikkinä: "Sullon samanlainen maha kun mulla!". (Avausrepliikkejä on VARMASTI vaikea keksiä, mutta naiseen ei välttämättä tee suurta vaikutusta se, että hänen mahaansa verrataan miehen mahaan.)

That´s it. Tämän jälkeen voitte unohtaa koko jutun ja ajatella että kyllä jotkut naiset on sitten ilkeitä ja halpamaisia. :D

Mua harvemmin vituttaa mikään, ja vaikka joskus vituttaa, niin harvemmin kirjotan sitä tänne. Mutta nyt pitää jo kirjottaakkin, vituttaa sen verran lujaa.

Mua vituttaa ihan tajuttomasti ihmiset, joilla on todella vääristynyt minä kuva itsestään, etenkin niissä tapauksissa kun luullaan olevan todella suurta ja hienoa. Nämä ihmiset ovat yleensä niitä, joiden on sitten ihan pakko olla joka vitun asiassa mukana ja änkeä ihan joka juttuun , ja vielä niin , että tuo niitä ominaisuuksiaan(jotka tosiasiassa puuttuvat) esille. Mua ei haittaa se, että itsestään kertoo ja omista jutuistaan sekä hyvistä puolistaan, mikäli ne on totuuden mukaisia. Hyvä itsetunto ei ole sitä, että kokoajan mainostetaan ja kehutaan itseä. Eikä hyvä itsetunto ole sitäkään, että haukutaan itseään eli ei sitä liian vaatimatonkaan saa olla(äärimmilleen vietynä sekin vituttaa). Hyvä itsetunto on sitä, että tietää ja tunnistaa sekä tiedostaa omat hyvät puolet ja huonot puolet. Tietää, missä on hyvä ja mitä osaa, mutta myöntää myös ne jutut missä on onnettomampi. Kun ihminen on balanssissa itsensä kanssa ja on totuudenmukainen minäkuva, niin pystyy osallistumaan sekä olemaan todellakin aktiivinen ilman sitä hirmuista tekopilveä ympärillään. Tällöin pystyy myös terveesti olemaan itsevarma; luottamaan omiin vahvuuksiinsa sekä tuomaan ne tarvittaessa esille, mutta pystyy myöskin myöntämään heikkoutensa.

Jaa... Minusta, kun näytti siltä, että miehen ainut 'rikos' tilanteessa oli olla teidän mielestänne mahdollisimman epäviehättävä ja uskaltautua silti kaveriasi lähestymään.

Jos tämä ei ole suoraa halveksuntaa, en tiedä mikä on: "Eli salilla missä käyn niin käy myös maailman ällöttävin keski-ikäinen mies. Tämä mies on puoliksi kaljuuntunut, omistaa isot pullonpohjalinssit, tukevan keskivartalon ja apinamaisen kävelytyylin. Päällään tällä miehellä on aina liian iso hihaton paita ja lököttävät collegehousut. Ja sen lisäksi se haisee aina pahalle"

En mäkään ymmärtäny mitä ihmeellsitä tossa adoran jutussa oli. Kyllä toi "sulla on samanlainen maha kuin mulla" on aika hämärä ja törkee heitto. Temperamenttisempi nainen ois voinu antaa kämmentä :D .
Tosin ois sitä jätkää voinu mukavamminkin kuvata kuin: "Yyh, haiseva läski apina :urjo: ".

Aiheutin itelleni eilen salikomediaa. Mavesarjan päätteeks tunsin päätä pitkin valuvan jotain. Hierasin takaraivoa kädellä ja käteen jäi joku kiiltävä klöntti. Hetken luulin, että se irtos mun päästä :eek: ja heitin sen lattialle. Sitten se klöntti lähti kävelee ja tajusin, et se oli koppakuoriainen. Sit kuskasin sen pois salilta, kun tajusin etten mä raaski tappaa sitä :nolo: .
Saatto näyttää ulkopuolisen silmään kummalta toiminnalta, jos ei nähny sitä ötökkää :hyper: .

juu

Koulussa ei ole jääkaappia, joten täytyy välipalat hoitaa drinkeillä. Noh, koska en kehtaa juoda drinkkejä muiden nähden, menen juomaan ne aina koulun salin pukukoppiin... Itse en kyseistä salia muuten käytä. Kun tätä oli jatkunut jo hyvän tovin, niin joku jamppa tuli ohjeistamaan, että ei ne lihakset kasva vaikka sinä kuinka noita proteiineja käyt täällä juomassa. Pitää kuulemma myös treenata. Menin ihan paniikkiin ja lukkoon ja oli vähän :david: olo... huh!

suortti sanoi:
käteen jäi joku kiiltävä klöntti. Hetken luulin, että se irtos mun päästä :eek: ja heitin sen lattialle. Sitten se klöntti lähti kävelee ja tajusin, et se oli koppakuoriainen.

Irtoileeko näitä klönttejä useinkin sitten?

suortti sanoi:
En mäkään ymmärtäny mitä ihmeellsitä tossa adoran jutussa oli. Kyllä toi "sulla on samanlainen maha kuin mulla" on aika hämärä ja törkee heitto. Temperamenttisempi nainen ois voinu antaa kämmentä :D .
Tosin ois sitä jätkää voinu mukavamminkin kuvata kuin: "Yyh, haiseva läski apina :urjo: ".

Joo, kieltämättä vähän kärjistin ja kirjoitin hieman rumasti ko. miehestä. :nolo:

Mutta pakko silti lisätä että ko. henkilö on kyllä jotain aivan omaa luokkaansa.. :)

Kerran näin kun yksi 50-60v ukko teki aika eksoottista liikettä:D

Se otti kaksi pientä käsipainoa ja seisoi tikkusuorana kädet sivuilla roikkuen. Sitten se veti perseen taakse ja kässärit eteen ja toisinpäin. Tätä edestakaisin liikettä jatkui noin 5 minuuttia, kyllä se vähän hymyilytti:lol2:

HarryG sanoi:
Irtoileeko näitä klönttejä useinkin sitten?
Ei, ihmettelin itekkin ensireaktiota :D . Olin just lopettanu veto sarjan ja eka reaktio oli vaan "Hyi vittu, mitä täältä valuu!?". Sääristä vuos verta, kun tanko raasto niitä välillä. Ehkä vaikutti reaktioon?

Edit:
Läski-Oskari sanoi:
Kun tätä oli jatkunut jo hyvän tovin, niin joku jamppa tuli ohjeistamaan, että ei ne lihakset kasva vaikka sinä kuinka noita proteiineja käyt täällä juomassa. Pitää kuulemma myös treenata. Menin ihan paniikkiin ja lukkoon ja oli vähän :david: olo... huh!
:lol2:

Bodaaja sanoi:
Kerran näin kun yksi 50-60v ukko teki aika eksoottista liikettä:D

Se otti kaksi pientä käsipainoa ja seisoi tikkusuorana kädet sivuilla roikkuen. Sitten se veti perseen taakse ja kässärit eteen ja toisinpäin. Tätä edestakaisin liikettä jatkui noin 5 minuuttia, kyllä se vähän hymyilytti:lol2:
Voimaa makuuhuoneen puolelle :D

Sepi80 sanoi:
Häätyy purkautua: Pidän tässä tämän viikkoa kesälomaa, niin eiköhän jo pukkaa flunssaa päälle, kurkku kipeänä ja pikkusen lämpöä, huomenna varmaan jo kunnolla kuumetta. :curs: Se sitten tästä lomasta, ois voinu lunssa tulla työaikaankin..:itku:
Pitänee lepäillä vain, onneksi edes salikortti loppui tiistaina juuri sopivasti niin ei mene kallista korttia hukkaan tällä kertaa.

On se hyvä kun ei tarvi keksiä uusia vitutuksen aiheita. Flunssa edelleen, alkaa viikko tulla täyteen eikä loppua näy. :curs: Viime yönä neljän aikoihin joutui hengittelemään höyryä ja hörppimään kuumaa että edes pystyi/uskalsi nukahtaa ilman pelkoa tukehtumisesta. Kerrankin tietää missä kohtaa keuhkoputki sijaitsee, polttelee mukavasti..:( Punttitaukoa tulee kyllä nyt vähintään kaksi viikkoa..Ainoa lohtuni on se, etten ole enää lomalla, vaan sairaslomalla :jahas:

No PRKL!!!

Viikko alkoi niin mahtavasti että! Puntti kulki mahtavasti ja tänään tiputtiin kyllä taivaista... Lääkärisetä pukkas ens 10 päivän antibiootti kuurin ja sen jälkeen vitutusta ajattelin mennä salilla päästeleen niin eihän sinnekään pääse loppuviikkona koska on koulun kevätjuhla niin koulu pysyy kiinni... :itku:

:curs: :curs: :curs:

Tavallaan tää on kait? salikomediaa.
Kaveri teki penkissä viimistä tiukkaa nostoo sillein, että jouduin pikkusen sormilla avittaa.
Vähän ennekuin tanko oli yläällä sanoin tiukkaan sävyyn: Vielä kymmene..!!!!
Ukko repes ihan täyteen nauruun ja jouduin nostaa tangon sit kokonaan pois ennenku se olis tippunu sen rinnalle.:D.

Vituttaa moni asia. Ensinnäkin vituttaa tämä krooninen väsymys, koska pitää joka vitun aamu herätä 5.45. Ja sen takia, että "pääsee" taimia istuttamaan. Kyllä sitä hullu on, kun oikein vapaaehtoisesti siihen lähdin. Eli ne vituttaa. Sitten vituttaa se, että on nälkä, kun oon diietillä. Dieetissä vituttaa se, että itsekuri meinaa vähän väliä pettää ja joka viikko tulee sellanen päivä, jolloin kalorit menee oikein kovasti yli. Sitten vituttaa se, että saliharjoittelussakin olen ihan vitun newbie. On hienot 3-jakoset ohjelmat ja proteiinijuomat, mutta silti en osaa penkkiä nostaa ranteita rikkomatta ja kyykystä sen ehkä YHDEN toiston omalla painolla.:curs: :curs: Ja vittu rasvaprosentti on varmaan 35! Vitun ylätaljassakin tekniikka on päin vittuja, kun ojentajat menee eniten kipeiksi.

Sitten vielä vituttaa se, että täällä tapahtuu näitä vitun tragedioita. Yksikin minusta nuorempi kaveri makaa mullan alla parasta aikaa. :itku:

Ei kun nukkumaan, niin vitutus laantuu. Jos en näe vittumaisia unia.Ehkä aamulla herään iloisesti laulellen ja aurinko paistaa. Todennäköisemmin sataa vettä ja ei kun metsään taimia iskemään! Ja vilustumaan. Onneksi viikonloppuna on isot juhlat tiedossa :kippis1: Niin ja sitten vituttaa sekin, kun tuli juhlittua, perkele

Mikään ei vituta niin paljoo kun se, että on valmistautunut treeniin... ja sit salin ovella huomaa salin olevan kii. :curs:

Back
Ylös Bottom