Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tomppa85 sanoi:Vituttaa todella paljon etten älynnyt käydä lyömässä vetoa Lordin puolesta. Olisin 20 € laittanut ja nyt n. 400 € rikkaampi... Vaan en. :wall:
No voihan vittu, ai viisujen voittajasta oli veto? Oliko ihan Veikkauksella ja Paffillakin? Olisin kyllä tuosta tiedessäni pöljänä poikana voinut sen 50 euroa siihen heittää :curs:Integrandi sanoi:lol, muakin vituttaa etten laittanut Lordille 1000 euroa ja nyt olisin 9000 euroa rikkaampi. Kympin tajusin onneksi laittaa ;)
Brocka sanoi:Joku kusipäänarkki oli anastanut minun Jopon vuosimallia 1974. Kuka vittu kehtaa varastaa toiselta kulkupelin? Taas on joku pirinisti rahoittanut omaa huumausaineiden käyttöä omaisuusrikoksilla.
Muutama tunti sen jälkeen, kun tajusin tilanteen, olin kävelemässä puistossa ja kuulin joidenkin hamppuhippinarkomaanien puhuvan maastopyörän varastamisesta. Ai, että meinasin kiehahtaa.
Semmosta tänään.
ace-oo- sanoi:No voihan vittu, ai viisujen voittajasta oli veto? Oliko ihan Veikkauksella ja Paffillakin? Olisin kyllä tuosta tiedessäni pöljänä poikana voinut sen 50 euroa siihen heittää :curs:
Niin, itse aiheeseen, todellakin: hävisin Suomi - Canada -pelissä 100 euroa :lol2:
1 maali jommalle kummalle, niin... mutta ei.
Integrandi sanoi:lol, muakin vituttaa etten laittanut Lordille 1000 euroa ja nyt olisin 9000 euroa rikkaampi. Kympin tajusin onneksi laittaa ;)
MerZi sanoi:Tuli tilinauha eikä hirveämmin tuo summa imarrellut.
Ja mä nyt en kyllä ole enää edes varma, että oletko vaihtanut työpaikkaa tai jotain.. Uudessa paikassa kun ei palkankorotuksia pyydellä tosta noin vaan.
Alan todella olla loman tarpeessa.Eipä oikein viiti/huvita mennä enää mitään pyytelemään kun työsoppari päättyy heinäkuun alussa. Kyllähän sitä rahaa tulis jos olis enempi työtunteja, mut en paljonkaan ole duunissa edes ollut viimeisen kuukauden aikana.Eleonoora sanoi:Palkankorotus?
vond sanoi:Vituttaa että Seiska meni ja julkaisi Lordin kuvat, siis ilman maskia. :(
vond sanoi:Vituttaa että Seiska meni ja julkaisi Lordin kuvat, siis ilman maskia.