Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

vituttaa sä että kohta on ollut pahempi tai pikkasen lievempi nuha vuoden putkeen. Kun tuntuu että on koko ajan kipeä niin ei enää tiedä millon pitäisi treenit jättää väliin ja milloin ei. Tällä hetkellä mennään sillä periaatteella että treenataan sitten väkisin räkä poskella kirjaimellisesti ja jos kuollaan sydänlihaksentulehdukseen ni sou not. VITTU ku sais terveen olon takas

Tietäisinpä mistä johtuu huono ihoni taas. Olen käynyt lääkäreillä, käyttänyt kaikkia mahdollisia lääkkeitä, pesuaineita, kosteusrasvoja, ruokavaliot vaihdettu jne... Kaikki mahd. lääkärit on kaluttu läpi. Eikä mikään ole auttanut, kymmenen vuotta jo kärsinyt välillä enemmän ja välillä vähemmän. Alkaa JO pikkuhiljaa vituttamaan kun ei mikään auta. Kesätkin menee vituiksi kun kuumuus vaan pahentaa ihoa. Pian ei kehtaa edes ulkona liikkua saatana kun ihmiset luulee, että mulla on joku rutto. Jotakin mun elimistä yrittää tunkea ulos minusta koska finnejä ne näpyt ei ole. Näyttää enemmänkin allergiselta reaktiolta. Vaikkei allergioita olekkaan todettu. Vittu kun tietäisin, haittaa aika vitusti sosiaalista elämää.

Yksikseen kotona treenailen, silloin tällöin koululla, joten komediaa ei ihan kauheasti ole.
Liikuntatunnilla piti sitä legendaarista penkkimaksimia kokeilla, sain "hyviä" tekniikkaneuvoja:
kaveri x: "Ihan liian hidas alaslasku, tee lasku nopeemmin."
kaveri y: "Joo, nii just."(pojat oli kuullu pomppupenkistä)
Peck deciä tein pikkupainoilla treenin loppuun ja menin sen jälkeen penkille istuskeleen. No, paukkaa siihen "voima-Jussi" paikalle:
Painelee menemään samalla painolla. Räkättää siinä kaverinsa kanssa meikäläiselle, "Ähäähäähäää, siinä menee sun painot!!!!!!11 Jussi sai 48 toistoo!!!!!11" Tämän jälkeen kovaa sarjaa, teknikkana einegatiivistatoistoaselkämutkalla vääntöä. Sitten tämän kaveri meni penkkiä vääntämään:
"No emmää 30kg kutenkaan saa, mutta kokeillaa ny." Nosti pysähtyi ~20cm ennen rintaa, toteaa vielä "Nousipa kuitenkin." Sitten leuanvetoja muutama toisto. Miettivät, kuinka toinen vetää leukoja, muttei penkkaa omaa painoonsa. Yleensä niin lepposat tunnelmat tuola koulun salilla, että ehtii noi huomata. Syksyllä oli koulun saliin tutustumista liksalla, kaikkia liikkeitä joita teki, piti tehdä 20 toistoo. Olihan se mahdoton homma joillekin tehdä 20kg tangolla penaa 20 toistoo. Kässärit olis ollu paljo järkevämpi vaihtoehto, kilon kässäreillä nyt olisi heikoinkin tehnyt 20 toistoa. Sitten on tietysti näitä heppuja, jotka vertailevat joka välissä haukkareitaan, "Kato ny, kato! Se on paaaaaaaaaljo isompi ku sulla!! Ai ku se onkin iso!!!!!!!11!". Kerran tuli reenaamisesta puhetta kaverin kans:
kaveri: "Kuinkas sä treenaat?"
minä: "No, mä treenaan esim. maanantaina ojentat, tissit ja olkapäät, tiistaina jalkoja ja muuta."
kaveri: "Mitäh?! TREENAAKSÄ JALKOJA?!!!!!! Likat ei tykkää, ku on isot reidet.

Hymhymhym..
Mä olen joskus koittanut jotain kavereita neuvoa joissain asioissa, mutta ei ne mua kuuntele. Toinen tekee jalkaprässiä polvet yhessä ja toinen sanoo, että jalkoja ei tarvii treenata kun skeittaa. Jos ne sais ite ottamaan asioista selvää..

Eräs päivä joku nuorimies tuli salille rannesiteet käärittynä ranteiden ja kyynärtaipeiden ympärille. Vähän aikaa siinä mietin että miten se oli itse saanut ne siteet siihen käärittyä ja mitä hyötyä niistä yleensä oli. No, siinä se veteli leukoja ja punnersi penkkiä kaikki siteet koko ajan kiinni ja näytti onnelliselta, joten en puuttunut asiaan mitenkään.

Raflaillan jälkeen vituttaa miehet kahta kauheemmin. Mikä siinä on, että kun on hyvä ja treenattu peba, niin (vanhat) ÄIJÄT kuvittelee voivansa tehdä mitä vaan? Ahdistaa aivan törkeenä.

No onneks saatiin sentään ukon kanssa puhuttua asuntoasiat "halki". Nyt ei kiinnosta paljon muu kuin hyvä musa ja tämä kossubattery, jonka äsken tein.

ace-oo- sanoi:
Kerrohan lisää?

No joskus tulee tehtyä asioita, joita ei halua. Tarkoituksena kai miellyttää toista (=sairasta). Ja lopputulos on, että tuntee itsensä hyväksikäytetyksi. Vaikka olisi itse voinut valita toisin. Halvalla meni.

Edit: sanavalinta

Kaisu sanoi:
No joskus tulee tehtyä asioita, joita ei halua. Tarkoituksena kai miellyttää toista (=sairasta). Ja lopputulos on, että tuntee itsensä hyväksikäytetyksi. Vaikka olisi itse voinut valita toisin. Halvalla meni.

Inhimillistä tuo on eikä sairasta. Ja tuo itsensä hyväksikäytetyksi tunteminen on luultavasti ihan näkökulmakysymys. On varmasti muitakin tapoja tarkastella asiaa, mutta jostain syystä olet päätynyt tuohon. Syyllistät itseäsi mielestäni ihan suotta.

Kaminari sanoi:
Inhimillistä tuo on eikä sairasta. Ja tuo itsensä hyväksikäytetyksi tunteminen on luultavasti ihan näkökulmakysymys. On varmasti muitakin tapoja tarkastella asiaa, mutta jostain syystä olet päätynyt tuohon. Syyllistät itseäsi mielestäni ihan suotta.

Kiitos kiitos :) Kyllä mulla alkaa jo muutenkin olla parempi fiilis itsestäni. En mä ihan mahdoton taida kuitenkaan olla ;) On muuten hieno biisi tuo Minne paha haudattiin... :)

Kaisu sanoi:
Kiitos kiitos :) Kyllä mulla alkaa jo muutenkin olla parempi fiilis itsestäni. En mä ihan mahdoton taida kuitenkaan olla ;) On muuten hieno biisi tuo Minne paha haudattiin... :)

On kyllä ehkä CMX:n hienoin biisi. Olen tässä popitellut sitä jo jonkin aikaa ja pohtinut tuota pahan hautaa ja yrittänyt löytää lähteitä sille. Mutta pomoni sanoi ehkä parhaiten että aina kun haudataan jotain pahaa, menee hyvä mukana.

Kaminari sanoi:
On kyllä ehkä CMX:n hienoin biisi. Olen tässä popitellut sitä jo jonkin aikaa ja pohtinut tuota pahan hautaa ja yrittänyt löytää lähteitä sille. Mutta pomoni sanoi ehkä parhaiten että aina kun haudataan jotain pahaa, menee hyvä mukana.

Nooo, en mä sanois, että hienoin. Mutta hienosta päästä kuitenkin :)

Mutta kaipa tuon voi niinkin päin ajatella, että aina kun jotain hyvää haudataan, menee jotain pahaa mukana. Siis jos joku haluaa oikein yltiöpositiiviseksi heittäytyä...

Anteeksi :offtopic:

Tähtityttö sanoi:
Raflaillan jälkeen vituttaa miehet kahta kauheemmin. Mikä siinä on, että kun on hyvä ja treenattu peba, niin (vanhat) ÄIJÄT kuvittelee voivansa tehdä mitä vaan? Ahdistaa aivan törkeenä.

Vanhat äijät kuvitteleevat tosiaan voivansa tehdä mitä vaan, vanhat äijät kuvitteleevat myös kaikkien nuorten naisten haluavan vanhoja miehiä.

Ja luultavasti jossain Bohemiassa meno on vaan kahta kauheampi. Sopivassa ravintolassa ei niitä vahoja käyriä ole...

Tähtityttö sanoi:
Oon aina inhonnu naisten meuhkaamista mm. seksuaalisesta häirinnästä. Nyt alkaa pikkuhiljaa vituttaa tuo että joillekin miehille täysin vieraan naisen peppuun tai rintoihin koskeminen on ihan normaalia toimintaa. Mä en halua että MUN henkilökohtaista koskemattomuutta (tai jotain) tullaan rikkomaan. Varmaan nykyään tota tapahtuu miehillekin, tosin naisilla esim. seksuaalisen väkivallan mahdollisuus on enemmän läsnä. Se ottaa päähän niin saatan*sti.

Cassyput sanoi:
Oon aina inhonnu naisten meuhkaamista mm. seksuaalisesta häirinnästä. Nyt alkaa pikkuhiljaa vituttaa tuo että joillekin miehille täysin vieraan naisen peppuun tai rintoihin koskeminen on ihan normaalia toimintaa.
Jos jollekulle on täysin normaalia toimintaa puuttua toisen fyysiseen koskemattomuuteen, on vain oikein ja kohtuullista palauttaa palvelus. Mieluusti nenään, leuan sivuun tai kulkusille.

Turha siitä silti ehkä on kaikkia miehiä syyllistää. Emme me kaikki sikaile kännissä(tai edes vedä viinaa sen puoleen) ja kohtele naisia joinain pelkkinä seksiobjekteina. Minulle ei ainakaan tulisi mieleenkään loukata jonkun fyysistä koskemattomuutta tuolla tavalla, koska itse pidän henkilön fyysistä koskemattomuutta melko perustavanlaatuisena perusoikeutena. Mielestäni tuo menee aikalailla samaan vakavuusasteeseen, kuin että joku ukko nappaisi minua baarissa rinnuksista kiinni ilman mitään syytä. Saisi varmasti adrenaliinin kohoamaan kunnolla.

jippii!!! tänään syntymäpäivä vihdoin kauan odotettu täysi-ikäisyys saavutettu. Jouduin vaan umpilisäkkeen leikkaukseen torstaina ja nyt hyvä kun sängystä ylös pääsee. Isoveljellä olisi juuri ollut varpajaiset eilen ja hyvä saunailta olisi ollut tiedossa mutta minkäs teet:curs: Tunnelmaa ei yhtään kohota myöskään se, että sain tietää, että lisäke poistettiin aivan turhaan ja kyseessä oli tavallinen vatsatauti. Toisaalta olin henkisesti varautunut siihen, että tänään olisi joka tapauksessa huono olo:kippis1: mutta sekin tuli aivan eri syystä

Back
Ylös Bottom