Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerrohan lisää?Kaisu sanoi:Itsekunnioitus pohjamudissa. Onko itsensä nöyryyttämiselle olemassa mitään ylärajaa?
Kaisu sanoi:Itsekunnioitus pohjamudissa. Onko itsensä nöyryyttämiselle olemassa mitään ylärajaa?
ace-oo- sanoi:Kerrohan lisää?
Kaisu sanoi:No joskus tulee tehtyä asioita, joita ei halua. Tarkoituksena kai miellyttää toista (=sairasta). Ja lopputulos on, että tuntee itsensä hyväksikäytetyksi. Vaikka olisi itse voinut valita toisin. Halvalla meni.
Kaminari sanoi:Inhimillistä tuo on eikä sairasta. Ja tuo itsensä hyväksikäytetyksi tunteminen on luultavasti ihan näkökulmakysymys. On varmasti muitakin tapoja tarkastella asiaa, mutta jostain syystä olet päätynyt tuohon. Syyllistät itseäsi mielestäni ihan suotta.
Kyllä mulla alkaa jo muutenkin olla parempi fiilis itsestäni. En mä ihan mahdoton taida kuitenkaan olla ;) On muuten hieno biisi tuo Minne paha haudattiin... 
Kaisu sanoi:Kiitos kiitosKyllä mulla alkaa jo muutenkin olla parempi fiilis itsestäni. En mä ihan mahdoton taida kuitenkaan olla ;) On muuten hieno biisi tuo Minne paha haudattiin...
![]()
Kaminari sanoi:On kyllä ehkä CMX:n hienoin biisi. Olen tässä popitellut sitä jo jonkin aikaa ja pohtinut tuota pahan hautaa ja yrittänyt löytää lähteitä sille. Mutta pomoni sanoi ehkä parhaiten että aina kun haudataan jotain pahaa, menee hyvä mukana.

Tähtityttö sanoi:Raflaillan jälkeen vituttaa miehet kahta kauheemmin. Mikä siinä on, että kun on hyvä ja treenattu peba, niin (vanhat) ÄIJÄT kuvittelee voivansa tehdä mitä vaan? Ahdistaa aivan törkeenä.
Oon aina inhonnu naisten meuhkaamista mm. seksuaalisesta häirinnästä. Nyt alkaa pikkuhiljaa vituttaa tuo että joillekin miehille täysin vieraan naisen peppuun tai rintoihin koskeminen on ihan normaalia toimintaa. Mä en halua että MUN henkilökohtaista koskemattomuutta (tai jotain) tullaan rikkomaan. Varmaan nykyään tota tapahtuu miehillekin, tosin naisilla esim. seksuaalisen väkivallan mahdollisuus on enemmän läsnä. Se ottaa päähän niin saatan*sti.Tähtityttö sanoi:Raflaillan jälkeen vituttaa miehet kahta kauheemmin. Mikä siinä on, että kun on hyvä ja treenattu peba, niin (vanhat) ÄIJÄT kuvittelee voivansa tehdä mitä vaan? Ahdistaa aivan törkeenä.
Jos jollekulle on täysin normaalia toimintaa puuttua toisen fyysiseen koskemattomuuteen, on vain oikein ja kohtuullista palauttaa palvelus. Mieluusti nenään, leuan sivuun tai kulkusille.Cassyput sanoi:Oon aina inhonnu naisten meuhkaamista mm. seksuaalisesta häirinnästä. Nyt alkaa pikkuhiljaa vituttaa tuo että joillekin miehille täysin vieraan naisen peppuun tai rintoihin koskeminen on ihan normaalia toimintaa.