Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tomppa85 sanoi:
Vituttaa todella paljon etten älynnyt käydä lyömässä vetoa Lordin puolesta. Olisin 20 € laittanut ja nyt n. 400 € rikkaampi... Vaan en. :wall:

lol, muakin vituttaa etten laittanut Lordille 1000 euroa ja nyt olisin 9000 euroa rikkaampi. Kympin tajusin onneksi laittaa ;)

Joku kusipäänarkki oli anastanut minun Jopon vuosimallia 1974. Kuka vittu kehtaa varastaa toiselta kulkupelin? Taas on joku pirinisti rahoittanut omaa huumausaineiden käyttöä omaisuusrikoksilla.

Muutama tunti sen jälkeen, kun tajusin tilanteen, olin kävelemässä puistossa ja kuulin joidenkin hamppuhippinarkomaanien puhuvan maastopyörän varastamisesta. Ai, että meinasin kiehahtaa.

Semmosta tänään.

Oma voimattomuus auttaa läheisiä ihmisiä, jotka rikkoo itseään tai rakentaa itselleen vankilaa :( . Vaikka tiiänki että vain itse ihminen voi itteensä auttaa niin silti välillä tulee surkia olo tästä(kin).

Integrandi sanoi:
lol, muakin vituttaa etten laittanut Lordille 1000 euroa ja nyt olisin 9000 euroa rikkaampi. Kympin tajusin onneksi laittaa ;)
No voihan vittu, ai viisujen voittajasta oli veto? Oliko ihan Veikkauksella ja Paffillakin? Olisin kyllä tuosta tiedessäni pöljänä poikana voinut sen 50 euroa siihen heittää :curs:

Niin, itse aiheeseen, todellakin: hävisin Suomi - Canada -pelissä 100 euroa :lol2:
1 maali jommalle kummalle, niin... mutta ei.

Brocka sanoi:
Joku kusipäänarkki oli anastanut minun Jopon vuosimallia 1974. Kuka vittu kehtaa varastaa toiselta kulkupelin? Taas on joku pirinisti rahoittanut omaa huumausaineiden käyttöä omaisuusrikoksilla.

Muutama tunti sen jälkeen, kun tajusin tilanteen, olin kävelemässä puistossa ja kuulin joidenkin hamppuhippinarkomaanien puhuvan maastopyörän varastamisesta. Ai, että meinasin kiehahtaa.

Semmosta tänään.

vituttaa tukarit.

ace-oo- sanoi:
No voihan vittu, ai viisujen voittajasta oli veto? Oliko ihan Veikkauksella ja Paffillakin? Olisin kyllä tuosta tiedessäni pöljänä poikana voinut sen 50 euroa siihen heittää :curs:

Niin, itse aiheeseen, todellakin: hävisin Suomi - Canada -pelissä 100 euroa :lol2:
1 maali jommalle kummalle, niin... mutta ei.

Olihan toi kohde varmaan jokasella firmalla. Tuntia ennen finaalia sai vielä kertoimen 7. Lordihan otti murskapisteet jo semifinaalissa. Tuon tiedon kun olisi saanut ongittua jostain...

MM-kisoihin kyllä upposi euro poikineen. Nosti tappion katkeran kyrvän vielä astetta korkeammalle :wall:

Integrandi sanoi:

Käännä nyt vielä puukkoa haavassa perkele. Tässä on valvottu öitä ja itketty ja kirottu elämän epäoikeudenmukaisuutta. :curs:

Taas kipeenä, vasta muutamaviikko sitten sai oksentaa ja krampata ittensä tainnoksiin niin nyt sitten kuumeessa. jep jep näin ne tulokset nousee.:curs:

Vittu että alko vituttamaan. Oon painanut töitä niska limassa paskassa työpaikassa ja näin minut siitä palkitaan.. Tuli tilinauha eikä hirveämmin tuo summa imarrellut. Säästää pitäisi ensi talven varalle mut ei näistä tuloista. Ei ole enää mahdollista selvitä ilman lainan ottamista, sekin vituttaa jo valmiiksi. Yleensäkin kyrsii tämä jatkuva paine toimeentulosta, kituuttaminen, mitä voin hankkia ja mitä en. Etenkään kun suurimmat menot on vuokra ja ruoka, näistä en paljon voi alkaa karsia.

V-käyrä on tällä hetkellä niin korkealla ettei iltavuoroon lähteminen just nyt paljon nappaa. Salillekaan en kerennyt kun piti siivota prkl. :curs: Olen varma että olis treeni ainakin kulkenut hyvin! :D

Voi vitun vittu!!! 48 päivää armeijaan!!!! No onneks kutsuttiin vielä jälkikuulemistilaisuuteen lääkärin papereiden vuoksi... taitaa tulla B-paperit...:evil:

MerZi sanoi:
Tuli tilinauha eikä hirveämmin tuo summa imarrellut.

Palkankorotus? Oletko edes yrittänyt pyytää? Itse ainakin pyysin aikoinaan sen verran palkankorotusta, että kehtaa töissä edes käydä. Mut paljon pomosta ja itsestään tietysti kiinni.. :rolleyes: Ja mä nyt en kyllä ole enää edes varma, että oletko vaihtanut työpaikkaa tai jotain.. Uudessa paikassa kun ei palkankorotuksia pyydellä tosta noin vaan.

Mua vituttaa tänään se,ettei aika meinaa riittää mihinkään. Ihan sama mitä alan tehdä, niin tajuan, että ei mulla aika riitä kuitenkaan. :jahas: Joten päätinpä käyttää tätä "ylimääräistä" aikaa selaamalla pakkista. :D
Kunpa tulis jos se kauan odotettu kesäloma! :rock: Alan todella olla loman tarpeessa.

Eleonoora sanoi:
Palkankorotus?
Eipä oikein viiti/huvita mennä enää mitään pyytelemään kun työsoppari päättyy heinäkuun alussa. Kyllähän sitä rahaa tulis jos olis enempi työtunteja, mut en paljonkaan ole duunissa edes ollut viimeisen kuukauden aikana.

vond sanoi:
Vituttaa että Seiska meni ja julkaisi Lordin kuvat, siis ilman maskia. :(

Vaikka mulle lordin voitto ei merkkaa mitään, niin en voi kun ihmetellä tuon paskalehden toimintatapoja. Jätkät erikseen pyytää, että oikeita kuvia ei julkastaisi ja mitä tekee seiska? Voi perse.

Back
Ylös Bottom