Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pelles sanoi:
Iltalehdessä uutinen kun sattumanvaraisesti kyytiin väkisin otettu 23 vuotias nuorimies kuoli saamiinsa vammoihin.. syynä pahoinpitelystä johtunut kallovamma!
Syyllisillä vahva rikostausta ennestään..
kyl sit niin vituttaa ettei tollasia paskakasoja saada hengiltä.. mitään helvetin linnaa tollasille ku narun jatkoks saman tien nyt!!
Tollasilla ei todellakaan ole mitään syytä elää.. sanoo joku kukkahattutäti tai setä mitä tahansa ihmisoikeuksista etc.. paskat!

Mikä vittu siin on et tollasii jannui ei saa vankilaan. Nirri vaan pois mun puolest. Olis kaduillakin turvallisempaa kulkee. Eihän tos noiden jätkien toimes oo ollu mitään järkee. Eka pahoinpidellään joku hengiltä ja sit yritetään viel tappaa joku toinenkin. Laitetaan noi pellet johonkin yhteen paikkaan. Saa siel sit tehä toisillensa, mitä haluu.

Vittu mua vituttaa koko saatanan elämä!!!:curs: Perkeleen dieettiä ei saa alotettua sitten millään!!
Naista ei löydy mun elämään sitten millään saatana... Kohta kaks vuotta heilunu vapailla markkinoilla ilman mitään pienen pientä juttuakaan minkään kans!! Viimeksi oon tehny naisen kans lähempää tuttavuutta varmaan yli 9 kuukautta sitten ja sekin oli exä mikä oli vielä sillä hetkellä paksuna sen ukolle!!!
Kämppääkään ei saa myytyä kellekkään että voisin alkaa suunnittelemaan muuttoa johonkin vittuun täältä paskasta paikasta missä ei oo oikeastaan yhtään mitään!!
Työtkin on niin perseestä kun olla voi!! Ensin mennään aamu viideksi pakkaamaan jotakin vitun sämpylöitä pusseihin jollakin natsisaksan aikaisella pakkauskoneella joka ei toimi kunnolla!! Leipomossa on kuuma kun perseessä ja joka puolella on semmoset jauhopölyt ilmassa ettei henki meinaa kulkea kunnolla!! Sitten joudun ajelemaan jollakin miinaan ajetulla paskalla kuorma-autolla kokoajan pelko perseessä että se vitun romu hajoaa kohta!!
Perkeleen vittu saatana!!! Ärsyttää!!!!

Aika pieni vitutuksen aihe noihin aiempiin verrattuna, mutta tällä hetkellä vituttaa suunnattomasti jos Barca ei voita tota finaalia. On selkeästi parempi joukkue ja Arsenal sai maaliinsa johtaneen vaparin filmaamalla..:curs: :down:

Vituttaa, koska ihmiset eivät vain osaa.
Siitä juontaa, että vituttaa koska vituttaa aina niin paljon.
Siitä juontaa taas se, että vituttaa koska ei saa ainaista vitutusta loppumaan.
Kuinka vaikeaa voi olla vitutuksen lopettaminen?:curs: :wall:

Tänään tai siis paremminkin eilen oli eka työpäivä kolmen viikon talviloman jälkeen ja vieläkin ollaan töissä. Jotenkin on sellainen armoton ketutus päällänsä.:wall: Vielä olisi helposti mennyt toiset kolme viikkoa samaan putkeen..

Mikä vittu siinä on, että noita lätkäpelien ottelupareja ei voi laittaa yle:n ohjelmatietoihin.

klo 16.00
telkku.com sanoi:
Latviassa pelattavien maailmanmestaruuskilpailujen 3. puolivälieräottelun 1. ja 2. erä.

klo.20.00
telkku.com sanoi:
Latviassa pelattavien maailmanmestaruuskilpailujen 4. puolivälieräottelun 1. ja 2.

Kumpi noista ny on suomen peli? Pitääkö lähteä ajoissa töistä vai not? Miksi perkeleessä noita ei voida päivittää siinä kohtaa kun tiedetään mitkä on otteluparit ::curs: :curs:

Jakob sanoi:
Mikä vittu siinä on, että noita lätkäpelien ottelupareja ei voi laittaa yle:n ohjelmatietoihin.

klo 16.00

klo.20.00

Kumpi noista ny on suomen peli? Pitääkö lähteä ajoissa töistä vai not? Miksi perkeleessä noita ei voida päivittää siinä kohtaa kun tiedetään mitkä on otteluparit ::curs: :curs:

Teksti-tv:n mukaan tuo 20.00 alkava olisi suomen peli.

Jakob sanoi:
Iltapelihän se on. Kannattaa silti lähtä hyvissä ajoin töistä. Ihan vain varmuuden vuoksi:)

Art Vandalay sanoi:
Iltapelihän se on. Kannattaa silti lähtä hyvissä ajoin töistä. Ihan vain varmuuden vuoksi:)

joo, tuli jo vähän asennoiduttua siihen, että joutuu lähtemään aikaisin eli eiköhän sitä voi lähteä kahden pintaan :D.

Kolmatta päivää flunssa, aluksi 39c kuumetta, mutta nyt enää pientä lämpöä ja kurkku kipeä. Huomenna muutto yksiöön ja toinen muuttomies teki tänään oharit, joten joudun itse kantamaan erään miehen (onneksi sentään punttia harrastavan :D ) kanssa mm. 2 painavaa sohvaa, pyykinpesukoneen, kokopuisen hyllykön, joka painaa tonnin...

Ihan helvetillinen olo. Sisuskaluja polttaa, mitä vittua tää on? Tekee ihan saatanan kipeetä :itku: . Apua. Ei pysty olemaan.
Ja miksi mun silmätkin on ihan punaset?
Ja miksi nukuin viime yönä taas vain juuri ja juuri kuusi tuntia?
Haluun päästä takas terään! Sen sijaan taidan kyllä mennä takas nukkumaan.

Tässä pikkuhiljaa on vähän selkä toipunut jumista ja yritin sitten jatko hoitoja sopia eli fysioterapeutille aikaa mahdollisimman pian niin eipä löydy ensiviikolle ollenkaan aikoja vaikka kävin kaikki omt:t lävitse mitä luettelosta löysin. Vasta 2 viikon päästä tyhjiä aikoja. Ei mulle ole aikaa sairastella ja varoa paikkoja niin kauan....Olisi jo pitänyt heti alkuviikosta kysellä mutta silloin ei viellä tiennyt että kuinka kauan tässä on niin kipeenä että ei viellä kärsi liikkua...

Tuplis on herra väärä, osa DCLXVI (vaikka tuo ei sitä sanokaan; oon minä jo pikkuhiljaa oppinu lukemaan toisia). Ei tän kai pitäs enää vituttaa, mutta niin tekee silti.

Vituttaa juopot naapurit. Miks juuri mulla pitää asua samassa talossa lähes pelkkiä työttömiä alkkiksia, nuoria ja vanhempia. :curs:Viimeyönä ryyppäsivät iltaysistä aamuun puol viiteen ja hakkasivat seiniä ja ikkunoita sekä huudattivat musiikkia ja kaakattivat. :wall: Tämmöiselle hieman kiivasluontoiselle naisihmiselle tulee tuommoisesta elämästä kyllä naturoidrage :evil: :curs: Ja nyt on itselläkin hyvin krapulanomainen ja huono olo. No sainhan mä osani taas niistä orgioista :(
talossa seinät kun paperia.

Back
Ylös Bottom