Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:D
No kyseessä oli tietysti "se ihan viimeinen liike jollon on jo väsy" ;).Yhtä#Hauista sanoi:Vituttaa juopot naapurit. Miks juuri mulla pitää asua samassa talossa lähes pelkkiä työttömiä alkkiksia, nuoria ja vanhempia. :curs:Viimeyönä ryyppäsivät iltaysistä aamuun puol viiteen ja hakkasivat seiniä ja ikkunoita sekä huudattivat musiikkia ja kaakattivat. :wall: Tämmöiselle hieman kiivasluontoiselle naisihmiselle tulee tuommoisesta elämästä kyllä naturoidrage :evil: :curs: Ja nyt on itselläkin hyvin krapulanomainen ja huono olo. No sainhan mä osani taas niistä orgioista :(
talossa seinät kun paperia.
Kun joku hänen pikku hovinarreistaan tekee ylätaljaa kapealla otteella, ei kuulemma saa selkä liikkua yhtään, mutta kun arvon herra itse tekee leveällä otteella, selkä liikkuu n. 90 asteen kulmassa koko ajan.
Kuulostaa ihan multa eilen. Paitsi että mä en tainnu puhua miehistä. Jaettu vitutus on kaksi vitutusta.Tähtityttö sanoi:MIEHET PRKL!!:curs: :curs: :curs: :curs: :curs:

Voi perkele ne tosiaan osaa olla ärsyttäviä. Kerran olen ollut eräällä suht ahtaalla katetulla käytävällä töissä, kun vieressä soittaa joku wannabemuusikko jotain mielestään kovin hyvää settiä. Ei siinä saatanan melussa voinut asiakkaille puhua kuin huutamalla, joten oli sitten työt sen päivän osalta tarpettomia.Crowley sanoi:Saatanan saatana, Joku vitun osaamaton katusoittaja pilaa mun elämän.
tossa liikkeen eessä jo vetäny loopilla neljää biisiä pari tuntia ja viel pari tuntia pitäis kestää töitä tehden,prkl. pitäis noihin lupiin olla jotku koesoitot saatana...
Tupla-J sanoi:Jaettu vitutus on kaksi vitutusta.![]()