Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

JUmalauta täältä eurooppaopintojen tunneilta on päästävä pois! ÄÄÄÄ!!! äkkiä! kauhea opettaja! :S

Huh hei ja ei helvetti, aiheutimpa tänään varmasti aikalailla komediaa tai kauhistuksia muutamalle ihmiselle salilla, onneksi oli hiljaista niin ei naama ihan kokonaan mennyt. Eli harjoittelin peruskyykkäämistä kun on ollut tekniikassa vähän vaikeuksia (prässiä yleensä aina vaan hakannut), oli siinä sitten jo muutama sarja alla ja kokeilin viedä aina mahdollisimman syvälle kyykkyä (ass-to-the-grass), yhtäkkiä sitten loppu voimat / tasapaino meni ja pyllähdin sitten selälleni siitä painoineni... Onneksi ei sattunut ni asialle saatto vaan hymähtää ja todeta, että onneksi vähensi edes painoa ennen kyseistä vitun sarjaa. :nolo: :nolo: :D

Tänään tein mutkatangolla hauiskääntöä ja laskin sarjan päätteeksi tangon lattialle selkä suorana perse pystyssä kuten tavallista. Sitten siirsin vähän vapaata penkkiä lähemmäs ja venyttelin siinä kevyillä dipeillä hauiksia.

Aikani venyteltyäni nousin ylös, asetuin mutkatangon eteen keskittyneen näköisenä ja maastavedin em. tekniikalla sen mutkatangon mukana tietysti penkin noin metrin korkeuteen josta se hetken kiikuttuaan tippui kovalla ryminällä lattialle. Pääsi suusta "hups" ja uutta keskittymistä hakemaan.

Ei kyllä paljoa leikkaa kun itte siirtää penkin tangon päälle. :nolo: No kyseessä oli tietysti "se ihan viimeinen liike jollon on jo väsy" ;).

Niin se vain on, salitreeni tekee tyhmäksi. Tänään kyykkyreenin jälkeen meni tovi etsiessä lukkoa tangon päähän. Vähän aikaa tuli siinä itsekseen tuhistua että missä perkeelessä se toinen lukko on kun ei näy. Lopulta kävin hakemassa lukot muualta ja totesin niitä kiinnittäessä että oli lukot jo tangossa kiinni. :jahas:

Vieläkään ei pää tunnu leikkaavan normaalin tapaan, on se kyykky sitten kivaa. :D

Yhtä#Hauista sanoi:
Vituttaa juopot naapurit. Miks juuri mulla pitää asua samassa talossa lähes pelkkiä työttömiä alkkiksia, nuoria ja vanhempia. :curs:Viimeyönä ryyppäsivät iltaysistä aamuun puol viiteen ja hakkasivat seiniä ja ikkunoita sekä huudattivat musiikkia ja kaakattivat. :wall: Tämmöiselle hieman kiivasluontoiselle naisihmiselle tulee tuommoisesta elämästä kyllä naturoidrage :evil: :curs: Ja nyt on itselläkin hyvin krapulanomainen ja huono olo. No sainhan mä osani taas niistä orgioista :(
talossa seinät kun paperia.

Sun pitää keksii keino millä tienata lisää fyrkkaa, ei tarvi asua tommosissa talonyhtiöissä!

Tällä hetkellä vituttaa eniten ulkopuolella oleminen:( . Jumalauta kukaan ei kerro mitään ja omiakin aika lähellä olevia asioita saa kuulla aivan ihmeellisiltä henkilöiltä:( Ei vittu, vaikuttaa siltä, että minua ei kaivata...:itku:

Tää päivä on ollut ihan mystisen *itutuksen kohde. Heti aamusta on ollut moinen olo. Töissä sitten sain kuulla, että ei olekkaan hommia Heinäkuuksi. Ja kun menen salille kaikki nauraa päin naamaa. 25kg:n kiekot meinasivat tikahtua iloonsa ja siitä pienemmän tirskuivat nurkassa.
Tänään on tosiaankin ollu päivä joka saa ketutuksen korkealle.
Ai niin ja sitä ei pysty ymmärtämään miten vaikeaa on ajaa tuolla treen liikennevirrassa. Vaikka en itsekkään väitä olevani mikään paras kuski niin väitän kuitenkin että osaan sentään hieman lukea liikennettä.
Se on kumma että jos on poliisi vieressä niin kukaan ei uskalla lähteä liikkeelle liikennevaloista. Liikkeellelähdön ei tarvitse olla mitenkään nopea tai muutenkaan räväkkä, mutta kun mietitään keltaiseen asti että josko sitä uskaltaisi liikkua niin mennään hieman liian pitkälle.

Nyt menee melkein avautumisen puolelle.
Mutta siis on se nyt ihan törkeen suuri kumma kun aina puhutaan siitä kuinka nopeasti rakkine kiihtyy nollasta sataan. Ja kuitenkin valoissa seistään vapaalla ja täydessä unessa. Siinä ei paljon manuaalin parempi kiihtyvyys auta jos kuski nukkuu puoli minuuttia. Tottahan toki on näitä sankareita jotka kiskovat minkä kerkiävät seuraaviin sadan metrin päässä oleviin valoihin ja lyövät jarrut kiinni 10m ennen punaisia.
Olisiko se oikeasti liikaa vaadittu suomalaisilta että ihmiset osaisivat ottaa toiset huomioon liikenteessä. Ei se auta paskaakaan jos lähdet risteyksestä kuin rasvattu salama. Toisaaltaan sekään ei auta yhtään jos mietit vihreillä vartin että jokohan olisi aika liikahtaa.
Miten voi olla autokoulujen opeutus näin vaihtelevaa, vai johtuuko tämä vain ihan ihmisestä itsestään.
En väitä että olen mitenkään hyvä kuski. Minullakin on paljon opittavaa monessa asiassa. Mutta risteyksestä olen yleensä ensimmäisiä joka lähtee liikkeelle. Osaan antaa tilaa jos joku vaihtaa kaistaa. Pystyn miettimään mitä tuo edellä ajava ehkä tekee. Ehkä tämä kaikki johtuu koulutuksesta tai sitten vain luonteestani.
Kohta tässä rupeaa oleman ihan liikaa avautumista mihinkään ketjuun.
Mutta minua oikeasti vituttaa suunnattomasti ihmiset jotka eivät osaa ottaa toisiaan huomioon.

Vituttaa yksi deivid salilla, jonka kans ollaan samaan aikaan reenailtu sellanen puoli vuotta. Sillä on paljon vuotta nuorempia kavereita, joista miltei jokainen on innostunut käymään salilla (joukossa myös mun pikkuveli). Tämä deivid sitten innoissaan jakelee viisauttaan ja tietenkin pikkuiset kuuntelee haltioituneena viisaamman ja riskimmän neuvoa. Joskus tämä suuri ja mahtava bodymunkki sanoo lakeijoilleen että "kokeilkaapa tehdä näillä painoilla millä minä teen".

Mm. rintatreeni aloitetaan peckdeckillä ja joskus tehdään alaviistopenkkiä. :wall: Toisinaan jopa normipenaa smithissä.

Se yököttävin asia on se, että poika xiittaa esim. penkissä monen kymmenen kilon edestä sarjapainoja jättämällä liikeradan törkeän vajaaksi. Viistopenkissä "otti ykkösen" 40 kilon kässäreillä. Vieläpä pyys mua ja kaveria auttamaan ne sille syliin. :david: Kun joku hänen pikku hovinarreistaan tekee ylätaljaa kapealla otteella, ei kuulemma saa selkä liikkua yhtään, mutta kun arvon herra itse tekee leveällä otteella, selkä liikkuu n. 90 asteen kulmassa koko ajan.

Yksi hieno suoritus oli 160kg:n hack-kyykky. Liikerata oli polvien hienoinen notkistus ja sitten ylös. Ihmettelen kyllä, ettei poika ole löytänyt vielä jalkaprässiä. :eek:

Paras oli, kun se alkoi tekemään lankkupenaa smithissä. :D Pyysi yhtä kätyreistään pitämään lankkua rinnalla, kun tämä ähelsi toistoja. Paras oli se, että suurin osa toistoista ei edes koskettanut lankkua.

JA EI VITTU SITÄ KYRPÄNAAMAA :curs: KUN USKALSI TULLA MULLE :curs: NEUVOMAAN KUINKA YLÄTALJAA:curs: TEHDÄÄN OIKEAOPPISESTI :curs:

Odotan innolla, että pääsen näkemään, mihin saakka tuo deividdeily jatkuu. Olkapäätä se on jo pitempään aikaa voivotellut ja ei vittu ihme niillä tekniikoilla jos alkaa nivelet temppuilla!

Ja jos joku sanoo, että mene neuvomaan sitä, niin unohtakaa koko juttu. Eräs salimme kokeneimmasta treenaajasta (ikää reilut 35vee, yli 180kg raakapenkki) neuvoi pojalle tämän tehdessä penkkiä oikeita liikeratoja ja poika jopa vähensi painoja. Oli deividillä vittumainen ilme, kun kavereitten edessä joutui nolatuksi. :D

Oon jumalauta pitäny huolen ettei veli treenaa sen paskakasan kanssa ikinä! Vituttanu katsoa vierestä olkaapää paskana kun toinen viisaana jakelee niin oikeaoppisia neuvojaan. Ja se saatanan eltaantunut paskaläjä pitää vieläpä itseään jonakin salin kinginä, heti ollaan nokka pystyssä neuvomassa jos joku tekee jotain "väärin". Onneksi on olkapää alkanut tervehtyä, ajattelin pitää pienet kimppatreenit sen kanssa ja palauttaa maanpinnalle kertarysäyksellä.

Anteeksi, kappalejako ja teksti on varmasti sekavaa, mutta väsyttää.

Helpotti ihan vitusti kertoa tämä. Aah.

Nyt tosiaan vituttaa ankarasti.

Olin iltapäivällä tossa Täyspotissa pelaamassa ja vaihdoin konetta täyspokerista keno40n. Kyseinen kone oli mun selkäni takana, enkä ollut huomannut kenenkään pelaavan siinä. Pistin siihen 2e rahaa ja sitten huomasin, että siinä oli 2,40e voittoja(ei pelivarauksia) siinä koneessa.

Katsoin ympärille ja kysyin, oliko jollain peli kesken siinä. Ei ollut.

En sitten ehtinyt aloittaa pelaamista, kun jostain tyhjyydestä hyökkäs semmonen mummo mäkättämään suoraa kurkkua. Mä pysyin rauhallisena ja pyysin anteeksi. Mummo vaan jatkoi mäkättämistä niin kauan, kuin olin näköpiirissä. Kylmä hiki alkoi valua ja puna nousi kasvoille, mutta hillitsin itseni kuitenkin täysin.

SAATANA!!! Olis vitun seniili kusipää voinut edes kiittää siitä kahdesta eurosta ilmasta pelirahaa. Ei se kaks euroa mitään, mutta se hirveä epäkohteliaisuus.:curs: :curs::curs:

Mä olen aina ollut kaikille vanhuksille kohtelias ja nyt loukkaannuin kyllä aivan saatanasti:curs:

Teki sisimmässä mieli jäädä siihen Täyspotin ulkopuolelle venaamaan ja hakata se, mutta tunteet ei voittaneet järkeä. :wall:

Saatanan saatana, Joku vitun osaamaton katusoittaja pilaa mun elämän.
tossa liikkeen eessä jo vetäny loopilla neljää biisiä pari tuntia ja viel pari tuntia pitäis kestää töitä tehden,prkl. pitäis noihin lupiin olla jotku koesoitot saatana...

Crowley sanoi:
Saatanan saatana, Joku vitun osaamaton katusoittaja pilaa mun elämän.
tossa liikkeen eessä jo vetäny loopilla neljää biisiä pari tuntia ja viel pari tuntia pitäis kestää töitä tehden,prkl. pitäis noihin lupiin olla jotku koesoitot saatana...
Voi perkele ne tosiaan osaa olla ärsyttäviä. Kerran olen ollut eräällä suht ahtaalla katetulla käytävällä töissä, kun vieressä soittaa joku wannabemuusikko jotain mielestään kovin hyvää settiä. Ei siinä saatanan melussa voinut asiakkaille puhua kuin huutamalla, joten oli sitten työt sen päivän osalta tarpettomia.

Edit: joskus oon miettinyt, että onkohan sillä Tampereen keskustassa säkkivitunpilliä soittavalla kaverilla mitään itsesuojeluvaistoa. Pari kertaa alakanut sattuun takaraivoon kun puolneljän aikoihin raahautuu baaristsa kotiin laskuhumalassa ja tien toiselta puolelta kuluu PIIIIP PIIII PIII PII PIIIIIIPPIPII!

Heräsin kuuden aikaa aamulla vasemman silmän ja silmäkulman aivan saatanalliseen jomotukseen. Siinä sit n. tunnin valvoin ennen kuin nukahin ja nyttenkin vielä jomottaa vähän... :curs:

Kesäloma; on kylmä ja sataa vettä. Erään naisen viimeaikainen käytös häiritsee pientä mieltäni. Pitäisköhän vetää känni? Ei taida olla sitäkään vaihtoehtoa. Perseestä.

Back
Ylös Bottom