Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suni sanoi:Noniin avaudutaan vielä tänne, vaikka jo kirosin chatin puolella.
Soitin yksityislääkärin toimenpideajanvaraukseen ja kyselin luomien poistoista hintoja. No nainen sano siellä, että ihotautilekurilla 1-3 luomea maksaa siinä 66-100 e ja plastiikkakirurgilla hieman enemmän. Olin, että ok varaaan ajan ihotautilekurille.
Äsken kävin poistattaan luomet ja menin maksamaan laskua. Muija läväytti mulle yli parinsadan euron laskun, jossa mukana oli toimenpidesalin varausmaksu 100 e, josta mulle ei puhuttu yhtään mitään soittaessani + PAD-maksu. No eikai siinä, annoin niitten kuulla kunniansa ja sain hinattua parikybää alemmas.
Kyllä vituttaa.. Opettelisivat infoamaan kunnolla, ja sanomaan mitä maksaa kokonaisuudessaan ettei tulis ylläreitä. Onneksi en varannut plastiikkakirurgille aikaa, pian hinta ois ollut tuplasti mitä nyt. Koska jos oisin tuon tiennyt, olisin mennyt arvauskeskukseen poistattaan sillä 11 e hinnalla :curs:
no tuonhan jo tietää tyhmepikin miks se haluaa lomailla ilman sua. lompsa levällään ollut jo siellä laivalla. kato nyt hyvä mies vähän sen perään. pikku skitsoilu kannattaa aina.jtt1983 sanoi:Vittu että ahistaa! Muija on käyny vuoden sisäl pari kertaa laival ja kesäkuus lähtee bulgaariaan. Yhessä ei ole oltu missään.Enkä ole ite ollu lomal missaän! No nyt olen ollu innoissani pitemmän aikaa että heinäkuus olisin viikon lomal ja lähettäs johkun matkalle. Valotin asiaa muijalle ja se sano että on heinäkuun töis :curs: Vittu tekis mieli laittaa akka vaihtoon välil. Ja kaikki kaverit on niin vitun pässejä et juo aina rahansa,eli niistä ei kukaan lähe mukaan. Haluua lomailla ja pitää hauskaa :itku:
varmaan ottanut puhelintilausta vastaan:D .arpa80 sanoi:Kebabin paistaja teki kylkiä ristitaljassa ja voitteko kuvitella puhui puhelimeen samalla.

amf sanoi:Täytyy kyllä sen verran viel kiusata sua et ite kävin poistattamassa luomeni ihan arvauskeskuksessa kun kuulin että täysin sama lääkäri joka leikkaa kasvoista luomia myös mehiläisessä hoitaa ne asiat myös arvauskeskuksessa. Ajan sain n. kolmen viikon päähän ja homma toimi muutenkin tosi kätevästi.
ace-oo- sanoi:Saa nähdä päädynkö minä salikomediaa ketjuun:
Tein lauantaina sumomavea tosi leveässä haara-asennossa jalkaterät osoittaen täysin sivuille. Noh, 180kg nousi ylös, jonka jälkeen kaaduin selälleni painot mukana :lol2:
Olisi voinut käydä pahastikkin, mutta selvisin parilla mustelmalla
Näköjään onnistun kaatumaan mavessakin :D
Kun 'sarjat' oli loppu jätkä vaan istui siinä, ei tehnyt koskaan mitään muuta. Kun aika kävi pitkäksi hän soitti kaverille ja todella äänekkästi puhui jostain koulutehtävistä/kokeista. Ei tätä nyt oikein voi selittää, mutta paikalla oli paljon porukkaa, joten jos joku muu täältä näki/kuuli/koki niin ymmärtää mitä tarkotan ;)
Sais kai nopean ajan tällekin päivälle, jos tahtois ja töistä ehtis..Tiedän tunteen. Itselle kävi verottajan kanssa melkein noin. Olin lähdössä ulkomaille töihin ja sitä ennen kävin selvittämässä palkka-asiat ihan verotoimistossa virkailijan kanssa. No, sitten olin vuoden ulkomailla ja kun palasin kotisuomeen niin eiköhän tullut sitten helvetilliset ongelmat verottajan kanssa. "Olisit ottanut selvää ennen lähtöä" ja kun sanoin, että näin olin tehnyt, niin vastaus oli "No ei meillä tällaista kukaan ole voinut neuvoa". Ihan suoraa vittuilua ja epäpätevän virkailijan suojelua.Mniska sanoi:ei tarvi muuttaa kun vasta sen viimisen kk:den jälkeen eli sillon tarkistus. muuta ei niiltä aiemmin ja VITTU MITES KÄVIKÄÄN SAATANA. EN VITTU EN MAKSA SAATANA: