Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt äkkiä niitäAM sanoi:Tänään joku vähän nuorempi(ja pienenmpi) sälli vaihtoi vaatteet pukuhuoneen lokerossa.![]()
Meni sinne sisään seisomaan ja alko ihan pokkana vaihtamaan kamoja.
RHP.
!Sä taisit treenata meijerillä? Millä vitulla se on ittensä sinne kaappiin mahduttanu?AM sanoi:Kaveri seisoi kirjaimellisesti siellä kaapissa ja kiskoi farkkuja jalkaan.

~Voimariini ~ sanoi:Nyt äkkiä niitä!
Meijerillä tulee toisinaan käytyä patukkaa ostamassa, mutta varsinainen reeni suoritetaan muualla.Wiba´s sanoi:Sä taisit treenata meijerillä? Millä vitulla se on ittensä sinne kaappiin mahduttanu?![]()
mgh sanoi:Tuleva pioneeri- ja suojeluleiri. Mä tuun kuolemaan sinne, varmaan vedän ranteet auki liiallisen vitutuksen takia.
Se on vaan niin mukava näin helposti hikoilevana ihmisenä pistää suopu + raipu päälle. Siinä niinkus hikoilee kuin porsaslauma teurastamolla. Varmasti sama efekti kun normaalisti hikoilevalla ihmisellä mennä vaatteet päällä saunaan. Siinä sitten pitäis vielä liikkua ja työskennellä. Vettäkään ei välttämättä saa tarpeeks. Quolema tulloo.

Sellaiset parisataa kilometriä Helsingistä luoteeseen. No, myönnetään että kenties ne pari tappavan kuumaa iltapäivää on jääneet hiukan korostuneesti mieleen, mutta joka tapauksessa raikkaan sateinen keli on mukava. Niin kauan siis kun ei tarvitse pihalla olla ainakaan pidempiä aikoja.Avernian sanoi:Missä sä asut?!Täällä Helsingissä ainakin about +13 ollut viikon keskilämpötila.
burdock sanoi:Vittu kiva, mummi tekee sairaalassa kuolemaa :(. Hyvää äitienpäivää vaan kaikille :itku: .
Inska sanoi:Unohdin sitten eilen valot päälle autoon. Oma moka mutta vituttaa silti.
Autossa olen säilyttänyt jo kahta laturia mutta kummatkin on varatettu. On mulla ollut fillareitakin mutta nekin on aina varastettu.
Oli mulla kaapelitkin mutta nekin on viety. Olihan mulla laiskuuttani 4 kuukautta apukuskin jalkatilassa vanha toimiva akkukin kun en raaskinut sitä tien varteen jättää. Vappuna senkin vein ongelmajätteisiin.
Ei ole naista jolle soittaa että tois virtaa. Ja exillä ei puolestaan korttia tai autoa. Ei ole enää faijaa jolle soittaa että tois virtaa.
Kaveritkin niin krapuloissa tai tossun alla että ei ne liikahda mihinkään sunnuntaina aamuna.
Tunnelin alepa ois auki mutta lompakkokin unohtu tietnekin duuniin ja käteistä 0 EUR. Seutulippu maksaa 3.60 ja pummilla ei uskalla mennä. Vois kävellä mutta vettä sataa.
Alkaa olla jo vähän nälkä ja meinasin viedä ärrälle pulloja että sais jotain syötävää mutta sielläkin oli jotain perunamuussia ja HK:n sinistä ja pullorahat ei riittänyt edes niihin.
Että hyvää äitienpäivää vaan. Ei se miehilläkään aina perkele helppoa ole vaikka ei tartte synnyttää saatana.
Edit: kahvikin loppu