Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ottaen huomioon iän, voisin kuvitella että pojalla oli niin suuret lihakset, että ne tekivät hänen kehittymättömästä sukupuolielimestä pienen näköisein verrattuna massiivisiin jalkoihin.

No huhhuh! Nyt on herrat ollu kattomassa jotain viitoskadun ämpäreiden jääkiekkoharjotuksii ku RHP:ksi jo leimataan. Mitä niitä oon ite jäähallin salilla nähnyt, missä käyn lähes joka päivä, niin ovat kyllä pikemminkin rinnalleveto-kyykky(pellejä?).

naiset:ne kiinnostuu susta vain silloin kun ne itse tarvii jotain :( :wall:

Edit:ja satais nyt vittu edes sitä vitun vettä että lähtis nuo vitun siitepölyt vittuun.
kuinka monta vittua saa yhteen lauseeseen...niin monta kuin haluaa

~Voimariini ~ sanoi:
Nyt äkkiä niitä :kuvia: !

Valitettavasti ei tullut mieleen napata kuvaa.

Wiba´s sanoi:
Sä taisit treenata meijerillä? Millä vitulla se on ittensä sinne kaappiin mahduttanu? :worship:
Meijerillä tulee toisinaan käytyä patukkaa ostamassa, mutta varsinainen reeni suoritetaan muualla.

Kaveri ei siis ollut millään mittapuulla varsinaisesti massiivinen, mutta on se aika suoritus silti. :lol2:

mgh sanoi:
Tuleva pioneeri- ja suojeluleiri. Mä tuun kuolemaan sinne, varmaan vedän ranteet auki liiallisen vitutuksen takia.

Se on vaan niin mukava näin helposti hikoilevana ihmisenä pistää suopu + raipu päälle. Siinä niinkus hikoilee kuin porsaslauma teurastamolla. Varmasti sama efekti kun normaalisti hikoilevalla ihmisellä mennä vaatteet päällä saunaan. Siinä sitten pitäis vielä liikkua ja työskennellä. Vettäkään ei välttämättä saa tarpeeks. Quolema tulloo.

No ei muuta ku vaikka Coolmax paitoja ostelemaan ja saman sarjan boksereita ja juoksusukkia ( maiharit on kyl perseestä sama millä sukilla )! Vaatteet on kyllä varmaan ihan yhtä märät :)

Avernian sanoi:
Missä sä asut?! :hyper: Täällä Helsingissä ainakin about +13 ollut viikon keskilämpötila.
Sellaiset parisataa kilometriä Helsingistä luoteeseen. No, myönnetään että kenties ne pari tappavan kuumaa iltapäivää on jääneet hiukan korostuneesti mieleen, mutta joka tapauksessa raikkaan sateinen keli on mukava. Niin kauan siis kun ei tarvitse pihalla olla ainakaan pidempiä aikoja.

Yhtä#Hauista meni sitten vetämään KAIKKI KAURAHIUTALEET, kun nukuin hieman pommiin, siis hyvästi aamupuuro:itku: Nooh, on tässä se hyvä puoli että tietää ainakin millä psyykata itseensä kohta kun mennään treenaamaan:D

Unohdin sitten eilen valot päälle autoon. Oma moka mutta vituttaa silti.
Autossa olen säilyttänyt jo kahta laturia mutta kummatkin on varatettu. On mulla ollut fillareitakin mutta nekin on aina varastettu.
Oli mulla kaapelitkin mutta nekin on viety. Olihan mulla laiskuuttani 4 kuukautta apukuskin jalkatilassa vanha toimiva akkukin kun en raaskinut sitä tien varteen jättää. Vappuna senkin vein ongelmajätteisiin.
Ei ole naista jolle soittaa että tois virtaa. Ja exillä ei puolestaan korttia tai autoa. Ei ole enää faijaa jolle soittaa että tois virtaa.
Kaveritkin niin krapuloissa tai tossun alla että ei ne liikahda mihinkään sunnuntaina aamuna.
Tunnelin alepa ois auki mutta lompakkokin unohtu tietnekin duuniin ja käteistä 0 EUR. Seutulippu maksaa 3.60 ja pummilla ei uskalla mennä. Vois kävellä mutta vettä sataa.
Alkaa olla jo vähän nälkä ja meinasin viedä ärrälle pulloja että sais jotain syötävää mutta sielläkin oli jotain perunamuussia ja HK:n sinistä ja pullorahat ei riittänyt edes niihin.
Että hyvää äitienpäivää vaan. Ei se miehilläkään aina perkele helppoa ole vaikka ei tartte synnyttää saatana.

Edit: kahvikin loppu

Miten helvetissä mä voin unohtaa aina, että kaupat on kiinni tällaisina päivinä? Joka vitun kerta käy samalla tavalla, ihan uskomatonta.
Muutenkin tässä ollut hyvä säkä: eilen ostin Kariniemen broilerin filepihvejä, joita piti olla paketissa 3kpl. No ei saatana sitten ollut vaan 2kpl, täytyy siis soittaa HK:lle.
Äsken hain pizzan, johon tilasin salamia, herkkusieniä ja aurajuustoa. No eipä saatana sekään mennyt putkeen. Salmia ja herkkusienä löytyi mutta aurajuuston tilalle olivat nuo Lähi-Idän ihmeet laittaneet jauhelihaa. Pitääkö pizzanpaistajilta vaatia korkeakoulutusta, että osais laittaa kolme täytettä oikein:curs:

Vitun lakko ja vitun irtisanomiset. Avomies on ku persiille ammuttu karhu ja joutuu menemään huomenna päivystäjäksi tehtaalle. Vi***! Tasapuolisesti paskoja molemmat osapuolet tuossa paskassa!!

Voi että!

Mulla oli 2 viikkoa vanha känny taskussa ja sit kävelin tost sängyn ja oven välistä nopeasti alakertaan katsoo suomen maalia. Sit reisi osu sänkyyn ja siin on sellanen terävä kulma ja just tasku sit pamahti siihen kulmaan ja tietenkin kännykkä näyttöineen oli JUST väärinpäin, eli niin et näyttö suoraan sitä kulmaa kohti.

Vituttaa niin armottomasti, sillä eihän toi mee ees takuuseen? Eihän? Sanokaa että joo... Tai keksikää mulle joku vale, että miten saan sen menee takuuseen. PLIIS!

Inska sanoi:
Unohdin sitten eilen valot päälle autoon. Oma moka mutta vituttaa silti.
Autossa olen säilyttänyt jo kahta laturia mutta kummatkin on varatettu. On mulla ollut fillareitakin mutta nekin on aina varastettu.
Oli mulla kaapelitkin mutta nekin on viety. Olihan mulla laiskuuttani 4 kuukautta apukuskin jalkatilassa vanha toimiva akkukin kun en raaskinut sitä tien varteen jättää. Vappuna senkin vein ongelmajätteisiin.
Ei ole naista jolle soittaa että tois virtaa. Ja exillä ei puolestaan korttia tai autoa. Ei ole enää faijaa jolle soittaa että tois virtaa.
Kaveritkin niin krapuloissa tai tossun alla että ei ne liikahda mihinkään sunnuntaina aamuna.
Tunnelin alepa ois auki mutta lompakkokin unohtu tietnekin duuniin ja käteistä 0 EUR. Seutulippu maksaa 3.60 ja pummilla ei uskalla mennä. Vois kävellä mutta vettä sataa.
Alkaa olla jo vähän nälkä ja meinasin viedä ärrälle pulloja että sais jotain syötävää mutta sielläkin oli jotain perunamuussia ja HK:n sinistä ja pullorahat ei riittänyt edes niihin.
Että hyvää äitienpäivää vaan. Ei se miehilläkään aina perkele helppoa ole vaikka ei tartte synnyttää saatana.

Edit: kahvikin loppu

:lol2:

...anteeksi, ei toisen hyvälle vitutukselle saa nauraa...

Tapaat baarissa kivan (ja tod. hyvännäköisen) naisen -> menet seuraavana päivänä kahville -> kaikinpuolin mukavaa -> muistat, että olet vielä seuraavat 236 aamua intissä ja seuraavat viikonloput ovat ginestä :wall:

Ei noista intin aikana aloitetuista suhteista mtn tule, olisi pitänyt vaan suosiolla jättää tuokin kokematta. Nyt, oikeastaan ekaan kertaan koko intin aikana, kiinnostaa tuo vitun sotaleikkipaska yhtä paljon kuin elefantin perskarva. :curs:

Back
Ylös Bottom