Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

En osaa nostaa edelleenkään penkistä oikealla tekniikalla! Vittu! Ja väsyttää ihan vitusti ja tänään alko se vitun taimenistutus ja alussa tein senkin ihan vitulleen, kun ei neuvottu, vittu!

Noniin avaudutaan vielä tänne, vaikka jo kirosin chatin puolella.

Soitin yksityislääkärin toimenpideajanvaraukseen ja kyselin luomien poistoista hintoja. No nainen sano siellä, että ihotautilekurilla 1-3 luomea maksaa siinä 66-100 e ja plastiikkakirurgilla hieman enemmän. Olin, että ok varaaan ajan ihotautilekurille.
Äsken kävin poistattaan luomet ja menin maksamaan laskua. Muija läväytti mulle yli parinsadan euron laskun, jossa mukana oli toimenpidesalin varausmaksu 100 e, josta mulle ei puhuttu yhtään mitään soittaessani + PAD-maksu. No eikai siinä, annoin niitten kuulla kunniansa ja sain hinattua parikybää alemmas.
Kyllä vituttaa.. Opettelisivat infoamaan kunnolla, ja sanomaan mitä maksaa kokonaisuudessaan ettei tulis ylläreitä. Onneksi en varannut plastiikkakirurgille aikaa, pian hinta ois ollut tuplasti mitä nyt. Koska jos oisin tuon tiennyt, olisin mennyt arvauskeskukseen poistattaan sillä 11 e hinnalla :curs:

Suni sanoi:
Noniin avaudutaan vielä tänne, vaikka jo kirosin chatin puolella.

Soitin yksityislääkärin toimenpideajanvaraukseen ja kyselin luomien poistoista hintoja. No nainen sano siellä, että ihotautilekurilla 1-3 luomea maksaa siinä 66-100 e ja plastiikkakirurgilla hieman enemmän. Olin, että ok varaaan ajan ihotautilekurille.
Äsken kävin poistattaan luomet ja menin maksamaan laskua. Muija läväytti mulle yli parinsadan euron laskun, jossa mukana oli toimenpidesalin varausmaksu 100 e, josta mulle ei puhuttu yhtään mitään soittaessani + PAD-maksu. No eikai siinä, annoin niitten kuulla kunniansa ja sain hinattua parikybää alemmas.
Kyllä vituttaa.. Opettelisivat infoamaan kunnolla, ja sanomaan mitä maksaa kokonaisuudessaan ettei tulis ylläreitä. Onneksi en varannut plastiikkakirurgille aikaa, pian hinta ois ollut tuplasti mitä nyt. Koska jos oisin tuon tiennyt, olisin mennyt arvauskeskukseen poistattaan sillä 11 e hinnalla :curs:

Täytyy kyllä sen verran viel kiusata sua et ite kävin poistattamassa luomeni ihan arvauskeskuksessa kun kuulin että täysin sama lääkäri joka leikkaa kasvoista luomia myös mehiläisessä hoitaa ne asiat myös arvauskeskuksessa. Ajan sain n. kolmen viikon päähän ja homma toimi muutenkin tosi kätevästi.

Tänään näin jotain, mikä mielestäni on melkoista komediaa.

Kebabin paistaja teki kylkiä ristitaljassa ja voitteko kuvitella puhui puhelimeen samalla. Muutenkin olen sitä mieltä että ne puhelimet vois jättää sinne pukuhuoneeseen, ei kellään oo ainakaan mulle niin tärkeetä asiaa, että tarvis saada juuri sillä sekunnilla kiinni kun olen vääntämässä sarjaa.

Vitutuksen aiheita on niin paljon, ettei vituta yhtään enää.:)

Näistä asioista voisi olla ärtynyt jos siltä tuntuisi,

- Pääsiäisenä pamahti jättimätkyt oikeudesta ja samalla otin reippaan ja rauhallisen luonteeni takia lenkkaria töistä = konkurssi. Salilla käyminen loppui toistaiseksi.

- Paino tullut alas 8kg, samoin kaikki tulokset. Lihasten tilalla näkyy peilistä läski. Saa sanoa hei hei tämän ja ensi vuoden penkkikisoille.

- Riitelyä muijan kanssa 24/7/365 alkaen vuodesta 2002 ja loppua ei ole näköpiirissä.

Kaikin puolin muuten menee kivasti, paitsi että on kuumetta kohta 38.:piis:

Elämä on. :haart:

12kk maailmalla ja 8kk poissa Suomesta. Tänään vasta eka kerran tajusin, että ens keskiviikkona lennän takasin sinne pohjolan perukoille. Tässä samalla kun thai-neitoseni tekee tarkkojen ohjeitteni mukaan mulle vodkapaukkua ja hieroo niskaani, niin ei voi muuta sanoa kuin: että hieman vituttaa lähteä sinne Suomeen. Mutta elämänviisautena todettakoon, että suuren vitutuksen jälkeen pienikin ilo tuntuu maagiselta.

jtt1983 sanoi:
Vittu että ahistaa! Muija on käyny vuoden sisäl pari kertaa laival ja kesäkuus lähtee bulgaariaan. Yhessä ei ole oltu missään.Enkä ole ite ollu lomal missaän! No nyt olen ollu innoissani pitemmän aikaa että heinäkuus olisin viikon lomal ja lähettäs johkun matkalle. Valotin asiaa muijalle ja se sano että on heinäkuun töis :curs: Vittu tekis mieli laittaa akka vaihtoon välil. Ja kaikki kaverit on niin vitun pässejä et juo aina rahansa,eli niistä ei kukaan lähe mukaan. Haluua lomailla ja pitää hauskaa :itku:
no tuonhan jo tietää tyhmepikin miks se haluaa lomailla ilman sua. lompsa levällään ollut jo siellä laivalla. kato nyt hyvä mies vähän sen perään. pikku skitsoilu kannattaa aina.

Oon muuten todistanut sitä kun salilla vastataan kännykkään kesken sarjaa. Teki hauista käsipainoilla ja sitten puhelin soi taskussa niin laski ihan pokkana toisen alas ja vastasi. Jatko vaan menoa toisella kädellä. Vaihto sitten kesken puhelun käsiä.

Saa nähdä päädynkö minä salikomediaa ketjuun:
Tein lauantaina sumomavea tosi leveässä haara-asennossa jalkaterät osoittaen täysin sivuille. Noh, 180kg nousi ylös, jonka jälkeen kaaduin selälleni painot mukana :lol2:

Olisi voinut käydä pahastikkin, mutta selvisin parilla mustelmalla :)
Näköjään onnistun kaatumaan mavessakin :D

amf sanoi:
Täytyy kyllä sen verran viel kiusata sua et ite kävin poistattamassa luomeni ihan arvauskeskuksessa kun kuulin että täysin sama lääkäri joka leikkaa kasvoista luomia myös mehiläisessä hoitaa ne asiat myös arvauskeskuksessa. Ajan sain n. kolmen viikon päähän ja homma toimi muutenkin tosi kätevästi.

Joo tiedän, että toiset toimivat arvauskeskuksissakin. Mutta tuolla Lauttiksen tk:ssa ei ollu omalääkäriä edes kun soitin varatakseni aikaa (edellinen just lähteny pois, eikä uutta ollu tilalle). Ja todellakin olisin poistattanut arvauskeskuksessa vaikka ois ollu mikä lekuri ;) Arvethan tuohon jää mun tapauksessa tod. näk. ihan mojovat joka tapauksessa.

Offtopikkia mutta tuli nyt mieleen kuinka vittumaista on kun joku alkaa kirjaston lukusalissa kailottamaan "JOO OON TÄÄLLÄ KIRJASTOSSA! HEHHEH!"
Joku viis tyyppiä katsoo paheksuvasti, mutta eihän se mitään tajua.

ace-oo- sanoi:
Saa nähdä päädynkö minä salikomediaa ketjuun:
Tein lauantaina sumomavea tosi leveässä haara-asennossa jalkaterät osoittaen täysin sivuille. Noh, 180kg nousi ylös, jonka jälkeen kaaduin selälleni painot mukana :lol2:

Olisi voinut käydä pahastikkin, mutta selvisin parilla mustelmalla :)
Näköjään onnistun kaatumaan mavessakin :D

:lol2: Voin kuvitella tilanteen!
..Hyvin sä vedät! :thumbs:

Tänään oli yks sankari töölögymillä. Itse menin treenaamaan rintaa ja davidin chestpress laitteessa istui joku ~18v jätkä. Ei siinä mitään, en ollut menossa siihen kuitenkaan, menin tekemään vinopenkkiä (joka on ihan siinä edessä/vieressä). Kesken sarjan alkaa semmonen helvetinmoinen meteli, sarja menee pilalle kun on pakko lopettaa. Äijällä on varmaan maksimipainot pakassa, ja liikerata on semmonen 2cm, kädet koko ajan suorina, keinuttaen koko kroppaa. Vaikea selittää mutta en ole kyllä aikasemmin moista nähnyt :) Kun 'sarjat' oli loppu jätkä vaan istui siinä, ei tehnyt koskaan mitään muuta. Kun aika kävi pitkäksi hän soitti kaverille ja todella äänekkästi puhui jostain koulutehtävistä/kokeista. Ei tätä nyt oikein voi selittää, mutta paikalla oli paljon porukkaa, joten jos joku muu täältä näki/kuuli/koki niin ymmärtää mitä tarkotan ;)

Olen yhä hereillä:curs: .
Aamulla on hammaslääkäri:curs: .
Niska on jumissa:curs: .
Onneks päivä oli ihan kiva:haart: .

Ei ole vakiduunia vieläkään... vittu. Nyt on tosin pari aika hyvää vetämässä, josko niistä natsaisi. Eukon kanssa menee onneksi sentään hyvin.

Verrattuna vajaan parin vuoden takaiseen (oli työ, ei vakimuijaa), niin vitutus on kuitenkin minimaalinen. :thumbs:

Ai vittu näitä mun hampaita! :curs: Muutaman tunnin ehdin nukkua ja sit alko kauhea särky ja vihlominen. Varmaan ientulehdus aiheuttaa vihlomisen, muusta en sit tiedäkään. Miten ientulehdusta voi hoitaa kotikonstein? Ei mitenkään?
Hammaslääkäriaika vasta kuukauden päästä.. :rolleyes: Sais kai nopean ajan tällekin päivälle, jos tahtois ja töistä ehtis..

pamahti 1000e takaisin perintä kelasta, vittu saatana.
soiteltiin 3 kk sitten että mitä tehdä tuen kanssa kun tulot muuttuu vajaaksi 2kk:deksi, no ei tarvi tehdä muutosta kun ei oo yli 3kk:ta, sano vitun ämmä, sitten tulomuutos jatkuikin vielä kk ja taas kk:den, ja joka kerta soitettiin ja kysyttiin että mitä tehdään, ei tarvi muuttaa kun vasta sen viimisen kk:den jälkeen eli sillon tarkistus. muuta ei niiltä aiemmin ja VITTU MITES KÄVIKÄÄN SAATANA. EN VITTU EN MAKSA SAATANA:

VITTU KUN SAIS KELAN JOHDON KÄSITTELYYN VITTU PRKL. tiedän että niillä työntekijöillä on vitun kiire, ja tiedän että eräät johtotyypit ovat tyyliä , työaikana koeajelulle uudella kaverin autolla, mut auta armias jos joku 50v tantta tekis jotain vastaava, vittu kun sais hakata paskat ulos sellasista kyrvistä, heidän epäpätevyyteni takia MÄ JOUDUN maksumieheksi VITTU SAATANA JA VIELÄ PERKELE. mut mut, en joudu sillä MÄ EN MAKSA.

Mniska sanoi:
ei tarvi muuttaa kun vasta sen viimisen kk:den jälkeen eli sillon tarkistus. muuta ei niiltä aiemmin ja VITTU MITES KÄVIKÄÄN SAATANA. EN VITTU EN MAKSA SAATANA:
Tiedän tunteen. Itselle kävi verottajan kanssa melkein noin. Olin lähdössä ulkomaille töihin ja sitä ennen kävin selvittämässä palkka-asiat ihan verotoimistossa virkailijan kanssa. No, sitten olin vuoden ulkomailla ja kun palasin kotisuomeen niin eiköhän tullut sitten helvetilliset ongelmat verottajan kanssa. "Olisit ottanut selvää ennen lähtöä" ja kun sanoin, että näin olin tehnyt, niin vastaus oli "No ei meillä tällaista kukaan ole voinut neuvoa". Ihan suoraa vittuilua ja epäpätevän virkailijan suojelua.

Rahoittajan avustuksella löytyi sitten lakikirjasta ne pykälät ja momentit joiden perusteella saamani raha oli ollut verovapaata. Onneksi. Muuten siitä olisi tullut aivan helvetilliset mätkyt. Verotoimistossa asiaa ei edes luvattu tutkia, vaan käskettiin vaan kiltisti maksamaan verot ja tekemään sitten valituksen. Kysyin vielä jälkeenpäin, että olisiko verotoimistosta saanut nuo ennen matkaa pyytämäni neuvot kirjallisena mutta kuulemma mitään kirjallisia ennakkopäätöksiä ei anneta.

Back
Ylös Bottom