Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Keila sanoi:
Miksi ei voisi mennä kysymään että "tarviitko apua" tai "voinko antaa pari neuvoa"? Ihme selän kääntämistä IMO jos joku tietämättään tekee väärin ja pahimmassa tapauksessa rikkoo paikkansa lopullisesti niin ei voi mennä edes kysäisemään että voiko neuvoa ihan vaan sen takia että täytyy ehdottomasti varoa häiritsemästä ketään.
Tää alkaa mennä jo jeesustelun puolelle. Kyllä se on sen aloittelijan vastuulla itse KYSYÄ sitä neuvoa. Mä autan ja neuvon kyllä ilomielin jos joku kysyy, mutta muuten saa kaikki treenata just niinkuin itte haluaa.

Tepes sanoi:
Tää alkaa mennä jo jeesustelun puolelle. Kyllä se on sen aloittelijan vastuulla itse KYSYÄ sitä neuvoa. Mä autan ja neuvon kyllä ilomielin jos joku kysyy, mutta muuten saa kaikki treenata just niinkuin itte haluaa.

Monesti vaan tuntuu niillä eniten neuvoja tarvitsevilla olevan kynnys lähteä itse kyselemään neuvoja isommilta sälleiltä. Kyllä mäkin olisin arvostanut jos joku kokeneempi treenaaja olisi tullut neuvomaan ekoilla kerroilla ilman pyytämistä.

En mäkään ketään lähde neuvomaan jos ihan vaan egoillakseen tekee liikkeitä liian isoilla painoilla väärin, vaan tarkoitin tuossa aikaisemmassa lähinnä aloittelijoita jotka tietämättään tekevät väärin.

IMO jos on niin sosiaalisesti rajoittunut ettei kestä sitä että joku tulee juttelemaan salilla niin kannattaa varmaan ostaa omat painot ja treenata kotona.

Näin rintapellen tuossa yksi päivä. Näytti koomapotilaalta joka on maannut paikoillaan 20 vuotta mutta jolla on silikoonit/ilmapallot tisseissä.

Taas on kaamee hajuveden haju täällä luokassa! Vielä kolme tuntia joutuu täällä istumaan, yksi tunti jo takana. Päähän koskee ja pyörryttää, piti jo välillä käydä tuulettumassa tuolla luokan ulkopuolella. Ihan haisee jollekin saatanan hyttysmyrkylle!!! Onneksi koulu loppuu niin ei tartte toisten lemuista kärsiä.

Tämä kuuluisi ennemmin salitragediaa-nimiseen threadiin, mutta menkööt tänne.

Eilen salilla oli semmoinen vanha patu. Kuusikymppinen tai yli. Se vaikutti jotenkin oudolta, oikein huokui siitä. Sitten tajusin, että tämä tyyppi on joku vanha runkku, joka tuijotteli jotakin 12-14v tyttöjä, jotka pelasivat sählyä. Teki dippejä, sitten 5min tauko, istui kuntopyörässä, katseli tyttöjä samalla. Sitten teki vatsalihaksia laitteessa, samalla katsellen jälleen kerran näitä tyttöjä. Ja samaa jatkui vaikka kuinka kauan.

En mennyt sanomaan mitään, mutta menin seisomaan siihen kuntopyörän eteen, missä se istuskeli sarjojen välissä, jottei hän päässyt siihen istuskelemaan. Näytti se tajuavan vihjeen, mutta eipä silti lopettanut tuijottamista.

Samainen ukko on kuulemma ollut ennenkin, ja silloin oli tehnyt olkapäitä, huomannut sarjojen välissä jotain juoksijatyttöjä, ja siirtynyt tekemään olkapäitä sellaiseen paikkaan, että pystyi tuijotttelemaan suoraan. Tällöin joku olikin viisaasti mennyt keskustelemaan asiasta ukon kanssa...

Naiset!! Ei ymmärrä! Perkele!:curs: :itku:

Perkeleen koulu stressaa. Älyttömästi poissaoloja ja 4kin on, vaikka muille jakaa. Perkele ku pitää jättää aina kaikki viimeiseen iltaan. Pitäis tehä taas huomiseks vaikka mitä aineita. Treeneistäkin on tullut taukoa. :itku:

Voisin olla syömättä suklaata. Jos äiti ei lähettäisi sitä postissa. Taitaa tietää, että yritän vähentää, mutta lihani tottelee suklaata..

Eräällä toisella foorumilla joku samalla salilla käyvä kaveriksikin luulemani haukkui minun treenaamisiani. Aika mukavaa lukea tuollaista.

Kuulemma en ole kehittynyt ollenkaan ja treenaan väärin. Väänsin Single Factoria ja siinä tehdään viitosia mikä on väärin koska olisi pitänyt tehdä kymppejä :( Lisäksi olen kuulemma kaikkitietävä ja uskon sokeasti nettikirjoituksiin. Ja kaikki mitä neuvoin oli että kannattaa treenata jalkoja...

Tuo kehittymättömyyskin ihmetyttää kun olen kuiteskin nostanut sarjapainoja 20-30kg puolen vuoden sisään. Ehkäpä tätä äijää ärsytti se että menin ohi siitä sarjapainoissa?

Tämä sama hemmo nostaa runkkupenkkinä oman painonsa verran ja kyykkää melkein puolet penkkipainosta. Eli on kunnon rhp.

Kaikesta ilosta ja draamasta huolimatta pientä kuumotusta aiheuttaa jo aika läheinen uusi thaimaalaisnaistuttavuus. Ensinnäkin naisen veli on tappanu jonkun ja lahjonu poliisit, eikä istunu linnassa päivääkään. No tämän naisen ex-poikaystävä oli menny pettämispuuhiin ja nainen oli jo tilannut tappajaprikaatin (=siskonsa tutut poliisit) hoitelemaan ex-poikaystävänsä. No ei sit kummiskaan ollu lähteny tappopuuhiin (=liian kallista). Oli kuiteskin hakannut äijän ravintolassa ison äijäjoukon katsellessa vieressä, ettei äijä koskekkaan nykyiseen naisystävääni. Täytyypä olla tarkempi, mitä tekee jne. Ihan mukava nainen. Eipä ois uskonut, että draamaa löytyy perheestä näinkin paljon... :D Tästä lähin kaikkein suurimpia vitsailuja pitänee harkita ehkä kerran/pari. Vituttaa vaan, että jos onkin joku psyko... hahahhaha :D

Ruutiukko sanoi:
Tollainenhan tuo vaan mukavasti lisäjännitystä elämään, varsinkin jos menee sukset ristiin....

http://www.nzherald.co.nz/section/story.cfm?c_id=2&objectid=10378857

Piti sit laittaa tollanen linkki... Kiitti niin vit....! Ei yhtään kyllä vähennä kuumotusta. Voihan helevetti. Ja toi on mua vähän nimitelly butterfly-heitoilla jne. Voi perkele! Ja huomenna pitäis 10 aikaan illalla lähtee sen kanssa ajelemaan etelä Thaimaaseen biitsille. No ei kai tässä nyt mitään hätää ole. Täytyy jättää varmaan nämä "olipas viime yönä kuuma kissa hoideltavana kämpillä"- vitsit vähemmälle. :itku:

Vitun prekariaatit!! :curs: :wall:

Topah sanoi:
Piti sit laittaa tollanen linkki... Kiitti niin vit....! Ei yhtään kyllä vähennä kuumotusta. Voihan helevetti. Ja toi on mua vähän nimitelly butterfly-heitoilla jne. Voi perkele! Ja huomenna pitäis 10 aikaan illalla lähtee sen kanssa ajelemaan etelä Thaimaaseen biitsille. No ei kai tässä nyt mitään hätää ole. Täytyy jättää varmaan nämä "olipas viime yönä kuuma kissa hoideltavana kämpillä"- vitsit vähemmälle. :itku:

Onnea vaan! Tuli ihan mieleen ne yhdet hämähäkit (olisiko ollut Musta leski), joiden naarailla on tapana silloin tällöin parittelun jälkeen pistellä toinen puolisko poskeen. Ei mitään suorituspaineita... :D

Nenä vuotaa, aivastuttaa ja silmät kutiaa, perkele! Viime kesän sai olla aika rauhassa allergioilta ja nyt tuntuu tulevan 2 kertaa pahemmat allergiat:curs:

Pitää lähteä töihin!!PRKL!!

Minkä helvetin takia työilmoituksiin laitetaan puhelinnumero ja soittoaika, jos ei kerran koskaan aiota vastata puhelimeen. Vittu kaks päivää jo soittanut samaan paskafirmaan. Suksikaa vittuun. Kukaan enään vaivaudu vastaamaan puheluihin, sähköposteihin, eikä soittopyyntöihin. Missään. Ei turhauta ei...:curs:

Tyhmä sairaus, tyhmä työ ja tyhmät miehet. Mitäpä muuta sitä voisikaan kaivata. Ai niin, tili on melkein miinuksella ja monta kuukautta odotettu matka ilmeisesti peruuntuu. :)

Back
Ylös Bottom