Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

/avautuminen/
naturalmale on postihuora.
wwe and backyard ipanat änkee nyt jo pakkiksellekin.
ekaksi näki niitä koulussa, sitten näkee välillä lenkillä ja nyt jo täällä..
eikö ne vittu tajua että suurimmasta osasta niistä ei tule mitään vitun showpainijaa. SAATANA teloisivat nyt edes niskansa ja lopettaisivat sen vitun mekastuksen.
/avautumisen loppu/

Kiitos.. paljon parempi olo

Ihan hienoo ku valmentaja välittää mutta joskus se välittää vähän liikaa siitä mitä minä teen. Keskittyis siihen lajiin vaan.

venla sanoi:
Ihan hienoo ku valmentaja välittää mutta joskus se välittää vähän liikaa siitä mitä minä teen. Keskittyis siihen lajiin vaan.

Mun valmennettavani kiitteli tänään kun olen puuttunut vähän muuhunkin kuin itse lajiin.
Joskus niinkin päin :)

Eivät nuo teekkaribileet vaan toimi selvinpäin millään, olisihan se pitänyt muistaa jo vanhastaan. TikTakia piti mennä kuuntelemaan kaverin kanssa telttabileisiin, mutta siellä oli lavan lähellä hirveä ryysis ja porukka ajoi selkään kokoajan, vaikka en edes ollut eturivissä, vaan vasta toiseksi etummaisen paineaidan takana. Yksikin känniapina ihan vittuillakseen tuli jostain polvenkorkeudelta takaa ja alkoi työntää jalkoja alta, tajusi sitten sentään lopettaa, kun vähän ärähdin sille. Tuntui että vastaavia urpoja oli siellä muutenkin ihan liikaa ja koska väsymyksen takia meinasi olla pinna kireällä muutenkin, niin lähdin menemään ennenkuin menetän hermoni jollekin. Kävi vituttamaan niin paljon, että fiilis oli siltä illalta sillä pilattu eikä paljon jaksanut TikTak napata, vaikka se olikin mielestäni ihan hyvä bändi, kun näin sen viime vuoden Provinssin päätösbileissä.

Tänään koko päivän väsyttänyt, vaikka periaatteessa olen nukkunut riittävästi. Kofeiinikaan ei piristänyt yhtään. Viimeisen kofeiinin otin tuossa klo 20.30, puoli tuntia ennen niihin bileisiin lähtöä. Sekään ei tuntunut piristävän ollenkaan, vaan olo oli melko nuutunut vielä bileissäkin, mutta kuinka ollakaan, niin nyt ei sitten väsytä kyllä yhtään. Eli eipä tässä kai muuta, kun alan lukea tenttikirjoja, kunnes joskus aamulla saattaa alkaa klo 06 maissa väsyttää riittävästi, että kannattaisi mennä nukkumaan.

Huomenna ei voi edes mennä salille hyvää fiilistä hakemaan, koska olen treenannut joka päivä maanantaista perjantaihin ja tuntuu, että kroppa tarvitsee todella vielä toisenkin päivän lepoa ennen seuraavaa treeniä.

kata sanoi:
Ihmiset, jotka rikkoo pulloja ulos ja viattomat koirat satuttaa sirpaleisiin tassunsa :curs:

Jos haluat apua asianomaisten kurmottamisessa, niin kerro vaan. Olen hyvinkin mielelläni muotoilemassa tuollaisten vatipäitten naamoja uuteen uskoon:curs:

Omia vitutuksen aiheita: Tänä iltana piti tavata eräs nainen johon olen ollut jo useamman kuukauden hyvin hyvin vahvasti ihastunut/kiinnostunut. Kuitenkin hän ei saapunut sovittuna aikana paikalle ja ei ole vastannut viesteihin. Jonkin verran "harmitaa".. On se vaan niin veemäistä aina joutua pettymään ihmissuhteissa. Vittu en mä oliskaan halunnu jakaa mitään tunteita. Saatana!
Muita, vähemmän harmittavia asioita, tuntuu että toi vatsa ei lähde tosta edestä yhtään mihinkään. Se vaan on siinä. Tai se saattaa jopa kasvaakin:jahas: Kele. Vittu koko kesä meneekin sitten näillä näkymin juostessa tota vatsaa poikkeen..

Mut onneks huomenna tulen niiiiiin nollaamaan tämän/nämä tilanteet ja hakemaan uusia vitutuksen aiheita.. Epäilemättä onnistunkin siinä. Klara vappen everybody!

kata sanoi:
Ihmiset, jotka rikkoo pulloja ulos ja viattomat koirat satuttaa sirpaleisiin tassunsa :curs:

Jep, tiedän että tuollainen vituttaa. Itse tosin asun sen verran syrjässä omakoti alueella että meidän pihassa noita siruja ei ole, mutta perjantai illalla kun liikuskelin tuolla kylillä niin täytyi jopa pienessä sievässä kerätä pullonsiruja roskiin puistosta että koirat eivät loukkaa itseään...

Kalanmaksaöljy on kallista täällä (ainakin mun kukkarolle). 15euroa puoli litraa. :(

edit.

kata sanoi:

Meidän koira kuoli verenmyrkytykseen kun sai lasinsirun tassuun. Siitä on jo vuosia. Mikä vittu liikku sellasen ihmisen päässä joka rikkoo pulloja ympäristöön. Tekisi mieleni syöttää ne sirpaleet sellaiselle ihmiselle joka tuollaista tekee.

Miksi esseiden kirjoittaminen on aina niin persettä?? Ja yhtäkkiä en taas osaakaan ilmaista itseäni englanniksi sitten ollenkaan, eihän sitä oo tullu opiskeltuakaan ku vasta kaks vuotta saatana...Oikein hävettää kirjoittaa näin surkeaa ideaköyhää, pinnallista tekstiä, mutta minkäs sille voi ku on niin tyhmä ja huono ja ruma. Ja naapurin parvekkeella jollain vapunjuhlijalla on aivan järjettömän ärsyttävän kuuloinen hikka joka vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...:curs:

Viiden viikon dieetti pilalle kolmen päivän mäsäytyksen takia. Nestepöhöstä lähdettiin, ja nyt ollaan nestepöhössä, mutta korkeammalla painolla kuin lähdössä :( :curs: :wall:

Tietyin varauksin ja yksityiskohtien muunnosten kera yhdyn virtuaalisesti kahden edellisen puhujan mielipiteisiin. Perkele. Tutkielma on se jota kirjoitan ja kroppa on keränny nestettä ilman erityisiä mässyjäkään:curs: . Silmiäkin kutittaa.

Tulikin lähdettyä... Ei jäänyt kuin :kakka: käteen.

Kolmas yö putkeen, jona nukkuminen meni vituiksi. Nyt alkaa olla sellainen aika saatanan vihainen olo.

Ja en, yhtenäkään päivänä en pilannut uniani omatoimisesti ryypiskelemällä.

Kevätflunssa. Viikon treenitauko venähtikin sitten tuplaten pitemmäksi. Ja kesken dieetin tietysti. Kyllä vituttaa.:wall:

Back
Ylös Bottom