Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olin itse hieman vastaavanlaisessa tilanteessa jokin aika sitten. Kannattaa miettiä tarkkaan onko riski siitä, että menetät hänet, ottamisen arvoinen.Fat Daddy sanoi:5. Jälleen löydän itseni tilanteesta, jossa olen rakastunut naiseen jota en vain yksin kertaisesti voi saada - ainakaan, kun en uskalla siitä hänelle puhua.
Pelkään menettäväni ystävän, jos oikeista tunteistani kerron.
Jos käsitin oikein mitä liikettä tarkoitat, niin se liikerata muistuttaa jossainmäärin perhosuinnin vetoa, ja on siten eri hyvä liike.remu sanoi:Tarkoitatko nyt tätä rintaan veto + puolikas ojentajapunnerrus reisiin - liikettä? Se on muuten tosi yleinen liike ja olen miettinyt että mistä semmonen on alunperin kehitelty.

Toi on jo melko kova. Kyllä joillain on pokkaa.macabel sanoi:Tänään oli eräällä eräällä pyöräilyhousuisella miehellä ilmeisesti kaupankäynti suunnitteilla salilla. Muuta selitystä en keksinyt sille money clipsille ('pidike' seteleille) jota hän kanteli mukanaan, asiaan kuuluvan rahatukon kanssa tottakai. Se asetettiin kauniisti kännykän ja autonavaimien viereen sarjojen ajaksi. Eiköhän ne isoimmat rahat kannata jättää kotiin jos ei luota lukollisiin kaappeihin..![]()
Kaminari sanoi:Mitä semmoinen on että mennään ristikkäistaljaan, laitetaan se kuntopallo (niin just se jonka päällä voi tehdä vatsoja) jalkojen väliin ja vetkutellaan niitä taljoja sitten sattumanvaraisesti. Mahtaako kyseessä olla joku massaliike?
Mä menin. Ja tulos? Kaks tuntia myöhemmin hoksaan, että monitori naksahtaa pois päältä enkä oo vieläkään tutinu silmäystäkään. Nyt ei nukkuminen tunnu onnaavan, perkeles.venla sanoi:Eikä siinä vielä kaikki! Olisi pitänyt mennä heti nukkumaan kun väsytti ja oli tuo vähän huono olo.[/SIZE]

Kumma kun tyypit siirty scottiin tekemään tippu sarjapaino viiteentoista kiloon........Miten tuo on mahdollista?J-T sanoi:Eilen näin eka kertaa "todellista" hauiskääntöä kun pari äijää riuhto tosissaan ysikympillä sarjaa, täytyy todeta, että todella ihailtavaa keskivartalon lihasten hallintaa kertakaikkiaan.Kumma kun tyypit siirty scottiin tekemään tippu sarjapaino viiteentoista kiloon........
Scottia tekee jotku vitoset päis ni luulis ettei rinnallevedoskaan ole ihan tollaset painotRuhli sanoi:Miten tuo on mahdollista?Scottia tekee jotku vitoset päis ni luulis ettei rinnallevedoskaan ole ihan tollaset painot
J-T sanoi:Joo enpä tiiä miten on mahollista mut näin kävi, siis se haukkari sarja oli sairasta katottavaa. En oo ennen moista nähny.
edit: siis kaikki maholliset liikuvat taakse ja törkee riuhtasu