Ei tuo vielä mitään, kaveri unohti kyseisen putelin koko kesän ajaksi auton takakonttiin. Haju oli jihana!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sportman81 sanoi:Ei tuo vielä mitään, kaveri unohti kyseisen putelin koko kesän ajaksi auton takakonttiin. Haju oli jihana!!
KIRISTÄÄ, perkele. Suolaa haavoihin. ;)samout sanoi:hihi mä oon koht 19v, kiristääkö:evil:
SIC- sanoi:Joku mies kysy minua treffeille :curs:
burdock sanoi:Mulla alkaa jo pikkuhiljaa helpottamaan tuo jumi. Oli varmaan niin kauhia lihaskramppi pakarassa ja alaselässä, että painoi hermoa. Tosin asiaan saattoi edes auttaa sekin, että onnistuin loukkaamaan alaselän salilla.
GoA sanoi:Etkä lähtenyt? :D
Ja se siis vituttaa?SIC- sanoi:Joo en
Patteri_ sanoi:Pääsykokeisiin lukua. Eihän tekniikan ja liikenteen alan amk pääsykokeet oo ku perusmatikkaa, mut datanomille vaikeeta :S
quiz sanoi:tuli vaan juuri mietittyä, että mitäköhän hemmettiä täällä pitäisi noin niinkun tehdä. voi hyvinkin olla semmonen 60 vuotta vielä elämää jäljellä. lapsia ei kiinnosta hankkia. pyöriä täällä nyt kymmeniä vuosia vanhana gubbena. tytötkään ei tykkää fossiileista. rahan perässä juokseminenkin tuntuu tylsältä. ei edes vituta, vaikka tänne postaankin. jotenkin vaan tuntuu hassulta. miksi odottaa 60 vuotta?
Hellion sanoi:Ja se siis vituttaa?