Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sportman81 sanoi:
Ei tuo vielä mitään, kaveri unohti kyseisen putelin koko kesän ajaksi auton takakonttiin. Haju oli jihana!!

HYISSSSSSSSSSSSSSS :urjo: :urjo: :urjo: :urjo: :urjo:

burdock sanoi:
Mulla alkaa jo pikkuhiljaa helpottamaan tuo jumi. Oli varmaan niin kauhia lihaskramppi pakarassa ja alaselässä, että painoi hermoa. Tosin asiaan saattoi edes auttaa sekin, että onnistuin loukkaamaan alaselän salilla :rolleyes: .

Varovaisesti sen selän kanssa. Jos epäilyttää, niin lääkärille. Selällä ei kannata leikkiä.

Ja tässä asiassa puhuu kokemus.

Nenä on tukossa, mua ei nukuta (!) ja kirjoittelen ihan mitä sattuu tännekin, perhana. Suljen itseni foorumilta kohta.

Taaskaan ei riittänyt rahat kaikkiin laskuihin... vitut!

Tulinpahan tökänneeksi vahingossa v-loppuna haarukalla ikeneen ja nyt sit on perkeleen kipeä ja sitä hammasta vihloo. :( Mietin, että soittaisinko hammaslääkärille, et voisko se tehdä jotain, mut sit pitäis lähteä sadan kilsan päähän ajelemaan (joo, tiedän, mut mulle kelpaa vain paras hammaslääkäri) ja sekään ei just nyt kyllä kiinnosta. Pääsiäinen on kyl tulossa ja jos sillon menee vihlominen ja säryt tosi pahoix, niin sit sitä kusessa vasta ollaankin.
Mut olen jotenkin siinä toivossa, että tää ien vois parantua itsestään.. :rolleyes:
Mitä pahaa mä olen tehnyt, että mulla jatkuvasti särkee johonkin? :(

tuli vaan juuri mietittyä, että mitäköhän hemmettiä täällä pitäisi noin niinkun tehdä. voi hyvinkin olla semmonen 60 vuotta vielä elämää jäljellä. lapsia ei kiinnosta hankkia. pyöriä täällä nyt kymmeniä vuosia vanhana gubbena. tytötkään ei tykkää fossiileista. rahan perässä juokseminenkin tuntuu tylsältä. ei edes vituta, vaikka tänne postaankin. jotenkin vaan tuntuu hassulta. miksi odottaa 60 vuotta?

Allergia..... :curs: :curs: :curs:
Miks just nyt?!? Miks just mulle?! Miksimiksimiksimiksi... :(

("Onneksi" tää menee 2 viikossa - yleensä - ohi, mutta siihen asti elämä pahimmillaan voi olla aika ankeeta, kun ei oikein voi puhua, syödä, juoda.) :itku:

quiz sanoi:
tuli vaan juuri mietittyä, että mitäköhän hemmettiä täällä pitäisi noin niinkun tehdä. voi hyvinkin olla semmonen 60 vuotta vielä elämää jäljellä. lapsia ei kiinnosta hankkia. pyöriä täällä nyt kymmeniä vuosia vanhana gubbena. tytötkään ei tykkää fossiileista. rahan perässä juokseminenkin tuntuu tylsältä. ei edes vituta, vaikka tänne postaankin. jotenkin vaan tuntuu hassulta. miksi odottaa 60 vuotta?

Oon miettinyt ihan samaa ja tullut siihen tulokseen että tuota on turha miettiä. Tosiasia on se että kaikki muuttuu, vaikka sitä ei ehkä itse tiedostaisikaan. Jos syitä lähtee etsimään niin niitä saakin sitten etsiä. Peliähän tämä tuntuisi olevan ja vaikka ei voitosta pelaisikaan niin ainakin perussääntöihin kuuluu vääntää loppuun saakka, muuten ei mitään tapahdu.

"Ei ole turhia päiviä, tai jos on on koko elämä
niin turhaa, ettei sitä siedä ajatella tänään"

Kisat meni päin vittua. Kun ei ole voimaa, niin sitä ei ole... Pitäisiköhän alkaa harrastamaaan pitsinnypläystä paikallisessa marttakerhossa.

Vituttaa, perkele!

Tänään vasta huomasin, kuinka kallista pysäköinti on helsingissä. Vittu 1€/18min, eli piti mennä lasten kanssa elokuviin ja aikaa piti varata tollanen neljätuntia, vähän pyöristämällä 1€/20 min =>3€/1h => 12€/4h ja sama markkoina siis vittu 72mk. Toi markka juttu kyllä hävettää mutta toi on jostain pysäköinnistä ihan vitusti rahaa.

Sitten lopupeleissä ei päästy edes elokuviin, kun nuorempi lapsista on alle 5v ja on tullu vasta joku laki, että elokuvateatterit ei voi joustaa noissa ikärajoissa, ei edes vaikka huoltaja on mukana. Käännyttivät sitten koko konkkarokan pois leffasta. Onneksi eivät ehtineet kuitenkaan viedä rahoja ensin, vaan ne sentään säästy.

Elokuvan jälkeen piti lasten kanssa käydä vielä Pakkis-kaupassa, mutta oli siinä jo V-käyrä niin korkeella, ettei kiinnostanu enää koko tarjoushera, jota piti lähteä hakemaan.

Back
Ylös Bottom