:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:Kompostiturska sanoi:![]()
Sääliksi kävi...
Toi animaatio aiheutti päivän repeilyt. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:Kompostiturska sanoi:![]()
Sääliksi kävi...
alumiini sanoi:V***n veroehdotus. Pitää palauttaa huomenna(3.4) ja olen tänään etsinyt paskat housuissa kaikkia mahdollisia tositteita. Jos toi verotus menee ton ehdotuksen mukaan, joutuisin maksamaan valtiolle 2000 liian paljon.Näillä tuloilla koko vuoden verot ei oo edes 2000 ja ne yrittää vielä nyhtää 2000 ekstraa.:curs: Tää koko uusi veroehdotusjuttu on valtion salaliitto kerätä ylimääräisiä tuloja. Lähetetään tolle ehdotus, että käykö, jos me viedään sulta palleista hikikin, jookos jookos... Huomenna menee koko aamu, kun yrittää laskee noita uusiksi ja sitten taas postiin kinuamaan, että lyö tähän pari tän päivän leimaa...
Poltin kalsaritkin, kun laitoin ne mikroon vähän liian pitkäksi aikaa kuivumaan. Lisäksi treenivyö meni poikki, eikä mulla ole tarpeeksi pitkiä pop-niittejä, että saisin sen kasaan, joten joutuu vetään sen parilla ruuvilla kokoon.
AnaMaki sanoi:Juurikin näin teen itsekin ja tuntuu itselle paljon turvallisemmalta tavalta isojen hantteleiden kanssa. Ennemminkin tuntuu, että siinä helposti reväyttää jonkun paikan, jos siitä alkaa painoja pudottelemaan.
Nannna sanoi:Njuu. Täytyy muistaa isojen poikien vinkki, ni ei tarvi tulla tänne lisää itkemään. Sillä tunnetustihan kesäkollit ei oo mitään uskollisinta sorttia.
Koska kaikissa laitteissa tehdään ykkösiä hyppelee tämä kaveri laitteelta toiselle ilman mitään kysymyksiä voiko tehdä välissä tms. Kun on saatu treeni kunnialla loppuun jäädään salille pälyilemään ja RAAPISKELEMAAN SÄKKEJÄ ilman mitään häpeilyn tunnetta vaikka puoli salila katselisi. Silloin raavitaan kun sieltä kutittaa. Sikäli ikävää kun ajattelee että itse tekee samoilla laitteilla missä saattaa olla tämän kaverin satiaisia ynnä muita juttuja. Raappimista tapahtuu siis myös välillä treenin aikanakin. Sumu sanoi:Paha mennä sanomaan. Suosittelen kuitenkin ottamaan ns. all-season-mallin, niin ehkä se uskollisuuskin sattuu paremmin kohdalleen. Kestää kato syksyn sateet ja talven pakkaset sen kesähelteen lisäksi.
Nannna sanoi:Jaa semmosia all-season-mallejakin on tarjolla. Mä vaan mietin pelkkiä kesän kuumia öitä.
Jotta ei ihan ohi aiheen mene, ni ottaahan se päähä kun... kun... no ei edes ota mikään päähän.
Onska sanoi:Eka postaus :kippis1: ja aika sekava tais tulla