Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Solid Necro: kehottaisin tosiaan yrittää puhua sitä siskoas tekemään sen ilmoituksen vaikkapa sitten ikuisen ystävyyden menettämisen uhalla, ihan senkin takia, ettei joudu kantamaan omallatunnollaan sitä, kun ei tehnyt mitään estääkseen sitä kertaa kun se äijä oikeasti tappaa jonkun.. Enkä väitä ettäkö se sitä estäis, mutta mun mielestä jokaisen ihmisen pitäis tehdä sen minkä voi..

Olen todella pahoillani systeris puolesta... Paranemisia sille!

Kasasin tänään töissä sellasta metallihyllyhässäkkää.. tuloksena kummassakin kädessä vitusti vekkejä ja nirhamia ja tuli ainakin litra verta vuodatettua.

Solid Necro: kehottaisin tosiaan yrittää puhua sitä siskoas tekemään sen ilmoituksen vaikkapa sitten ikuisen ystävyyden menettämisen uhalla, ihan senkin takia, ettei joudu kantamaan omallatunnollaan sitä, kun ei tehnyt mitään estääkseen sitä kertaa kun se äijä oikeasti tappaa jonkun.. Enkä väitä ettäkö se sitä estäis, mutta mun mielestä jokaisen ihmisen pitäis tehdä sen minkä voi..

Olen todella pahoillani systeris puolesta... Paranemisia sille!
Kiitos kaikille systerin puolesta, välitän terveiset. Se on aika paskana kun on työkyvyttömänä ainakin loppuvuoden, sen lisäksi juuri hankittu uusi pyörä, kesäauto, ja kaikki liikuntaharrastukset jäävät väliin. Eli elämä on sohvalla istumista.

Rikosilmoituksen sisko aikoo tehdä, se on varma, mutta "hauskaa" asiassa on se, että paikallinen poliisi ei millään haluaisi puuttua asiaan. Käskevät vain miettiä asiaa uudelleen ja että haluaako nyt varmasti tehdä rikosilmoituksen. Koska tapahtuma sattui julkisella paikalla, poliisinhan kuuluisi tehdä tuosta rikosjuttu vaikka kukaan ei nostaisi syytteitäkään, mutta eiih, nämä ei halua ottaa nenäänsä pois sieltä donitsilaatikosta.

Onneks itsellä ei ole noin "hyviä" kavereita, jotka kääntävät selkänsä kun menet semmoista auttamaan. Yrittävät kääntää siskon syyksi tämän jutun vieläpä :D

Kuinka moni olisi menemättä väliin kun parasta kaveria piestään kuin vierasta sikaa?

No jooh, ei tästä enempiä. Pahoittelen modeille jos viestit ovat olleet provosoivia tms, ei ollut tarkoitus. Hyvää älyttömän hiostavaa tiistaita kaikille vitutuspalstan sankareille :D

...sisko on ensiavussa...

No jo on vittu! Kyllä on aika saatanan vajakki kaveri kyseessä. Pystyn melkein kuvittelemaan, millaista raivoa toi tapaus sussa herättää. Mä olisin varmaan käyny jo muotoilemassa kaverin uusiks.

Tsemppiä yritykselle niellä raivo ja sun siskolle voimia paranemiseen.

Rikosilmoituksen sisko aikoo tehdä, se on varma, mutta "hauskaa" asiassa on se, että paikallinen poliisi ei millään haluaisi puuttua asiaan. Käskevät vain miettiä asiaa uudelleen ja että haluaako nyt varmasti tehdä rikosilmoituksen. Koska tapahtuma sattui julkisella paikalla, poliisinhan kuuluisi tehdä tuosta rikosjuttu vaikka kukaan ei nostaisi syytteitäkään, mutta eiih, nämä ei halua ottaa nenäänsä pois sieltä donitsilaatikosta.

Tuo on kyllä aika vitun uskomatonta.Koittakaa nyt jaksella siellä.Eli jos siellä oli silminnäkijöitä niin niitten on pakko todistaa oikeudessa ja väärästä valasta saa tuomion.

Kysyn vaan, mitenkäs ne sun siskon syyks sen yrittää laittaa jos siskos on pahoinpidelty niin että on loppuvuoden työkyvyttömänä ja pahoinpitelijälle ei näennäisesti ole tapahtunut mitään?

Ei voi ymmärtää miten tuollaiseen suhteeseen jäädään ja vielä syyllisestään toista auttamisesta. Paljon jakselemisia täältäkin. :(

Kuseekohan nämä kovat pierumiehet sen HC-salinsa nurkkiin? Mitä sitä turhaa pidättelemään jos on hätä, antaa tulla vaan, jos se jotain ämmää haittaa niin se voi lähteä spinningiin samantein.

Kyllä Turun eräällä salilla, jonka nimessä oli numerot 8 ja 2, entisissä tiloissa ennen aikaan luki miesten vessan ovessa, että PS: ÄLÄ IHMEESSÄ KUSE SUIHKUSSA!

En sit kussut.

Kato vanhoja Salkkareita nauhalta. Mä tiedän et sul on.

Vituttaa kun mikään ei pysy tallessa. Varsinkin kaukosäädintä saa etsiä monta kertaa päivässä.:wall:

ps. tänään alkoi koulu, oon jo hukannut lukujärjestyksen:(

Väliaikaisessa työhuoneessa ei ole ilmastointia. Lämpötila on valehtelematta +35C. Veto poissa, ei jaksa keskittyä, olo on tukala. Huhhuh, minä pidin kylmästä kesästä.

No eihän siinä kuulukaan viedä takapuolta alas, vaan reilusti taakse ja pyrkiä tuomaan sitä tankoa ylös pitkälti jalkoja pitkin. Lisäksi polvia kuuluu koukistaa vain hyvin vähän, niin että koukistamisella vältetään niiden yliojentuminen, mutta kuitenkin saadaan vielä hyvä venytys ja tuntuma sinne takareisiin. Eli polvet pysyvät melkolailla samassa kulmassa koko liikkeen ajan ja selkä pysyy myös samassa asennossa. Liike tapahtuu lähinnä tuomalla lantiota eteen ja oikenemalla itse samaan aikaan lonkista.

Tuolla on kohtuullisen hyvä video siitä, kuinka tuo minun mielestäni tulisi tehdä oikein: video
Irrotus tuossa on normaalina maastavetona, mutta kyllä se ihan hyvin onnistuu suorinjaloinmavenakin. Lisäksi sitä ei välttämättä tarvitsisi ylhäällä nojata ihan noin taakse, kuin tuo loppua kohti nojaa, mutta tuo oli kuitenkin paras video, jonka 5 minuutin etsimisellä liikkeestä löysin.

Katos perskelettä, minähän siinä videossa pällistelen. Yllättäen Salikomediaa-ketjussa :D

Tuosta on tosiaan jo tuolla Tuubin puolellakin pikku vääntöä, että onko tuo nyt SJMV vai Romanialainen. Nimesin vaan SJMV:ksi, kun en tarkemmin noiden kahden eroa tiennyt. Pitänee jossain välissä vaihtaa pätkän nimi romanialaiseksi, niin eipähän ole virheellistä informaatiota.

Töissä nainen tuli ja halusi ilmaa pyöränrenkaaseensa, siihen tokaisin, nyt ei pysty ikävä kyllä täyttämään sitä kun tää mun vehje ei toimi ja tästä puuttuu semmonen pää (eiku siis:nolo:). Niin siis tätä kompuraa tarkoitin.:D

Back
Ylös Bottom