Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

voi vittu et vituttaa
systerin ja sen kaverin kans jonnekki maa-uimalaan, koko matkan kuunteli niiden höpöttelyä niin vitun tyhmistä jutuista: ai ku olin kuus vuotias nii oli kerran laastari sormen ympärillä tms. Ja sit välillä kuunneltiin beatleseja, mun erittäin paljon vihaama bändi. ei pitäs tommoset jutut jurppia mut tänään laitto kyl keittämään:curs::curs::curs:

Vaikee sanoa mitään mikä oikeasti auttas, kun ei noissa sun viesteissä mitään sellaista konkreettista informaatiota ole mihin tarttua. Anyway, joskus asiat sujuu huonosti sen takia, että ne vois mennä taas hyvin ja ei se paskempi putki ikuisesti kestä. Luvattoman kauan ehkä mut ei ikuisesti.

Tästä on kyllä komiikka kaukana, mutta avaudunpa silti.

Tänään salille tuli joku teinipoika tyttöystävänsä kanssa, ja ensimmäisenä liikkeenä tehtiin penkkiä. Tytön suorituksen aikana poika huutaa isoon ääneen kuinka monta nostoa pitää vielä tulla, ja painaa tankoa väkisin alaspäin, kun tyttö ei uskalla laskea tankoa rinnalle asti.

Penkin jälkeen poika rupeaa pakottamaan tyttöä vetämään leukoja:
Poika: Mee nyt vetään leukoja
Tyttö: En mää jaksa, kun en jaksanu siinä laitteessakaan vetää omaa painoa
(ylätalja)
Poika: En minäkään jaksa, ei se mitään meinaa
Tyttö: En jaksa
Poika: Vittu tjsp.

Tässä vaiheessa poika nappaa tyttöä kyynärvarresta kiinni, ja pakottaa menemään leuanvetopaikalle.

Poika: No niin, nyt hyppäät siihen tankoon

Tyttö hyppää tankoon ja alkaa rimpuilemaan siinä..

Poika: VEDÄ VEDÄ YRITÄ YRITÄ VEDÄ VEDÄ !!!

Taitaa tyttö tulla jatkossakin salille...:david:

Kyllä se vähän vatuttaa, jos jo toinen kissa tässä puolen vuoden aika häviää/kuolee. Yksi siis kuoli sairauteen ja toista ei ole näkyillyt tässä muutamaan tuntiin ja kyseessä on 3 kk vanha pentu. Ihan kiva.

Wanha. Aamulla tuli heti takaisin.

Lähinnä vitutti silloin, mutta sitten kun ajattelee järjellä, niin jos se kissa ei jää auton alle tai sitä ei kaapata, niin se osaa tulla ruoan luo takaisin ja saattaa vetää pidemmän reissun.

Edelliset kissathan saattoivat olla yön tai joskus vajaa viikon poissa ja tulivat takaisin.

ei nyt ihan vituttamalla vituta mut vituttaa kuitenkin nämä ihmiset jotka kulkevat työpaikan ulkopuolellakin firman henkilökortti kaulassa!mikä siinä on niin hienoo et sitä pitää esitellä??" hei kato mä oon tän firman leivissä.." ja sit kävellään niin paskan tärkeenä..itse ainakin sujautan samantien henkilökorttini paidan alle kun astun duunipaikan tiloista ulos.ei mua kiinnosta mainostaa jokapaikassa missä oon töissä..vaik ihan hyvä duunipaikka onki.katsokaapa ihan huviksenne varsinkin suuremmissa kaupungeissa asuvat..mä pari päivää sitte erehdyin seuraamaan tätä ilmiötä ja ei herrajumala nyt on hajoamispisteessä kun joku tyyppi tulee vastaan jossain julkisella paikalla tää kyseinen kapistus esillä.

Voi vitun perse vittu!! :curs: :curs: Oon sitten kadottanu rahapussini, ajo- ja kelakortti, kauppojen etukortit ja tietenkin visakortti! :curs:

No suljin visan vasta illalla, kun huomasin rahapussin kadonneen, en tiedä hukkasinko jo sen eilen, kun en sitä tänään ole tarvinnut...Voi vittu!

Nyt sitten jännityksellä odotteleen kerkisikö joku höyläämään visaa oikein kunnolla ennekuin suljin kortin

v*ttu mikä spede tuo "poika"

ei nyt ihan vituttamalla vituta mut vituttaa kuitenkin nämä ihmiset jotka kulkevat työpaikan ulkopuolellakin firman henkilökortti kaulassa!mikä siinä on niin hienoo et sitä pitää esitellä??" hei kato mä oon tän firman leivissä.." ja sit kävellään niin paskan tärkeenä..itse ainakin sujautan samantien henkilökorttini paidan alle kun astun duunipaikan tiloista ulos.ei mua kiinnosta mainostaa jokapaikassa missä oon töissä..vaik ihan hyvä duunipaikka onki.katsokaapa ihan huviksenne varsinkin suuremmissa kaupungeissa asuvat..mä pari päivää sitte erehdyin seuraamaan tätä ilmiötä ja ei herrajumala nyt on hajoamispisteessä kun joku tyyppi tulee vastaan jossain julkisella paikalla tää kyseinen kapistus esillä.

:lol2: *pitää vastaisuudessakin korttia kaulassa*

Ja asiaan, jooh voisihan sen poiskin ottaa mutta lyhyellä matkalla tuo nyt vain jää kaulaan roikkumaan, repii sitten kotona kaikki taskut jne. tyhjäksi.

Pierut kuuluun salille
Aivan. Paskomisesta riittäisi juttua, mutta eri juttu kuinka hyvänä komediana sitä pidetään.. Mun mielestä ihan salille kuuluvaa normimenoa.

Kaveri penkkaamassa. +200kg tangossa. Pysäytys rinnalle. Mahtava pieru ja tanko ylös. Heti noston jälkeen tyynesti: Se lähti merkistä...

Veteraaninostaja astelee salille, kunnon paskat heti alkuun: "Ammoniakkia jätkille!".

Ite reverse hypersissä. Kesken sarjan pieni pöräys. Koska rokki soi ja salilla ei ole kuin toisessa päässä porukkaa niin aattelin että tästä selvittiin... Matkaa tuonne siis about 50 metriä. Nousen ylös niin joku tyttö nauraa kippurassa toisessa päässä salia...

Liitteet

• byysat.webp
    byysat.webp
    22,7 KB · Katsottu: 894
Itse ainakin piereskelen kunnon proteiinipieruja salilla. Jos muut eivät tykkää, se on heidän ongelmansa.

Juntti.

En ymmärrä, miksi sali olisi näitten suolikaasujen osalta sen kummempi paikka kuin esim. ruuhkabussi? Tietysti voi jokaiselle käydä vahinko kun pinnistää kunnolla, se on ihan luonnollista, mutta sitä en ymmärrä, että sali olisi sellainen paikka jossa saa päästellä ihan toisista välittämättä.

Mul ainaki oli secun kortti ain esil. :D

Vaikka HC-meininkiä kannatankin, niin en minäkään ymmärrä miksi aivan tahallaan pitää piereskellä.

Wanha. Aamulla tuli heti takaisin.

Lähinnä vitutti silloin, mutta sitten kun ajattelee järjellä, niin jos se kissa ei jää auton alle tai sitä ei kaapata, niin se osaa tulla ruoan luo takaisin ja saattaa vetää pidemmän reissun.

Edelliset kissathan saattoivat olla yön tai joskus vajaa viikon poissa ja tulivat takaisin.

Noista kissoista, kaverillani on sellaisia. Niistä toinen putosi parvekkeelta alas ja oli päivän hukassa. Kissa oli kiertänyt talon, tullut ulko-ovesta rappuun, kävellyt portaita ylös ylimpään kerrokseen ja kököttänyt sitten siellä vintin ovella. Kaverini tarkisti ylimmän kerroksen, koska tiesi, että kissoilla on tapana kävellä rappuja aina ylös asti pysähtymättä kotiovelle. Emme tiedä niiden motiivia tällaiseen toimintaan. Kunhan tuli mieleen kadonneista kissoista.

Ja vitutukseen: työttömyys :( kaikki ihmiset, jotka näen kadulla, ovat joko tulossa töistä ja menossa töihin ja voivat kunnon mallikansalaisina katsoa minua alaspäin. Olen ainoa luuseri, hylkiö ja loinen, joka ei kelpaa mihinkään. Valmistuin siis kuukausi sitten ja olen jo näin hermoraunio! Miten ihmiset kestävät tätä kuukausi- ja vuositolkulla?

Back
Ylös Bottom