Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kaavailemani `Surviving for a month´-projektini karahti kiville heti ensimmäisellä ostosreissulla lauantaina. En voi, enkä halua tinkiä euroistani ravinnon suhteen. Tingin jostain muusta sitten.

No porukkaa on näköjään vituttanut ankarasti kun noin monta postia :D

Mua vituttaa ku sali oli täynnä nostelijoita ja olivat siinä penkillä sit koko ajan niin et meni reeni päin vittua ja nyt on niskatkin kipeet. jee

jaahas.. sainpas sitte selville, että tuli hölmöiltyä oikein urakalla lauantaina.. paras kohta oli, ku olin sanonu tytölle, että enks mä saa ees säälipillua.. sellasia.

joo, mä olin tosiaa aika vauhdeissa kuulemma ollu lauantaina.. Olin parin tytön kanssa pussikaljaa vetämässä, ja sitte tosiaa raahasin ne meille, ja sit siin oli selvinpäin olevii kavereit kans kyläs jotka tosiaa raportoi.. kaveri vaa sano, et tuumailtii jo alkuillasta et taisit haluta sen toisen tytön pöksyihi:). Joo, ja tul siin riehuttuu kaikkee muutaki, jostaa syyst ol sellanen. Sit tosiaa vonkasin sitä tyttöä.. ja sitte tosiaa ton maailman parhaan iskureplan tm esitin.. voivoi mua..

"saanks mä ees säälipillua" voi vittu sanon mä:( prkl ku on morkkisolo..

Kyl sitä tul sitä ennenki kehuttua maasta taivaisiin, kuulemma.. aika lahjakkaast katkesi kyllä filmi ennen noita pahimpia, muistan mä viel sanoneeni sitä kauneimmaks tytöks tälpuolel eurooppaa.. voivoi voi vittu ku tekis miel pompata junan alle taas.. mä olin kyl aika spede.

Vituttaa niin vitusti kun ikiin ei saa mentyy aikasiks nukkuu :curs: :curs:
Joka vitun tiistain sama juttu saatana!!!!! HUONOT UNET = HUONOT TREENIT= EI VITUN KEHITYSTÄ!! :curs: :curs:

Jyrsii ihan pirusti sana jukurtti. Sehän on käsittääkseni ihan yhtä hyväksyttävä kirjoitusasu kuin jogurttikin mutta se näyttää vaan jotenkin niin.. ekaluokkalaisen kirjoittamalta. Hesari käyttää ihan systemaattisesti jukurttia. Onko se sitten jotenkin suomalaisempi versio?

Jos tämä on suurin murheeni niin minulla taitaa mennä ihan hyvin.

Ostin 5kg raejuustoa, joka maistuu ihan esterin perseeltä. Edes peston lisääminen joukkoon ei saanut sitä makua katoamaan..

Kenelläkään ideoita, mistä vetäistä mieluiten maitoproteiininen välipala kun sijaintipaikkana on KL, Malesia? Mieluiten siis ruokaa eikä jauhoja.
Ja jos joku sattuu tietämään millä nimellä maitorahkaa myydään ulkomailla, niin kertokoot. Sanakirja sanoo "milk curd", mutta jopa jenkit näyttävät olevan ihmeissään.

voi vittu sanon mä, ku on lauantaista vielä ihan himokova morkkis. Ei saatana ku vittuku vituttaa.. tekis miel hypätä junan alle prkl. loppupeleis se mun quote menee siis: Kumma ku ei ees säälipillua saa. Miten voin sanoa tollasia kellekkää tytölle kännissä, kun en kelpaa? voi vittu.. voivoi mua.. Näin sen kaverin eile, ja pyysin välittää pikkuse pahoitteluit sen pikkuystävälle.. Kun on niin jotenki.. halpa olo. Voi vittu. sit mä viel kuulemma löin mun kaverii kaks kertaa.. jostaa kummast syystä.. Vittu ku oikeest noi mun viinanhuuruset känniääliöinnit karkoittaa viimeisetkin naiset.. Sen mä muistan ku mä ekan kerran sitä kehuin kauniiks, sen se otti ihan hyvin, mut kuulemma silt meinas palaa käämi, ku sitä liikaa ahdistelin.. ei vittu mun ei pitäis juua. Ahistaa ihan perkeleest. oikeesti ku olen kiltti ja viaton kaveri, mutta kännissä mä olen kun toinen mies, ja se toinen on sellanen tyly katujätkä, joka ei paljoa toisten tunteista välitä. Nyt se viel käsitti et mä halusin vaan pientä hetken nautintoa siitä, ei tota mun touhuu muute voikkaa kyllä käsittää, ja etten mä siitä ja sen tunteista ole kiinnostunut.. Toisaalta mänyt oon tasan 3 kertaa sen tavannut, ensimmäisen, sitten tuon lauantaisen joka oli kolmas ja viimeinenkin..

Kyllä mä vaa sanon että vituttaa iha suunnattomasti. Ei mitää rajaa.. miten voikaan vituttaa noin paljon oma täydellinen idiotismi ja känniääliöinti. Meil ol niitte tyttöjen kans viel ihan tosi hauskaa ennenku oltii liian humalassa.. voi vittu mua. aina mä kännis mokaan kaikki kivat tapaukset iha totaalist.

nii maitorahka on englannissa quark, hollannissa kwark. saksassa taitaa olla quark ruotsissa kvark.

...vittu vittu vittu... ei vittu mun ei pitäis juua. vittu vittu.

Eiköhän se ratkaisu ollut jälleen kerran tossa sun omassa postissa. Samaa on ehdotettu sulle useamminkin, kun lopputulos tuntuu ainakin juttujen perusteella olevan aina sama. Ei kaikkien tarvitse sitä alkoholia juoda, nykyään on ihan normaalia olla raitis vaikka harrastuksiin vedoten jos et muuta syytä kehtaa sanoa. Ihan oikeasti Indica, ei tossa ole mitään järkeä.

Juu. alkoholi ei kelpaa minkäänmoiseksi tekosyyksi sen jälkeen kun sitä on ensimmäisen kerran juotu ja huomattu seuraukset. Kaveria lyödään,autoa ajetaan jne jne.kännissä mutta siihen pulloon tartuttiin selvin päin.

Jos et pysy kaljalinjalla kohtuumäärissä, sitten pitää lopettaa juominen kokonaan. Niin se vaan menee, tai sitten kaverit ja naiset menee.

kyl vituttaa, jo sekin et tolla ihan lahjakkaasti vaikka millanen mies olisi, ni polttaa tsäänssit, ja se on ihan kiva ja nätti tyttö, ei siin mitää. Mut ei kukaa nainen kato tollasta touhua mitä mäkin olin lauantaina. Ei sellasta naista ole varmaa keksittykää, joka suostuis ton tason känniääliöintii katsomaa prkl.

vituttaa kyl, koska mä iha oikeesti en oo sellanen, millasen kuvan se musta nyt sai. ehkä tarina olisi tänne kaikkia iloisia asioita ketjussa, jos olisin malttanut vähän vähemmillä kaljoilla edetä.. ja jättää sitä martini blancoa vähän enemmin pulloon.. ehkä ei, ehkä joo, mutta ainakaan se ei vituttaisi tälleen. Kehoilutkin kärsii jokaviikkosista juomingeista luvattoman paljon..:(

Olipa mukava ylläri kun poistuin salilta. Pyöräni oli maassa, ja sitä oli nakattu isolla jääpalalla (arviolta 20cmx40cm) sekä nyrkin kokoisilla kivillä. Noh, todettuani pyörän ajokelvottomaksi isäukko apuun ja pyörä autolla huoltoon. N. 100€:n huolto kasvoi kakaroiden (oletan, että kukaan aikuinen ei olisi noin lapsellinen) takia 200€:n. Takajarru paskana, takarenkaan vaihteisto-osa paskana, pinna poikki, se keskihärveli vaihtoon jne Kiitti ihan vitusti! Saatana jos olisin nähnyt ja saanut kiinni tekijän/tekijät, olisin vienyt äitin pikku kullan korvasta taluttaen kotiovelle ja vähän jututtanut vanhempia.

Saatana.

E: Kuitenkin äitin pikku kulta on 120-kiloinen bodari :rolleyes: :D
Ps. Jos joku Rajalan kuntosalin lähistöllä näki tällaista vandalismia, antaapa tulla tietoa.

nii maitorahka on englannissa quark, hollannissa kwark. saksassa taitaa olla quark ruotsissa kvark.

Ok, kiitos tiedosta. Ei taida auttaa proteiininsaantiin se, että syö joka aamu Quarker's Instant Oatmealia :)

Ettei aiheesta eksyttäisi niin vituttaa huolella näiden banaanimaalaisten tapa käyttää ilmastointia. Se laitetaan niin kylmälle kuin ikinä vain menee, eli offiisissa on pahimmillaan 18-19 astetta ja verrattain kova veto. Sitten lähtee toimiston toiselle puolelle, pitää välillä kävellä ilmastoimattomassa käytävässä, jossa onkin sitten se 30 astetta ja.. kurkku kipeä ja flunssassa varmaan kohta. Itsehän pidän ilmastointia 27-28:ssa lähes säännöstään.

Huonoimmat reeenit ikinä :curs:

Back
Ylös Bottom