Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mul on ollut noita infarktioireita ja ylimääräisiä lyöntejä, mutten ole kuitenkaan koskaan lääkärissä käynyt siitä syystä.. kun mulla nyt ei ole mitään sydänvikaa..
tässä muutaman viikkoa sitten oli aika paha, ja kyllä ajattelin että indica siirtyy soittamaan ikuista virtaa harpulla.. mutta kyllä se siitä. en mä jaksa huolestua, kun ne ei kuitenkaan ole mitään oikeaa. sinänsä maailman v-mäisin tunne toi pumpun liikalyönnit
Jos nyt kuitenkin kävisit lääkärissä. Ikävää kuolla tarpeettomasti nuorena. Ainakin minusta olisi.

Ihan perus ylikunnon oireita alkoi ilmenemään ja aloin pitämää taukoa treeneistä. Alkoi esiintyä unettomuutta yöhikoilua, kohonnut leposyke ja muutenkin yleistä väsymystä yms.

Kun olin pitänyt taukoa jo useamman päivän, alkoi kuumeilu. Kuume nousi välillä varsin korkeaksikin, mutta poikkeuksellista minusta oli kuumeen sahaava vaihtelu. Myös rinnassa alkoi tuntua kevyttä pistoa aivan kuin keuhkokuume olisi tuloillaan. Juuri mitään tavallisia flunssaoireita ei ollut. Ei kurkkukipua, nuhaa, yskää yms. perus oireiluita. Ainoastaan hieman lihaskipuja.

Lääkäri epäili aluksi keuhkokuumetta, mutta passitti kuitenkin verikokeisiin, sydänfilmiin ja keuhkokuviin. Seuraavana iltana alkoikin kipu rinnassa voimistua ja alkoi muistuttamaan lievästi sydäninfarktin oireita. Olo kuitenkin parani ja päivystyksessä käskivät vain lepäämään ja odottamaan aamuun, se on pelkkä keuhkokuume :jahas: Aamulla lääkäri sitten soittelikin, että
tulehdusarvot ovat tapissa ja sydänentsyymit avaruudessa. EKG:ssä ei näkynyt ilmeisesti mitään.

Siitä sitten sairaalaan hoidettavaksi. Sairaalassa alkoikin jo tulla sydämeen ylimääräisiä lyöntejä, jotka tuntuivat semmoiselta muljahtelulta rinnassa. Sairaalassa vietin 4 vuorokautta ja nyt sitten vain totaalista lepoa ainakin tämä vuosi loppuun. :thumbs:
:offtopic: Jännä juttu sinänsä että mulla oli 13-vuotiaana, kun tuon sydänlihaksen tulehduksen sairastin, nuo kaikki oireet melkeenpä yhen vuorokauden sisälle. Tunsin vain kun tulin koulusta kotiin, että rintaa pistää aivan helvetisti eikä saa happea kunnolla. Siitä sitten soittelin äiteelle että tulis viemään mut sairalaan ku sattuu niin paljon. Äitee oli aluksi: "Et kuitenkaan vaan halua mennä niihin uintitreeneihin, sen takia feikkaat." Ääni muuttu kellossa siinä vaiheessa kun äiti tuli töistä kotiin ja itse makasin melkein tajuttomana lattialla. Siitä lähdettiin sitten sairaalaan ja siellä diagnosoitiin parin päivän testien jälkeen (mm. kymmenien EKG-testien) että sydänlihastulehdushan siellä on.

Tulos = 3kk aivan täydellistä pakkolepoa, hyvä että uskalsi kusella käydä. Sain jopa melkein kuukauden vapautuksen koulusta yläasteella kun "sydäntä ei saa turhaan rasittaa". Onneksi sitten pääsin kouluun takaisin :) (ja vielä omassa lajissani niin korkealle kuin osasin ikään odottaa :) )

e: lisätty pari puuttuvaa sanaa :david:

Mul on ollut noita infarktioireita ja ylimääräisiä lyöntejä, mutten ole kuitenkaan koskaan lääkärissä käynyt siitä syystä.. kun mulla nyt ei ole mitään sydänvikaa..
tässä muutaman viikkoa sitten oli aika paha, ja kyllä ajattelin että indica siirtyy soittamaan ikuista virtaa harpulla.. mutta kyllä se siitä. en mä jaksa huolestua, kun ne ei kuitenkaan ole mitään oikeaa. sinänsä maailman v-mäisin tunne toi pumpun liikalyönnit

Mene nyt herranjumala lääkäriin jos pumppu reistailee! Kyllä sitä on nuorempiakin kuollut äkillisiin sydäreihin että kyllä kannattaisi vähän jaksaa huolestua. Jos sieltä ei mitään löydy niin et siinä mitään häviäkään mutta jos et mene ja siellä jotain onkin vialla niin...

Ei tyypillisin komediakertomus välttämättä... Tajusin nimittäin äskettäin, että tämän yhdeksän treenikuukauden aikana olen pienellä salillamme nähnyt kolmen henkilön tekevän kyykkyä (yksi niistä olen minä) ja kahden tekevän maastavetoa (toinen niistä minä...)

Meillä on todellinen HC-sali \o/
Joo noh ei meidänkään salilla kovin moni tee kyykyssä tai mavessa kovia kutosia kyykkyä, dippiä ja mavee tosin penkkiä kylläkin, mutta sitä tehdään ihan korvessakin kovia kutosia.

Joo noh ei meidänkään salilla kovin moni tee kyykyssä tai mavessa kovia kutosia kyykkyä, dippiä ja mavee tosin penkkiä kylläkin, mutta sitä tehdään ihan korvessakin kovia kutosia.

Joo, se on kyllä asia niin, että missään korvessa ei kovia kutosia voi kyykyssä ja mavessa tehdä! :rolleyes:

Tänää kun tulin salille joku kissa puhui kännykkään tehdessää vatsoja yhedssä ahtaassa välikössä ihmisten kulkureitillä.

Kun lähdin salilta tämä sama kissa puhui vieläkin puhelimeensa stepperissä:jahas:

Unirytmi kyrvähtäny pahemman kerran. Väsyttää niin perkeleesti nukku paljon tai vähän ja nyt sitten ei tule uni jne. Pistetään syysvitutuksen ja pimeyden piikkiin...

Näinä mukavina laskuhumalan hetkinä tekee mieli tilittää. Oli taas oikein "hauska" ilta baarissa. En tajua, millä vitun oikeudella kukaan kuvittelee omistavansa oikeuden lääppiä ja puristella ties mistä tosta vaan? En minäkään mene vittu kenenkään munia tai perseitä puristelemaan. Samaten sit tulee jotain vitullista tilitystä siit et miten pissis, idiootti plus huora olen ku toistan kaverille kysymyksen, mitä eräs ymmärtääkseni kysy meiltä molemmilta.
ei helvetti. Jos on jtn ongelmia ei tartte purkaa muhun!!

Rupes vaan vituttaa tänäänki. En enää ikinä mene baareihin. Ihan saatanan keksintöjä.

Jes neljän tunnin päästä herätys!! Itkettää ja vituttaa NIIN KAIKKI IHMISSUHTEISTA KOULUUN JA ELÄMÄN JAV ITTU RAHANKÄYTTÖÖN. VITTUPERKELE. Mulla on joku vitun vamma, etten pysty ns "rakastumaan" ystäviin samal tapaa ku rakastun seurustelutoveriin. "Ystävät" ei merkkaa mulle mitn ja kyllästyn ku hetken oon hengaillu. Kai oon sit vaan niin erakkoluonne.

Vituttaa muutenki dokata jos ei voi keittoo kympil. Nyt nukkuu.

jahas. Ilta ovella, ja siitä sitten parin tutun likan kaa jatkoille kaverin luokse. No äsken 85.15) muistan yhtäkkiä että
VITTU! Huomenna klo 9 alkaa reissu Helsinkiin, olen kaverin huoltajana :evil:
ei muuta kun autoon, äkkiä kotio ja ruokaa nassuun ja nyt jumalauta nukkumaan 3 tunniksi :rock:

Ja kisareisun jälkeen taas ovelle samaan räkälään, huomenna erikoisplussana karaoke :rolleyes:

Heh joo itekki näin edm kaltaisen tapauksen ku kävin wolffilla, oliko se ny keskiviikkona. Äijä veti vipunostoja eteen vasemmalla kädellä ja piti luuria korvalla oikeella kädellä ja pälätti kokoajan. Oli ihan helvetin koomisen näköstä!

jahas. Ilta ovella, ja siitä sitten parin tutun likan kaa jatkoille kaverin luokse. No äsken 85.15) muistan yhtäkkiä että
VITTU! Huomenna klo 9 alkaa reissu Helsinkiin, olen kaverin huoltajana :evil:
ei muuta kun autoon, äkkiä kotio ja ruokaa nassuun ja nyt jumalauta nukkumaan 3 tunniksi :rock:

Ja kisareisun jälkeen taas ovelle samaan räkälään, huomenna erikoisplussana karaoke :rolleyes:

vittu sielläpäin ollaan ihan eri aikavyöhykkeellä :D
Pakko seuraavalla kerralla nähdä kalle livenä kunhan mölliskö saa kasattua miitin ouluun taas :hyper:

Olipahan vittumainen ilta töissä. Painia painin perään. Muutenhan se on ihan hauskaa, mutta tällä perkeleen kipeällä selällä meinaa itku päästä.

No voi vittu kun minä oon viisas mies. Tänään muutto, jota ennen pitäs keretä pakkaamaan loppuun, käymään kaupassa, pesemään uuden kämpän lattiat toistamiseen ja käydä töissä...

...ja minä vitun nero menin neljän jälkeen nukkumaan. Arvatkaa miten freesi on olo?

Vetäset pienen humalan ja palkkaat kato tupla-jii muutaman humalaisen pakkislaisen auttamaan muutossa niin sun hommasta ei varmasti tuu yhtäänmitään :D Mutta voitpahan kirjottaa sitte kännithreadiin siitä miten humalassa oot :rock:

Back
Ylös Bottom