Jos nyt kuitenkin kävisit lääkärissä. Ikävää kuolla tarpeettomasti nuorena. Ainakin minusta olisi.Mul on ollut noita infarktioireita ja ylimääräisiä lyöntejä, mutten ole kuitenkaan koskaan lääkärissä käynyt siitä syystä.. kun mulla nyt ei ole mitään sydänvikaa..
tässä muutaman viikkoa sitten oli aika paha, ja kyllä ajattelin että indica siirtyy soittamaan ikuista virtaa harpulla.. mutta kyllä se siitä. en mä jaksa huolestua, kun ne ei kuitenkaan ole mitään oikeaa. sinänsä maailman v-mäisin tunne toi pumpun liikalyönnit
Jännä juttu sinänsä että mulla oli 13-vuotiaana, kun tuon sydänlihaksen tulehduksen sairastin, nuo kaikki oireet melkeenpä yhen vuorokauden sisälle. Tunsin vain kun tulin koulusta kotiin, että rintaa pistää aivan helvetisti eikä saa happea kunnolla. Siitä sitten soittelin äiteelle että tulis viemään mut sairalaan ku sattuu niin paljon. Äitee oli aluksi: "Et kuitenkaan vaan halua mennä niihin uintitreeneihin, sen takia feikkaat." Ääni muuttu kellossa siinä vaiheessa kun äiti tuli töistä kotiin ja itse makasin melkein tajuttomana lattialla. Siitä lähdettiin sitten sairaalaan ja siellä diagnosoitiin parin päivän testien jälkeen (mm. kymmenien EKG-testien) että sydänlihastulehdushan siellä on.
(ja vielä omassa lajissani niin korkealle kuin osasin ikään odottaa