Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Työnantajani vituttaa minua tällä hetkellä suunnattomasti. Työskentelen järjestyksenvalvojana firmassa jolla työkohteina pienen useita pienen kaupungin ja lähiseudun ravintoloita sekä paikallisen laskettelukeskuksen 1200 henkeä vetävä tanssisali. Tanssisali aukesi vasta tänä syksynä ja odottelin kovastikin vuoroja siltä paikalta mutta jostain syystä en ole saanut vuoroja. Kuitenkin työnantajani on palkanut uutta henkilöstöä saadakseen tarpeeksi henkilökuntaa töihin. Erikoista tässä on että useat ko. firmalla entuudestaan työskentelevät henkilöt (itseni lisäksi) ovat olleet syksyn joko kokonaan ilman vuorjoa taikka saaneet hajanaisia vuoroja syrjäkylillä. Mietityttää kyllä että mistä moinen johtuu, miksi palkata uutta väkeä kun entisiäkin on tyhjänpanttina listoilla roikumassa

aika koominen on yks ukko mikä aina ennen penkkiä repii tankoa ja potkii penkkiä ja haukkuu opiskelijoita.no kai sekin on tapa psyykata itteensä...:david:

Oon saanut niin hyvät naurut tässä threadissa että pakko on kertoa pari omaa kommellusta salilla.
Kerran tein prässiä ja sarjojen loputtua aloin repii levyjä pois. Ajatuksissani otin romuja pois vain toiselta puolelta, ja kun käännyin viemään levyä telineeseen, niin kuuluu perkeleenmoinen kolina. Ajattelin, että takanani kyykkyä tehnyt kaveri tiputti tangon maahan, mutta kun käännyin, niin näin, että prässi oli kaatunut! Sillä kyykkääjälläkin oli semmonen ilme, että varmaan oli mennyt paskat housuun pelästyksestä. Yhdessä sitten nostettiin laite takaisin pystyyn mutta en tajua vieläkään, miten prässi voidaan suunnitella sellaiseksi, että se voi kaatua. Onneksi kukaan ei jäänyt alle...
Toinen koominen tapaus sattui, kun vedin puolikasta mavea telineiltä. Painoa oli jo sen verran, että toistomäärät oli alta viiden. Viimeinen toisto nousi sitten vähän vinossa. Painot lähti liikenteeseen (juu, nyt on aina lukot, silloin ei ollut) tangon toiselta puolen ja tanko lähti aika hienosti käsistä. Hornamainen kolina. Ne irronneet painolevyt osu puoliks mun mankkapurkkiin ja voi vittu miten pitkälle ja korkealla semmonen purkki voi lentää! Salille tuli hetkessä vähän jouluinen tunnelma, kun valkoista pölyä leijaili katosta kaikkien salilla olijoiden olkapäille. En kuitenkaan lannistunut tästä, vaan keräsin painot takasin tankoon ja hain purkkini takaisin salin toiselta puolelta. Seuraavassa tiukassa sarjassa pääsi sitten semmonen eläimellinen ääni tuolta perspuolesta, joten päätin, että tämä liike on nyt tältä erää tehty.

Palasin juuri viikon loikoilusta Teneriffalta, ehdin pitää viimesen kesälomaviikon.

Ja luin työsähköpostit. Yksi asiakkaista marisee. Pomo jaksaa valittaa ja viisastella. Samaa virttä kuten aina ennenkin, vaikka se on ihan pihalla asioista. Pitäisi tehdä tuhat ja yksi hommaa, vaikka ehtii tehdä vain muutaman.

Huomisesta tulee pitkä reissupäivä, jonka päätteeksi hammaslääkäriin. Poraa tarjolla :eek:

Vituttaa eilinen, vaikka nyt on jumalattoman hyvä fiilis tavallaan, koska reaktio mun tekemään ulospyyntöön ei ollu negatiivinen ollenkaan, toisinkuin pelkäsin, nii silti eilen tuli aika kunnon rytmihäiriöitä ja rintakipua.. aivan tajutonta särkyä, ilmeni urheillessa.. mutta kyllä sekin meni ohi kunnolla juodessa, ja tänään taas maailma hymyilee..

vituttaa kun en pysty hallitsemaan suuttumistani ja haukun (huoltajaani).ei vaan hermot kestä ja aika huonot välit senkin takia ,onneksi vuosi niin voi muuttaa pois mutta milläs elää kun koulut kesken

nii silti eilen tuli aika kunnon rytmihäiriöitä ja rintakipua.. aivan tajutonta särkyä, ilmeni urheillessa.. mutta kyllä sekin meni ohi kunnolla juodessa, ja tänään taas maailma hymyilee..

Hei urpo, kuinka paljon vituttaa haudassa? Mene nyt jumalauta lääkäriin ja lopeta toi läträäminen. Ihan vitun kauan se unelmiesi muija kattelee jotain puolikuollutta juoppoa.

edit. mikäli nyt satuit juomaan vettä (epäilys heräsi kirjoittamasi postauksen Tunnustus-ketjuun perusteella), viivaa yli "juoppo" ja korvaa se jollain muulla asiaan kuuluvalla sanalla. Ja mene silti sinne lekuriin.

Autosi on H-talon kulkuväylällä. Just joo, kyllä siitä kävellen ohi pääsee ja H-talolle ei autolla ajeta.

Mikään ei vituta niin paljon kuin urpot, jotka parkkeeraa pelastustielle. Omassa taloyhtiössä pitää ajaa parkkipaikoille juurikin tällaisen "kulkuväylän" kautta", ja vitun usein siihen on joku älykääpiö parkkeerannut auton, kun luulee, ettei siellä talon päädyssä ole parkkipaikkoja.

No, oma auto vaan siihen perään, niin eipä sen urpon autokaan siitä mihinkään lähde. :D

Vituttaa vääntää näitä koulutehtäviä aina viimeisenä mahdollisena hetkenä. :curs: Vielä 2 fysiikaalisten mittausten työselkkaria. Kahdelta on tentti, johon mennessä pitäis olla valmis. Näihin tietenkin oli annettu aikaa kuukausi, mutta aina se tuntuu olevan se viimeinen yö/aamu, jolloin ne tulee tehtyä :evil:

Vituttaa vääntää näitä koulutehtäviä aina viimeisenä mahdollisena hetkenä. :curs: Vielä 2 fysiikaalisten mittausten työselkkaria. Kahdelta on tentti, johon mennessä pitäis olla valmis. Näihin tietenkin oli annettu aikaa kuukausi, mutta aina se tuntuu olevan se viimeinen yö/aamu, jolloin ne tulee tehtyä :evil:
Itse olen kohta lähdössä koululle tulostamaan ja palauttamaan yhtä harjoitustyötä. Erotuksena tosin se, että tätä työtä ei kovin paljon aikaisemmin olisi voinut tehdä, kun oli juuri pari viikkoa tenttejä, sitä ennen muita harjoitustöitä ja lisäksi vielä juuri yhdet voimanostokisat, joiden kaikkien takia pääsin aloittamaan tämän kunnolla vasta viikonloppuna.

Threadin aiheeseen liittyen: Mieluummin olisin kyllä jo nukkumassa, kuin valvoisin enää pidempään tämän kanssa.

Täällähän on harvinaisen tuttu meininki. Itse tosin sain nukuttua ainakin kolme tuntia, ja äsken herätti herätyskello. Kuupa totaalisen sekaisin. Kasiksi koululle johonkin pakolliseen systeemiin, ja kahdeksi sitten tenttiin, johon tuli luettua kolmeen asti yöllä. Nyt ehtii vielä kertaamaan ennen koululle lähtöä.:thumbs: (lue::curs: +:david: ) Eikä edes väsytä.

edit. Ei mua tosin vituta ankarasti, pikkasen vaan. Täällä pitäisi olla sellanen semi-vitutusthread.

Töistä tultu vähän puolenyön jälkeen ja ei tietenkään heti unesta tietoakaan. Nyt jo ollu toimistolla melkein tunnin.... väsyttää ihan vitusti....

Selkään sattuu. Eilen piti päästä lääkäriin, mutta se vaihtui yllättäen parin viikon päähän puhelinajaksi. :eek:

:wall:

Näihin tietenkin oli annettu aikaa kuukausi, mutta aina se tuntuu olevan se viimeinen yö/aamu, jolloin ne tulee tehtyä :evil:

Sama meinasi vituttaa su-ma yönä. Tää on joku sisäänasennettu juttu mulla että niitä tehtäviä tai esseitä yms. ei voi tehdä ennen määräaikaa. Ja silloinkin ne pitää AINA tehdä viimeisenä yönä. Ja tähän ei vaikuta se onko kyseessä opiskelutehtävä (=pakollinen) tai omasta halusta vapaaehtoisesti tehtävä artikkeli tms. jolla kuitenkin on deadline. No, mä sanonkin aina että deadlinet piristää elämää... :hyper:

Meidän salilla jengi tekee hauiskääntöä sillä kyykkyhäkin tangolla, et ei toi paljoa todista :jahas:
Teidän salilla on julmia hauiskääntäjiä jos ei pysty painoista päättelemään onko kyykätty vai tehty hauiksia. Kevyt kymppi haukkareita 150kg:lla ja sitten tanko painoineen kyykkytelineeseen hartioiden korkeudelle :)

EDIT: Niin tai sitten heikohkoja kyykkääjiä.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom