Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Salilla, jossa ennen treenailin, oli yksi mies, joka teki aina ykkösiä. Pelkkiä ykkösiä. Aina. Ja tosi huonolla ja huijaavalla tekniikalla. Sen tyypin treenit oli (ja on varmasti vieläkin) tosi hirveätä katsoa. Esim. rannekäännöissä tyyppi on kasannut 100kg tankoon ja seisoo sen kans. Sitten tyyppi istahtaa nopeasti penkille ja tekee siinä samalla yhden ranteen koukistuksen jonka jälkeen tanko tiputetaan lattialle.

Kerran samainen tyyppi kasasi jalkaprässiin arviolta reilusti yli 1000kg ja otti sillä noin 10cm pituista liikerataa :D

Paljon muitakin esimerkkejä samasta tyypistä olis, mutten jaksa tähän kaikkea kirjoittaa :)

Joskus oon jutellut sen kans treeneistä ja sen ohje oli, että pitää ottaa paljon ykkösiä. No en kuitenkaan ottanut neuvosta vaaria.

vituttaa taas, että sorruin viinaan. perkele ei tästä tule mitään. Onnekssi en hölmöillyt paljoakaan :D noh, aina se on vara parempi. Ja aamulla kaduttaa mitä vittua sitä on tullut kännissä kirjoteltua. Noh, iha sama :D

Ei tyypillisin komediakertomus välttämättä... Tajusin nimittäin äskettäin, että tämän yhdeksän treenikuukauden aikana olen pienellä salillamme nähnyt kolmen henkilön tekevän kyykkyä (yksi niistä olen minä) ja kahden tekevän maastavetoa (toinen niistä minä...)

Meillä on todellinen HC-sali \o/

Ei tyypillisin komediakertomus välttämättä... Tajusin nimittäin äskettäin, että tämän yhdeksän treenikuukauden aikana olen pienellä salillamme nähnyt kolmen henkilön tekevän kyykkyä (yksi niistä olen minä) ja kahden tekevän maastavetoa (toinen niistä minä...)

Sama juttu täällä ainakin kyykkäämisen kohdalla. Paikallisella salilla on kyykännyt eräs 65-vuotias pappa ja noin 40-vuotias kynäniska, joka käy salilla varmaan kerran vuodessa. Kaikki isommat tyypit tekee jalkoja jalkaprässillä tai hack-kyykkylaitteella.

sydänlihastulehdus

Mites huomasit ton? Et millaselt tuntu rinnas tai muuten?

Ihan perus ylikunnon oireita alkoi ilmenemään ja aloin pitämää taukoa treeneistä. Alkoi esiintyä unettomuutta yöhikoilua, kohonnut leposyke ja muutenkin yleistä väsymystä yms.

Kun olin pitänyt taukoa jo useamman päivän, alkoi kuumeilu. Kuume nousi välillä varsin korkeaksikin, mutta poikkeuksellista minusta oli kuumeen sahaava vaihtelu. Myös rinnassa alkoi tuntua kevyttä pistoa aivan kuin keuhkokuume olisi tuloillaan. Juuri mitään tavallisia flunssaoireita ei ollut. Ei kurkkukipua, nuhaa, yskää yms. perus oireiluita. Ainoastaan hieman lihaskipuja.

Lääkäri epäili aluksi keuhkokuumetta, mutta passitti kuitenkin verikokeisiin, sydänfilmiin ja keuhkokuviin. Seuraavana iltana alkoikin kipu rinnassa voimistua ja alkoi muistuttamaan lievästi sydäninfarktin oireita. Olo kuitenkin parani ja päivystyksessä käskivät vain lepäämään ja odottamaan aamuun, se on pelkkä keuhkokuume :jahas: Aamulla lääkäri sitten soittelikin, että
tulehdusarvot ovat tapissa ja sydänentsyymit avaruudessa. EKG:ssä ei näkynyt ilmeisesti mitään.

Siitä sitten sairaalaan hoidettavaksi. Sairaalassa alkoikin jo tulla sydämeen ylimääräisiä lyöntejä, jotka tuntuivat semmoiselta muljahtelulta rinnassa. Sairaalassa vietin 4 vuorokautta ja nyt sitten vain totaalista lepoa ainakin tämä vuosi loppuun. :thumbs:

Samoin. Pienellä salillani en oo nähnyt yhtään henkilöä tekevän kyykkkyä tai maastavetoa:) Itse teen molempia ja tiedän et joku tekee ainakin kyykkyä kun painot on joskus tangos:hyper:

käydäänköh'n me samalla salilla?.. tuskin kyllä sillä meillä käy vaan kynänpyörittäjiä, joskus tosin onneks paikalle eksyy joku motivaattori kulkumatkalla:rolleyes:

Mul on ollut noita infarktioireita ja ylimääräisiä lyöntejä, mutten ole kuitenkaan koskaan lääkärissä käynyt siitä syystä.. kun mulla nyt ei ole mitään sydänvikaa..
tässä muutaman viikkoa sitten oli aika paha, ja kyllä ajattelin että indica siirtyy soittamaan ikuista virtaa harpulla.. mutta kyllä se siitä. en mä jaksa huolestua, kun ne ei kuitenkaan ole mitään oikeaa. sinänsä maailman v-mäisin tunne toi pumpun liikalyönnit

hei,meillehän on sitten oikein HC-sali tuohon verrattuna,ainakin neljän olen nähnyt tekevän noita molempia (itseni lisäksi siis) :D

Back
Ylös Bottom