Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

vittu kun kengät hajos totaalisesti :curs: ratkes kantapäästä ylöspäin korjauskelvottomiks. ja tähän hätään ei ole kun jotkut hikiset paksulla vuorella varustetut retkeilykengät :curs:

citygymillä iltaisin treenaavat varmasti ovat huomanneet ne viehkeät maiharit jotka oli korjattu ilmastointiteipillä...

Voi jumalauta, taas tulee lunta kuin E:n Peestä. Prkl!

Lauantaina alkaa moottoripyörä kausi, vaikka taivaalta satais vanhoja mummoja ja puuhelmillä varustettuja rh-pellejä.. :evil: :curs:

Minä Itse sanoi:
Mummoista tuli mieleen, kerran penkkiä tehdessäni joku mummo tuli ja ripusti käsilaukkunsa tangon toiseen päähän kesken sarjan.

Mulle tuli kerran mummo ihan muina naisina istumaan prässin päälle, kun tein sarjaa. Rupes siinä sitten hakkaamaan mua käsilaukullaan, kun toistot olivat liian hitaita. Koita siinä sitten pitää pokkaa.

No, tuskin tämä nyt mikään ainutlaatuinen kerta on, noita mummoja kun hengailee punttisaleilla käsilaukkuineen ihan kyllästymiseen asti. :david:

Tuoksahtaa kalajutulta, mutta hauska mielikuva.

paksuaki sanoi:
Tuoksahtaa kalajutulta, mutta hauska mielikuva.

Niin, taitaa molemmat mummo-jutut olla kalajuttuja. Ainakaan toista ei oltu edes tarkoitettu tosissaan otettavaksi.

Avokki teki vinopenkkiä salilla ja kovan sarjan päätteeksi pudotti painot lattialle. Vieressä joku jumppailija teki "sivutaivutuksia" jollain 2kg painoilla ja sanoi "onx pakko paiskoo?!1". Koomisinta tilanteessa oli se, että kuittaaja piteli itse painojaan taukojen ajan käsissään...

Kuinka moni saa ylipäätään kovan käsipainovinopenkin päätteeksi painot siististi laskettua maahan? Tai mitä kertoo treenistä se, ettei taukojen ajaksi tarvitse laskea painoja maahan...

nevahood sanoi:
Samaisesta tyypistä on päivän Keskisuomalaisessa sivun juttu.

Bongasin kanssa tuon jutun ja ihmettelin sitä kuvaa jossa jamppa vääntää farkut jalassa habaa (muistaakseni).

Luulin et ne oli vaan menneet ottamaan sen kuvan salille,
mut foto olikin sit vissiin oikeista treeneistä :eek: .

Olihan äijällä kokoa ja ihan kunnioitettavat tuloksetkin.

Pitäisköhän itekkin vaihtaa gaspit jameksiin jos vaikka alkais patti kasvamaan..

Luulin et ne oli vaan menneet ottamaan sen kuvan salille,
mut foto olikin sit vissiin oikeista treeneistä .
Kuulemma vaikea löytää sopivia treenihousuja noin pitkänä, eikä yhtä lehtijuttua varten verkkareita viittinyt ostaa. Eivät kyykystä kuitenkaan kuvaa ottaneet, vaikka sitä piti treenata.. Noi tulokset on tosiaan ilman varusteita, mutta öö.. omalla tekniikalla nostettuja. Silti sitä rautaa on ihan v*tusti, oli tekniikka mitä tahansa. Harvassa ne, jotka vääntää hauista satasella...

Sössönsössönsössösössösössönsöö!!!! Revittii viisauden hammas just vittuun..kohta on alaleuka musta kuin yöntimon lerssi ja turvonnu melonin kokoseks :( Noo..mut enpähän pysty syömään kiinteetä ruokaa pariin päivään niin päivän jokainen ateria tulee tod. näk. koostumaan mass blastista pillin kera :D

Itseaiheutettua salikomediaa:

Oli siinä sitten Bandiitin jalkapäivä ja naisten vuorolla olin treenailemassa. Yksi tyttö lopetti sitten reisiojennuslaitteessa ja siihen Bandiitti että mä teen seuraavaksi, ei tarvitse painoja ottaa pois (kun oli sen verran vähän, että itse lisäsin). No mikäpä tässä, mutta tytöllä oli siinä jotain isompaa limppua ja joku 5kg ja 2,3876 kiekko lisäksi. Työpäivän jälkeen Bandiitilta ei löytynyt kuitenkaan yläpäästä sen vertaa vipinää, että olisi voinut tuohon vain lisäillä itselle sopivaa (päässälaskutaito siis loppui) ja jouduin itse tyhjentämään tangon ja laittamaan tasaluvukuisia kiekkoja:nolo: Hieman se tyttö katsoi, että:david:

Ja juu yleensä lasken sentään yhteenlaskuja aika näppärästi:)

Vessapaperia, vaseliinia, punottava naama... kyllä minulla on flunssa. Nenä ei kestäis enää yhtäkään niistokertaa, mutta vähintään 5 minuutin välein mulla on nokka täynnä räkää ja mä aivastan perseeni irti, jos en niistä :curs: .

Tässä on vielä pari päivää aikaa tehä yhen kurssin tenttitehtävät, mutta mä haluisin vaan levätä. Jos en saa tätä kurssia tän jakson aikana valkolakin saaminen viivästyy... motivoivaa :D .

Sanoin aikaisemmin että "aina yhtä hauskoja nuo farkuilla treenaavat".
Perun puheeni.
Nyt sanon "aina yhtä hauskoja nuo kalsareilla treenaavat". :D

Kyllä! Näin miehen treenaavan t-paita ja bokserit jalassa! :hyper:
Aika :urjo: katsottavaa.
Sitten vielä pukuhuoneessa lasketaan ne bokserit polviin asti ja pyllistellään siihen päälle :jahas: .

Pumper sanoi:
Sanoin aikaisemmin että "aina yhtä hauskoja nuo farkuilla treenaavat".
Perun puheeni.
Nyt sanon "aina yhtä hauskoja nuo kalsareilla treenaavat". :D

Kyllä! Näin miehen treenaavan t-paita ja bokserit jalassa! :hyper:
Aika :urjo: katsottavaa.
Sitten vielä pukuhuoneessa lasketaan ne bokserit polviin asti ja pyllistellään siihen päälle :jahas: .

missä sä treenaat? :lol2:

erkjetter sanoi:
missä sä treenaat? :lol2:
En paljasta ettei mun henkilöllisyys tuu julki ;) . Semmonen sali kuitenkin missä pyörii sama määrä ulkomaalaisia kuin suomalaisia. Ulkomaalaisista 95% reenaa pelkkää rintaa ja hauista(huonolla menestyksellä). Ja siellä pyörii myös muutama tyyppi, joilla iso ratas heittää pahasti. Tylsää ei oo koskaan! :hyper:

Pumper sanoi:
En paljasta ettei mun henkilöllisyys tuu julki ;) . Semmonen sali kuitenkin missä pyörii sama määrä ulkomaalaisia kuin suomalaisia. Ulkomaalaisista 95% reenaa pelkkää rintaa ja hauista(huonolla menestyksellä). Ja siellä pyörii myös muutama tyyppi, joilla iso ratas heittää pahasti. Tylsää ei oo koskaan! :hyper:
Kuvaus sopii mm. Kisahalliin (ainakin melkein), varmaan myös muihin kaupungin saleihin...

En tiedä kuuluuko tämä välttämättä tähän ketjuun mutta multa syyhkittiin kiesi yönaikana:thumbs: Eikös semmonen vois periaatteessa vituttaakin?

Vois. Jos mä löydän sen huorrran joka sen varasti mä TAPAN sen!:piis:
Tai en nyt välttämättä yritä tappaa mutta hakkaan sitä vitun kauan enkä nyt välttämättä välitä kuoleeko se:) Sen takia mä jouduin lähtemään hommiinkin metrolla:love:

Ei, en mä tykkää hakata ketään. Nistejä varsinkaan kun niiltä lentää sitä HIV-positiivista hilloa päälle ja saa tartunnan. Mä kuristan sen tyhmäksi:thumbs:

Back
Ylös Bottom