Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa ku tänä jouluna pitää viettää aatto hieman erillätavalla, haluan viettää sen lauantaina samallatavalla kuin 16 aikasempaa aattoa. sitte vituttaa ku prkl ei oma itsekuri/asenne riitä riittävään syömiseen :)

Tytteli sanoi:
Ei nyt varsinaisesti komediaa, mutta tänään todistin jälleen hieman kummallista tapahtumaa; salille tulee vanha heiveröinen mummeli rollaattorilla, istuu jalkaprässiin ja rupeaa heti tekemään 140kg:lla...:eek: vähän siinä kyllä ihmettelin...:D
Olikohan kyseessä painopakallinen prässi vai latasiko mummeli vielä itse viidenkympin kiekot kelkkaan:D

Ens viikolla olisi näillä näkymin treffit yhden tytön kanssa. Täytyy vissiinkin ihan vaan kaveripohjalla ottaa tuo juttu, kun on jo parin viikon päästä lähettävä inttiin, noh tyttö tietää tämän, mut toivottavasti tässä kerkee tutustumaan ja jonkinlaista romanssia kehkeytyis.

Alä perkule mee mitään romansseja kehittään armeijan ajaks, tulee intin viettämisestä puolet vittumaisempaa, kun hinkuaa koko ajan naisen luo.
Usko mua. :D

(tähän ensi alkuun kaikki kirosanat)
Juuri selvisi että lomalla joutuu hommiin - siis töihin. Prkl! Ei ole iso juttu ei, mutta v*ttu kun ei ihminen saa irrottautua töistään edes lomallaan. Argh! :curs:

Jute sanoi:
Alä perkule mee mitään romansseja kehittään armeijan ajaks, tulee intin viettämisestä puolet vittumaisempaa, kun hinkuaa koko ajan naisen luo.
Usko mua. :D

Taidat olla oikeassa, vaikka noihin suhteisiin on niin ihana heittäytyä, niin vois olla parempi aika ehkä sitten armeijan jälkeen. Täytyy ottaa iisimmin nyt toi kahvittelu. :)

Itsekkin kompastuin ikävästi tuohon samaan yksityiskohtaan mikä on nyt jäänyt selviämättä. Laittoko se muori itte ne painot siihen prässiin vai ei?:rolleyes:

Mun mielestä aika helvetin kovat painot jos on oikeesti vanha, saatikka sitten lähemmäks tai tasan 80-vuotias. :thumbs:

P_etri sanoi:
Osanottoni... yritä jaksaa :(

Kiitos kaikille. Kyseessä oli aluksi liikekumppani, joka vähitellen muuttui perhetutuksi, jolle oli helppo puhua asioita myös duunin ulkopuolella. Valitettavasti alkoholi oli hänelle enemmän kuin ongelma, joka lähti joulun lähestyessä täysin käsistä...

Tästä huolimatta toivotan teille kaikille Hyvää Joulua, koska ei nyt pidä "Vituttaa niin ankarasti", sitä ehtii olla naama väärinpäin 364 päivää.:joulu6:

Tähtityttö sanoi:
"vituttaa" ihmiset joita treenaaminen vituttaa. Lopettakaa treenaaminen! Joillakin on ihan OIKEASTI ongelmia, ei niitä tartte tulla tänne väkisin vääntämään!

Ja mua edelleen vituttaa tämä turhanpäiväinen narina siitä mikä voi kenenkin mielestä olla riittävästi vituttava asia. Se mikä vituttaa, se vituttaa ja sitävarten tämä avautumisketju on perustettu. :curs:

Timba79 sanoi:
Ja mua edelleen vituttaa tämä turhanpäiväinen narina siitä mikä voi kenenkin mielestä olla riittävästi vituttava asia. Se mikä vituttaa, se vituttaa ja sitävarten tämä avautumisketju on perustettu. :curs:

Jep. Helposti vaan siinä vaiheessa kun on elämä todella ruvella tulee fiilis, että mitä vittua toi tossa itkee. Eihän se kuitenkaan noin mene.

radial sanoi:
Hehe ehkäpä sillä oli vaa jalat kipeet eilisestä jalkatreenistä niin sen takia oli rollaattori käytössä :lol2:

Ajattelin TASAN samaa asiaa:lol2: Mutta huh huhhhh mikä mimmi ollut:worship:
Haukkaristakin isona (wanhana) tuommonen!!:whip:

modified sanoi:
Jep. Helposti vaan siinä vaiheessa kun on elämä todella ruvella tulee fiilis, että mitä vittua toi tossa itkee. Eihän se kuitenkaan noin mene.

Tämä on totta. Mutta toisaalta se pieni juttu voi just kyseisellä ihmisellä olla iso, vaikka se paljon kokoneelle on täysin mitätön. Eli annetaan kunkin purkaa vitutustaa sellaisissa asioissa missä haluaa, eihän tätäkään ketjua ole pakko lukea jos se niin kovasti ottaa nuppiin jotakuta. :)

mgh sanoi:
Ens viikolla olisi näillä näkymin treffit yhden tytön kanssa. Täytyy vissiinkin ihan vaan kaveripohjalla ottaa tuo juttu, kun on jo parin viikon päästä lähettävä inttiin, noh tyttö tietää tämän, mut toivottavasti tässä kerkee tutustumaan ja jonkinlaista romanssia kehkeytyis.

Itse menin ensitreffeille juurikin pari viikkoa ennen kuin vastapuoli meni armeijaan - siitä on kohta 8 vuotta ja nykyisin tituleeraan samaista pojankloppia aviomieheksi. :haart: Eihän se armeija-aika aina kivaa ollut, mutta eipä päässyt kyllästymään heti alkuunsa.

Mukavia treffejä! ;)

Percele sanoi:
Tästä huolimatta toivotan teille kaikille Hyvää Joulua, koska ei nyt pidä "Vituttaa niin ankarasti", sitä ehtii olla naama väärinpäin 364 päivää.:joulu6:

Ihailtava asenne.:worship: Kovasti tsemiä jatkoon ja Hyvää Joulua!!:joulu6:

Tengu sanoi:
Olikohan kyseessä painopakallinen prässi vai latasiko mummeli vielä itse viidenkympin kiekot kelkkaan:D
Se oli siis painopakka, kuinkas muuten...:D noin vertailun vuoksi kuitenkin: teen itse yleensä sillä samalla painomäärällä...:jahas:

:offtopic:

Nykyäänhän mummeroisille suositellaan alaraajojen VOIMAHARJOITTELUA riittävän suurella kuormalla. Se vähentää kaatuilua ja näin myös osteoporoottisia murtumia. Eläköön mummot salilla!!!:kippis1:

Yhtä#Hauista sanoi:
:offtopic:

Nykyäänhän mummeroisille suositellaan alaraajojen VOIMAHARJOITTELUA riittävän suurella kuormalla. Se vähentää kaatuilua ja näin myös osteoporoottisia murtumia. Eläköön mummot salilla!!!:kippis1:
Tulis aika nöyrä olo kun mummot tulisivat salille ja alkaisivat puhua ruuan laitosta minkä jälkeen aloittaisivat kyykkäämään kahta markkaa.

Aika turhaa ininää tulossa, kun ajattelee että jotkut menettäny läheisiään ym.

Vituttaa kun tänään treenasin töiden jälkeen salilla ja joku pertti varasi ainoan kyykkypaikan noin tunniksi. Olin koko aamupäivän käyny mielessä mun kovat kyykkysarjat läpi ja nyt en saanu tehtyä sit ollenkaan. Meni sit jotenki pasmat ihan sekasin siitä. Lopulta tein prässillä sarjat läpi, mutta en saanu samanlaista poltetta ja sykettä.

Lisäksi vituttaa välillä lukea kauheita yhdys sana virheitä, vaikka itsellenikin sattuu niitä välillä. Ja sitten vielä se, että porukat kirjoittaa Ehrmannin rahkan Ehramina. :piis:

No, onneksi nyt on joulu ja mikään ei voi vituttaa paljoa. Hyvää joulua! :kippis1:

edit ja toi yhdyssanavirhe on sit tarkotuksel kirjotettu väärin..

Back
Ylös Bottom