Osanottoni... yritä jaksaa :(Percele sanoi:Kaveri kaatui eilen kännissä ja kuoli, ei oikein irtoa joulumieli...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osanottoni... yritä jaksaa :(Percele sanoi:Kaveri kaatui eilen kännissä ja kuoli, ei oikein irtoa joulumieli...
Olikohan kyseessä painopakallinen prässi vai latasiko mummeli vielä itse viidenkympin kiekot kelkkaan:DTytteli sanoi:Ei nyt varsinaisesti komediaa, mutta tänään todistin jälleen hieman kummallista tapahtumaa; salille tulee vanha heiveröinen mummeli rollaattorilla, istuu jalkaprässiin ja rupeaa heti tekemään 140kg:lla...vähän siinä kyllä ihmettelin...:D
Jute sanoi:Alä perkule mee mitään romansseja kehittään armeijan ajaks, tulee intin viettämisestä puolet vittumaisempaa, kun hinkuaa koko ajan naisen luo.
Usko mua. :D

P_etri sanoi:Osanottoni... yritä jaksaa :(
Tähtityttö sanoi:"vituttaa" ihmiset joita treenaaminen vituttaa. Lopettakaa treenaaminen! Joillakin on ihan OIKEASTI ongelmia, ei niitä tartte tulla tänne väkisin vääntämään!
Timba79 sanoi:Ja mua edelleen vituttaa tämä turhanpäiväinen narina siitä mikä voi kenenkin mielestä olla riittävästi vituttava asia. Se mikä vituttaa, se vituttaa ja sitävarten tämä avautumisketju on perustettu. :curs:
radial sanoi:Hehe ehkäpä sillä oli vaa jalat kipeet eilisestä jalkatreenistä niin sen takia oli rollaattori käytössä :lol2:
modified sanoi:Jep. Helposti vaan siinä vaiheessa kun on elämä todella ruvella tulee fiilis, että mitä vittua toi tossa itkee. Eihän se kuitenkaan noin mene.

mgh sanoi:Ens viikolla olisi näillä näkymin treffit yhden tytön kanssa. Täytyy vissiinkin ihan vaan kaveripohjalla ottaa tuo juttu, kun on jo parin viikon päästä lähettävä inttiin, noh tyttö tietää tämän, mut toivottavasti tässä kerkee tutustumaan ja jonkinlaista romanssia kehkeytyis.
Percele sanoi:Tästä huolimatta toivotan teille kaikille Hyvää Joulua, koska ei nyt pidä "Vituttaa niin ankarasti", sitä ehtii olla naama väärinpäin 364 päivää.:joulu6:
Kovasti tsemiä jatkoon ja Hyvää Joulua!!:joulu6:Se oli siis painopakka, kuinkas muuten...:D noin vertailun vuoksi kuitenkin: teen itse yleensä sillä samalla painomäärällä...:jahas:Tengu sanoi:Olikohan kyseessä painopakallinen prässi vai latasiko mummeli vielä itse viidenkympin kiekot kelkkaan:D
Tulis aika nöyrä olo kun mummot tulisivat salille ja alkaisivat puhua ruuan laitosta minkä jälkeen aloittaisivat kyykkäämään kahta markkaa.Yhtä#Hauista sanoi:![]()
Nykyäänhän mummeroisille suositellaan alaraajojen VOIMAHARJOITTELUA riittävän suurella kuormalla. Se vähentää kaatuilua ja näin myös osteoporoottisia murtumia. Eläköön mummot salilla!!!:kippis1: