Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vaihteeksi alaselkä kipeenä ollut jo varmaan viikon. Eikä saatana mitään järkevää syytä taaskaan. No tätä tää on yliliikkuvien nivelten kanssa.

Sain tänään tietää, että saan töistä potkut, tai siis irtisanominen tuotannollisista ja taloudellisista syistä. Hieno joululahja, vai mitä? Pitäis vissiin vituttaa, mutta ei oikeastaan vituta yhtään.

Joten jos joku tarvii tämmöstä ATK-moniottelijaa töihin niin ilmoitelkaa.

kodari76 sanoi:
:confused:

Ei ku niin...joo...aivan....:nolo:

Kyllä sitä alkaa olemaan kohta siinä iässä, että ainoa torttu mistä pystyy nauttimaan tulee uuninpelliltä. Tulee pidemmän päälle halvemmaksikin.

Menkää tekin naimisiin, ei se niin vaikeeta ole.. :D

Champion sanoi:
Niinhän niitä löytyykin, nimittäin arkadianmäeltä:D
Nyt repesin. :D

Kuka kertoo että jos lähdetään yhdelle, niin se on se vitun YKSI!!! ei perkele... sori, pitäis olla varmaan toisessa threadissa, mutta vituttaa, että tietää että huominen olkapää treeni menee vituiksi!

Mäntti sanoi:
Vein kännykän tänään huoltoon, ja huomasin nyt että kaikki numerot on jostain syystä kännykän muistissa :itku:
Toivottavasti ei korjattaessa kännykästä tarvitse muistia pyyhkiä..
Täytyy ehkä tänään vielä kävästä siellä kaupassa.

Mulla ovat ainakin tähän asti joka kerta päivittäneet softan, jolloin puhelimen muisti häviää. Olen joskus jopa pyytänyt, että softaa ei päivitettäisi, mutta paskat ne mistään pyynnöistä ole välittäneet vaan aina ovat puhelimen muistin menneet nollaamaan. :jahas:

Pamautin aamulla vahingossa tyttöystävää kyynärpäällä leukaan unissani.
Ei tykkänyt, vaan itkuhan siitä sille tuli :( . Perkl, kun pitää heilua nukkuessa. Jotai ihme toiminta unta mä just sillo näin. :nolo:

Clayman sanoi:
Ei tykkänyt, vaan itkuhan siitä sille tuli :( . Perkl, kun pitää heilua nukkuessa. Jotai ihme toiminta unta mä just sillo näin. :nolo:

Yks tyttö jaksaa kans aina muistuttaa ku unissani oon yhtäkkiä nopeasti kääntyny ja baariheijarilla kuulemma motannut sitä naamaan. Ei tullut edes mustaa silmää :piis:

Clayman sanoi:

Mulla sama ongelma. En tiiä sitten mitä mä unissani heilun ja venyttelen mutta liian usein heränny siihen ku muija huutaa naama punasena että mottasit mua taas turpaan. :curs: Dammit.

HC76 sanoi:
Mulla sama ongelma. En tiiä sitten mitä mä unissani heilun ja venyttelen mutta liian usein heränny siihen ku muija huutaa naama punasena että mottasit mua taas turpaan. :curs: Dammit.
Meillä taas mä olen se levottomampi osapuoli. Kauhulla odottelen sitä päivää kun miehelle tulee oikeasti musta silmä. Saa sitten selitellä kun "tyttöystävä vahingossa löi"... :rolleyes:

Todella hyvalta ystavaltani vedettiin viikonloppuna takaapain jalat alta. Han loi paansa asfalttiin ja meni tajuttomaksi. Taman jalkeen tyypit viel potkivat hanta paahan hanen ollessa tajuttomana! Tuloksena aivotarahdys ja tikkeja paahan.:curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs:

Nyt ollaan saatu tekijat selville ja voi jumalauta kun kosto on niin maan vitun suloinen!!!!!!!! Itse olen valitettavasti ulkomailla, mutta onneksi meilla on laheinen kaveripiiri, jossa kuumapaita loytyy moneen lahtoon.:curs: :curs: :curs:

Vittu ku tuli taas säädettyä kännis. Kauhee krapula! Onneks joululoma alkoi eilen niin ei tartte mennä kouluun. Treenit kusee ja kunto senku heikkenee...vittuperkelesaatana

Ei nyt varsinaisesti komediaa, mutta tänään todistin jälleen hieman kummallista tapahtumaa; salille tulee vanha heiveröinen mummeli rollaattorilla, istuu jalkaprässiin ja rupeaa heti tekemään 140kg:lla...:eek: vähän siinä kyllä ihmettelin...:D

Huhtamo sanoi:
Todella hyvalta ystavaltani vedettiin viikonloppuna takaapain jalat alta. Han loi paansa asfalttiin ja meni tajuttomaksi. Taman jalkeen tyypit viel potkivat hanta paahan hanen ollessa tajuttomana! Tuloksena aivotarahdys ja tikkeja paahan.:curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs:

Nyt ollaan saatu tekijat selville ja voi jumalauta kun kosto on niin maan vitun suloinen!!!!!!!! Itse olen valitettavasti ulkomailla, mutta onneksi meilla on laheinen kaveripiiri, jossa kuumapaita loytyy moneen lahtoon.:curs: :curs: :curs:

Kokeile ihan poliisia. Säästytte vielä monilta aivotärähdyksiltä ja tikeiltä. ...Mutta vilpitömät pahoittelut.:(

Kostaja X sanoi:
Kokeile ihan poliisia. Säästytte vielä monilta aivotärähdyksiltä ja tikeiltä. ...Mutta vilpitömät pahoittelut.:(

tammoset asiat hoidetaan oman kaden kautta

Voi saatanan vittu tätä hommaa!!:curs: Mun puolesta kyykyn vois syöstä helvetin syvimpään vittuun saman tien perkele.:curs: Koko liike tuottaa vain pahaa mieltä ja ärtymystä. Monta kertaa jo yrittänyt parantaa kyykkytuloksia, mutta saatana mä vaan heikkenen koko ajan. On sitä joskus pystynyt tekemään 130 jonkinlaisia toistoja ja 140-150 on kokeiltu, nyt vittu 120kg 3x3 saatana ja helvetin paskalta tuntui. Nykyään aina kun on jalkatreeni on jo etukäteen tosi paska fiilis "taas menee vituiks" -tyyliin.:wall:
Vois saman tien lähtee kiipeämään perse edellä puuhun. Mutta toisaalta tulee kauhee luovuttajafiilis, jos taas lopettaa tekemisen, vaikka mieli tekis ... aivan helvetisti. Eikä oo ees vittu ainoo liike joka kusee pystyyn. Mavessa ollut täsmälleen samanlaista paikallaan rullaamista jo reilu puoli vuotta, oikeastaan jättänyt koko liikkeen pois, kun ei siitäkään tullut mitään.:wall: Muutenkin selkään (pikemminkin yläselkään) pitäisi saada aivan helvetisti lisää lihaa, mutta edes kesän intensiivisen reenin jälkeen ei ole nähtävissä p***ukarvan vertaa muutoksia. Ylätaljan kanssa ei saa enää minkään laista tuntumaa, kulmasoutu ei onnistu, kun kyynärtaipeissa alkaa jotkin saatanan jänteet vihlomaan. Eikä ole myöskään harvinaista, että forkut ja hauikset väsyy ennen selkäpumppia, vaikka vittu käyttäisi remmejä.:wall: Penkissäkin tultiin alas urakalla, kun jännetuppi leikattiin oikeasta ranteesta n. vuosi tj sitten, enkä ole vieläkään saatana päässyt samoihin painoihin takaisin. Ainoastaan olkapäissä on tapahtunut kehitystä, mutta aika lohtu ku punttaaminen tuntuu välillä itsekidutukselta, eikä helvetti siinä sanan hyvässä merkityksessä.:curs:
Kaiken lisäksi tässä oli hyvä uutiset, kun vertaa joihinkin muihin asioihin elämässä, joista en nyt rupea enempää avautumaan.:wall:
Tulee varmaan nätti joululoma:curs: :curs:

ps. Vältän turhaa kirosanojen käyttöä jatkossa. Nyt ei mahtanut mitään.

"vituttaa" ihmiset joita treenaaminen vituttaa. Lopettakaa treenaaminen! Joillakin on ihan OIKEASTI ongelmia, ei niitä tartte tulla tänne väkisin vääntämään!

Cassyput sanoi:
Meillä taas mä olen se levottomampi osapuoli. Kauhulla odottelen sitä päivää kun miehelle tulee oikeasti musta silmä. Saa sitten selitellä kun "tyttöystävä vahingossa löi"... :rolleyes:

Näinpäin se meilläkin menee. Viimeksi kun aamulla kysyin että "muistatkos tölvineesi mua yöllä" niin tyttö vstasi että "joo, polvella osuin johonkin". Juu polvella osui "johonkin" :curs: On tullut kyynärpäätä silmäkuoppaan ja ties mitä, se on vaan niin levoton :jahas:

Eipä silti, minä taidan muutenkin olla se jolta se silmä mustaksi menisi suhteessa, kun tuo puolisko on se väkivaltaisempi yksilö. Ollaan molemmat ihan varmoja että joskus se suutuspäissään vielä tempasee mua pönttöön :eek:

Back
Ylös Bottom