Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kodari76 sanoi:
Ei ku niin...joo...aivan....![]()
Kyllä sitä alkaa olemaan kohta siinä iässä, että ainoa torttu mistä pystyy nauttimaan tulee uuninpelliltä. Tulee pidemmän päälle halvemmaksikin.
Champion sanoi:Niinhän niitä löytyykin, nimittäin arkadianmäeltä:D
Nyt repesin. :DChampion sanoi:Niinhän niitä löytyykin, nimittäin arkadianmäeltä:D
Mäntti sanoi:Vein kännykän tänään huoltoon, ja huomasin nyt että kaikki numerot on jostain syystä kännykän muistissa :itku:
Toivottavasti ei korjattaessa kännykästä tarvitse muistia pyyhkiä..
Täytyy ehkä tänään vielä kävästä siellä kaupassa.

Clayman sanoi:Pamautin aamulla vahingossa tyttöystävää kyynärpäällä leukaan unissani.
Ei tykkänyt, vaan itkuhan siitä sille tuli :( . Perkl, kun pitää heilua nukkuessa. Jotai ihme toiminta unta mä just sillo näin.![]()
Clayman sanoi:Pamautin aamulla vahingossa tyttöystävää kyynärpäällä leukaan unissani.
Ei tykkänyt, vaan itkuhan siitä sille tuli :( . Perkl, kun pitää heilua nukkuessa. Jotai ihme toiminta unta mä just sillo näin.![]()
Meillä taas mä olen se levottomampi osapuoli. Kauhulla odottelen sitä päivää kun miehelle tulee oikeasti musta silmä. Saa sitten selitellä kun "tyttöystävä vahingossa löi"...HC76 sanoi:Mulla sama ongelma. En tiiä sitten mitä mä unissani heilun ja venyttelen mutta liian usein heränny siihen ku muija huutaa naama punasena että mottasit mua taas turpaan. :curs: Dammit.

Wondadog sanoi:Menkää tekin naimisiin, ei se niin vaikeeta ole.. :D
Huhtamo sanoi:Todella hyvalta ystavaltani vedettiin viikonloppuna takaapain jalat alta. Han loi paansa asfalttiin ja meni tajuttomaksi. Taman jalkeen tyypit viel potkivat hanta paahan hanen ollessa tajuttomana! Tuloksena aivotarahdys ja tikkeja paahan.:curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs:
Nyt ollaan saatu tekijat selville ja voi jumalauta kun kosto on niin maan vitun suloinen!!!!!!!! Itse olen valitettavasti ulkomailla, mutta onneksi meilla on laheinen kaveripiiri, jossa kuumapaita loytyy moneen lahtoon.:curs: :curs: :curs:
Kostaja X sanoi:Kokeile ihan poliisia. Säästytte vielä monilta aivotärähdyksiltä ja tikeiltä. ...Mutta vilpitömät pahoittelut.:(
Cassyput sanoi:Meillä taas mä olen se levottomampi osapuoli. Kauhulla odottelen sitä päivää kun miehelle tulee oikeasti musta silmä. Saa sitten selitellä kun "tyttöystävä vahingossa löi"...![]()