Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei nyt mitään varsinaista komediaa kun kuitenkin aika vakava tilanne oli eikä sattunut salilla vaan kotimatkalla salilta...

Ajelin fillarilla ja toisella puolen vanajavettä tai jokihan se siinä hml:n keskustan kohdalla on, kuului ihme huutoa. Joku pölvästi juoksi pari tyyppiä kintereillään kaupunginteatterin takaa suoraan ohuelle jäälle tarkoituksenaan ilmeisesti päästä toiselle puolelle. No paskat se jää mitään kestänyt ja sinnehän se pahvi läiskähti veteen. No ne jotka juoksi sen perässä antoi sille ohjeita englanniksi, että yritä vetää ittes pois sieltä ja tsemppas muutenkin, että pysyy pinnalla. Jätkä oli varmaan aika kohmeessa jo kun oli monta minuuttia ollut siellä vedessä mutta kuintenkin onnistui vetämään itsensä ylös ja konttaamaan rantaan. Siinä oli jo pitkän aikaa ollut pari poliisiautoa ja ilmesti ne neuvoja huudelleetkin oli poliiseja. Kai se ambulanssilla vietiin pois siitä sitten, en jäänyt katsomaan niin kauaksi aikaa.

No lopulta lauantain lehdessä luki, että tämä ulkomaalaissyntyinen heppu oli poliisien kanssa menossa johonkin vangitsemisoikeudenkäyntiin tjsp. ja lähti juoksemaan karkuun sieltä, onneksi ei ollut raudoissa!

Vituttaa toi salille meno pyörällä. Saatana sitä hien määrää kun joutuu pistämään sen seittemän vaatekerrosta että tarkenee!! Vittu. Pakko silti mennä pyörällä että pysyis vähänki kunto yllä.

Meidän salilla käy yksi kaveri ehkä joku kolmekymppinen jätkä jolla on aina samat ihan valkoset vaatteet, se tulee pyörittelee käsiään puolisen tuntia ja lähtee. Meinaan, että ei se sali oo ilmanen eli ihmettelen miksi pitää maksaa jotta pääsee pyörittelemään käsiä?

Riitu sanoi:
Mitäs outoa tässä on? Oulussa melkein kaikki ajaa pyörällä talvellakin.

Tuota en ihmettele yhtään. Eikös sielä niin pohjosessa ole jääkarhujakin??? Varmaan myös nuo violetit haalarit, keltanen rambo nauha päässä ja samat vaatteet aina päällä, kesät talvet meininkiä löytyy enemmänkin sieltä. Täälä mansesterissa onneks se rajottuu vaan tuohon yhteen heepoon... :D

Mr.Bueno sanoi:
Tuota en ihmettele yhtään. Eikös sielä niin pohjosessa ole jääkarhujakin??? Varmaan myös nuo violetit haalarit, keltanen rambo nauha päässä ja samat vaatteet aina päällä, kesät talvet meininkiä löytyy enemmänkin sieltä. Täälä mansesterissa onneks se rajottuu vaan tuohon yhteen heepoon... :D
Mä menin viime talvena siitä mansesterin läpi junalla niin taisin nähdä jopa 10 pyöräilijää :eek:
Oliks ne hulluja? Kekkeruuseja?

Nooh... 3 jannua tarjosi eilen salikomediaa. Tekivät lankkupenkkiä, lankku oli vähintään 20cm paksu ja liikerata max 10cm. Heti kun liike tökkäsi 2 sentin noston jälkeen kaverit nostivat tangon ylös. Ihmettelin, että mitähän helvetin järkeä tuossakin hommassa oli...

kodari76 sanoi:
Meikä on tässä kuussa vetänyt jo kolme (3) pellillistä joulutorttuja. Mikään ei ole niin addiktoivaa. Suklaasta ei väliä, eikä pipareista....Mutta joulutortut ja luumuhillo :kuola:

Mä puhuin jostain aivan muusta. ;)

Snoopie sanoi:
Mä menin viime talvena siitä mansesterin läpi junalla niin taisin nähdä jopa 10 pyöräilijää

Vielä Helsingissä asuessani näin talvipyöräilijöitä harva se päivä...

Eikä Oulussa mitään jääkarhuja ole, Rovaniemeltä niitä vasta löytyy. Meillä on vaan susia ja Kärppiä :hyper:

Kun kerran jääkarhuja löytyy pohjoisesta, niin löytyyköhän pingviinejä helsingistä? :kuvia:

No en tiedä onks tää mitenkään hauskaa, mutta nytten kun joulu lähestyy
niin salin radiosta kuuluu koko ajan noita kauheita joululauluja. välillä kyllä käy hymyillyttää kun ei niiden kanssa pysty treenaamaan. HEVIÄ sen olla pitää:rock:
P*rkele

Joo kävi mullekki kerran tosa noin about vuosi sitten aikas nolo tilanne!:D

Oltiin kaverin kans salilla ja tehtiin sit yhes vaihees Peckdeckii..no kaveri sit tekee toista sarjaansa laitteessa ja mä sit seisoskelen sii vieres ja aattelen otta oike kunno hörpy juomapullost; ja ko oikke kunno hörppy piti ottaa ni sehä otettii vauhdil ja tietty ykkösel. No vauhdil tää vesihä sit tuliki ja tietenki väärään kurkkuun...ykkösel se meni alas ja samantei ykkösel ylös!!:D
Mähä sit pärisytin sitä vettä oikee kunnol sit siihe parin metrin päähä.:urjo:

Mut toi ei ollu viel sii kohtaa nii noloa..kunnol nolottamaan sai se, ko kaks semmost "pyylevää" keski-ikäst naista oli kävelly sit mua kohti ja oli ollu sit vaa muutaman metrin pääs ko kohelsin.
Toine niist sit tokasee mul:"Ei kai me ny nii rumii olla??" :jahas:

No mä sit naama punasena(johtuen sekä siit nolontunteest mut myös siit ko piti oike urakal pidätellä omaa repeemistään) paperil kuivaan sitä lattiaa ja oli kyl naurus pidättelemist ko muutaman minuutin pääst käveltii em. naisten ohi:rolleyes:

Oli muut eka pousti ;)

Oli taas vittu vimonen kerta, kun meen salille ruuhka-aikaan. Pystypunnerrus piti korvata jollain härpäkeaparaatilla, ja leukojakaan ei päässyt vetelemään. No, pientähän tämä on, mutta kun perusvitutuksen päälle tulee vähänkin lisää paskaa niin avot. Perusvitutus=naiset.

Hippoksella on Halli-Anan lisäksi vähintään kaksi muutakin outoa kaveria. Väärintekijä ja Lämmittelijä.

Väärintekijä tekee ihan joka liikkeen väärin. Penkissä tanko ei laskeudu lähellekkään rintaa, hauiksen kimpussa kaveri on 90 asteen kulmassa. Kyykyt on tietenkin ehkä 1/8 ja kerran näin sen tekevän vipareita ristitaljassa, näytti tosin pystypunnerruksen ja kiertäjäkalvosinliikkeiden sekoitukselta kolmen toiston jälkeen.

Lämmittelijä taasen on viattomampi tapaus. En ole nähny hänen treenaavana kuin kahdesti, mutta molemmilla kerroilla herra teki jokaiseen liikkeeseen oikein kelpo lämmittelyt ja sitten vaihtoi lämmiteltävää liikettä. Teki kyykkyä, penkkiä, olkapäitä jne.

Kyseiset herrat ovat varmasti ihan asiallista väkeä, en tuomitse. Hippos itsessään vaan on joskus sellaista sirkusta etten siellä jaksa käydä.

En tiedä sitten komediasta, mutta meiän salilla yks kaveri puhuu koko ajan kännykkään. aina kun sen näkee se on jossain laitteessa ja puhuu kännykkään.

EDIT: 300 postia.. jee...

jepjep, helvetti että osaan taas olla tyhmä. just olin saanu hienon alun treenaukselle pitkän tauon ja kovan dokaamisen jälkeen. noo, eiköhän kaveri sit soitellu perjantaina että otetaas parit kaljat, no pari otettiin ja sit olinkin tirvassu kopan naamioon ja sit baariin, 140 euroa män kankkulan kaivoon.

lauantaina piti olla selevinpäin, no mimmin synttäreitä piti sit juhlia selvinpäin. kaverit alko tarjoon juotavaa ja ajattelin että jos ny yhden edes ottais, sunnuntaina aamu 9 aikaan sit pistin viimeisen lasin pöydälle.

sunnuntai-iltana kaveri soittaa että oon vieläki pikku tumuissa, tuun poikkeen. noooo, kaljaahan se roudas kassillisen ja emäntä toi toisen eli taas pikku tumut.

3 päivää siis dokannu ja syöny ehkä 2 hotsia ja yli viikon työ salilla menny siis hukkaan. tänään kuitenkin onneks jalkatreeni kulki mainiosti

vituttaa siis oma tyhmyys yli kaiken. kertokaa ny perkele että mitä mä teen viikonloppuisin ettei tulis dokattua. pitäis päästä just perjantai yönä salille ettei tulis hörpittyä. jos ny sit vaikka onnistuis pistään selvän putken päälle kun joulukin tulee ja periaatteesta ollaan kuivin suin

Joku kusipää naapuri oli laittanut oveeni lapun, jossa väitettiin minun paiskovan oveani niin, että alakerrassa menee hermot. No, kirjoitin kyllä nasevan vastineen talon ilmoitustaululle, sillä minähän en ovia paisko. Kehotin ottamaan selville metelin todellisen lähteen ja tulemaan keskustelemaan kasvotusten kuten aikuiset ihmiset, jos on jotakin asiaa. Saatana että raivostuttaa! Ihan okei jos aiheesta marisee, mutta kun alkaa vittuilemaan syyttömälle, niin silloin menee tällä tytöllä hermot.... Saatana!

Tove sanoi:
Joku kusipää naapuri oli laittanut oveeni lapun, jossa väitettiin minun paiskovan oveani niin, että alakerrassa menee hermot. No, kirjoitin kyllä nasevan vastineen talon ilmoitustaululle, sillä minähän en ovia paisko. Kehotin ottamaan selville metelin todellisen lähteen ja tulemaan keskustelemaan kasvotusten kuten aikuiset ihmiset, jos on jotakin asiaa. Saatana että raivostuttaa! Ihan okei jos aiheesta marisee, mutta kun alkaa vittuilemaan syyttömälle, niin silloin menee tällä tytöllä hermot.... Saatana!

Ihanan temperamenttista, pur-r-rnauuuu! *Kissanraapaisuliike* :kuola:

Mulla oli sama homma naapurin mummon kanssa. Vitutti, kuin pientä possua pitkän aikaa, kun postilaatikko sylki lappua kämppääni, jossa kehotettiin olemaan hiljaa, varoiteltiin, uhkailtiin häädöllä jne, vaikka en jumalauta koskaan 2300 jälkeen tehnyt mitään muuta, ku kökötin tietokoneella, en kuunnellut edes musiikkia ja kunnioitan ofcourse talon sääntöjä ja hiljasuutta, koska toivon sitä itsellenikin. Lähetin laput takaisin mummon omaan kämppään lisätekstien kera. Aikansa tätä kesti, kunnes mummo näki valon ja toi minulle toissapäivänä joululahjan ja toivotteli hyvät joulut ja pyysi vielä joulutortulle asuntoonsa ja kyllähän veikkoset mulle aina pipari/torttu kelpaa, varsinkin näin joulunalla. Nyt me moikataan mummun kanssa ainaku nähään ja jutellaan nopeesti säävaihteluista ja uutisista rappukäytävällä.

Itse threadiin: Nykyään mua vituttaa lähes kaikki, varmaan joku masennus, missään ei näy valoa...Mutta oon toisaalta jo tottunut siihen. Mikään asia ei erityisemmin vituta enemmän tai vähemmän, vaikka älyttömän monenlaista paskaa on tapahtunut. Sellaista tasaisen jatkuvaa pökälevitutusta.

Back
Ylös Bottom